Ogłoszenie z dnia 2010-04-23
Siedlce: Zamówienie publiczne - uzupełniające (Zam. Publ. 2/2010) na świadczenie usług kompleksowego sprzątania pomieszczeń dla Sądu Rejonowego w Siedlcach w budynkach przy ul. Biskupa Ignacego Świrskiego 17, ul Biskupa Ignacego Świrskiego 26 i ul. Berka Joselewicza 3 oraz terenów przyległych do w/w/ budynków
Numer ogłoszenia: 95025 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Siedlcach, ul. Świrskiego 17, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 0-25 644-77-02, faks 0-25 632-23-27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie publiczne - uzupełniające (Zam. Publ. 2/2010) na świadczenie usług kompleksowego sprzątania pomieszczeń dla Sądu Rejonowego w Siedlcach w budynkach przy ul. Biskupa Ignacego Świrskiego 17, ul Biskupa Ignacego Świrskiego 26 i ul. Berka Joselewicza 3 oraz terenów przyległych do w/w/ budynków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Siedlcach zlokalizowanych: - przy ul. Biskupa Ignacego Świrskiego 17 - przy ul. Biskupa Ignacego Świrskiego 26 - przy ul. Berka Joselewicza 3 łączna powierzchnia objęta usługą sprzątania wynosi a) pomieszczenia wewnątrz budynków - 3196,35 m2 b) tereny zewnętrzne - 167,27 m2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Gospodarczo - Socjalnych ANTEMA Sp. z o.o, Al. Jana Pawła II 8A, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17350,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17350,44
Oferta z najniższą ceną: 17350,44 / Oferta z najwyższą ceną: 17350,44
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia uzupełniającego na Świadczenie usług kompleksowego sprzątania pomieszczeń dla Sądu Rejonowego w Siedlcach w budynkach przy ul. Bisklupa Ignacego Świrskiego 17, ul. Biskupa Ignacego Świrskiego 26 i ul. Berka Joselewicza 3 oraz terenów przyległych do w/w budynków, spełnione zostały przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zgodnie z przywołanym przepisem, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień , jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W obecnym postępowaniu uzupełniającym na usługi sprzątania (Zam. Publ. 2/2010), spełnione zostały powyższe przesłanki. Zamawiający- Sąd Rejonowy w Siedlcach, w następstwie prowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego (Zam. Publ. 1/2008) udzielił dnia 21.10.2008 r. zamówienia publicznego na świadczenie usług kompleksowego sprzątania pomieszczeń dla Sądu Rejonowego w Siedlcach w budynkach przy ul. Biskupa Ignacego Świrskiego 17, ul. Biskupa Ignacego Świrskiego 26 i ul. Berka Joselewicza 3 oraz terenów przyległych do w/w budynków Wykonawcy - Zakład Usług Gospodarczo - Socjalnych ANTEMA Sp. z o.o z siedzibą w Jeleniej Górze. W ogłoszeniu o zamówieniu dotyczącym ww. zamówienia opublikowanym dnia 19.09.2008 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych (numer ogłoszenia 227213-2008), przewidziana została możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Informacja o przewidywanych zamówieniach znajduje się również w Rozdziale V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wspomianego postępowania przetargowego. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego, o którym mowa powyżej, ustalona została na kwotę netto: 330.000 zł (85.115,16 euro). W kwocie tej zgodnie z art. 32 ust 3 ustawy Pzp uwzględniona została wartość samego zamówienia podstawowego w wysokości 220.000 zł (56.743,44 euro), oraz wartość przewidywanych zamówień uzupełniających w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, czyli kwota netto: 110.000 zł (28.371,72 euro). Zamówienie uzupełniające (Zam. Publ. 2/2010) jest tego samego rodzaju co zamówienie podstawowe i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zarówno w zamówieniu podstawowym, jak i w obecnym mamy do czynienia z usługami sprzątania pomiesczeń biurowych i terenów przyległych Sądu Rejonowego w Siedlcach, ponadto zakres świadczonych usług pozostaje bez zmian. Zamówienie uzupełniające udzielone zostało Wykonawcy zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Platforma hemodynamiczna.
- Szkolenia pracowników (1) z podziałem na trzy części
- Dostawa 15 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych do przeprowadzania egzaminów państwowych w zakresie kategorii B prawa jazdy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Siedlcach (...)
- Asfaltowanie dróg gminnych
- Asfaltowanie dróg gminnych na terenie Gminy Siedlce, część II
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży oraz Hufca Pracy w Łomży ul. Księcia Janusza I 3, 18-404 Łomża.
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- INTERWENCYJNE PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE CHORZOWA
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.