Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-22
Piotrków Trybunalski: Ochrona fizyczna osób i mienia oraz utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Tryb
Numer ogłoszenia: 95031 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Piotrkowie Trybunalskim , ul. Wronia 65, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 645 01 00, faks 044 649 90 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia oraz utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Tryb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Usługa ochrony fizycznej osób i mienia przez pracowników ochrony wyposażonych w łączność bezprzewodową oraz środki przymusu bezpośredniego. Posterunek dwuzmianowy, jednoosobowy, całodobowy (portiernia przy wejściu głównym do budynku): - godz. 6.00 - 18.00 - jeden licencjonowany i umundurowany pracownik ochrony, - godz. 18.00 - 6.00 - jeden licencjonowany i umundurowany pracownik ochrony. Główne zadania: - nadzór i obserwacja osób wchodzących i wychodzących z budynku Urzędu, - kontrola wynoszonych i wnoszonych przedmiotów, - podejmowanie interwencji w stosunku do osób stwarzających zagrożenie, - niedopuszczenie do bezprawnego zawładnięcia obiektem lub jego częścią, - wydawanie kluczy upoważnionym pracownikom, - współdziałanie z innymi instytucjami powołanymi do zabezpieczenia porządku. 2. Utrzymanie czystości wewnątrz budynku (parter, I, II, III, IV, V piętro budynku) o łącznej powierzchni użytkowej 3.908,38 m2 z zastosowaniem profesjonalnego sprzętu technicznego, materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elelmenty i wystrój pomieszczeń. Szczegółowy zakres zadań określa SIWZ. 3. Utrzymanie czystości na zewnątrz budynku wraz z parkingami, tj. - zamiatanie, - odśnieżanie, - posypywanie piaskiem, - sianie trawy, - podlewanie zieleni, - koszenie trawy. Powierzchnia do sprzątania obejmuje: trawniki - 3.633,69m2, chodnik przy ul. Wroniej - 828,03m2, plac nieruchomości - 3.132,50m2 (tj. parking przed, obok oraz za budynkiem).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: - dysponowali co najmniej 4 pracownikami ochrony fizycznej z licencją co najmniej pierwszego stopnia oraz byli aktualnie przeszkoleni z zakresu bhp i p.poż. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty o których mowa w pkt. III.2. (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych w przepisach art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f) zawiera błędy w obliczeniu ceny; g) wykonawca w terminie 3 dni do dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych; h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) Wykonawca składa: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika Nr 1 do oferty, b) koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z art. 15 ustawy z 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz pracowników ochrony fizycznej przewidzianych przez Wykonawcę do ochrony osób i mienia wraz z informacją na temat posiadanych licencji (wg załącznika nr 2 do oferty) wraz z kserokopiami aktualnych licencji pracowników ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia oraz kserokopiami aktualnych zaświadczeń z przeszkoleń z zakresu bhp i p.poż. 2. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uspiotrkowtryb.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Piotrkowie Tryb.
ul.Wronia 65
97-300 Piotrków Tryb.
II piĘtro, pok. 203.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Piotrkowie Tryb., ul.Wronia 65, 97-300 Piotrków Tryb. II piętro, pok. 420.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Warsztaty "Certyfikowany szkolny doradca zawodowy - Metoda Achtnicha w praktyce" "Poznaj z nami świat zawodów"- cykl warsztatów dotyczących preorientacji zawodowej dla dzieci z "zerówek"
- PRZEBUDOWA MOSTU NA PRZEPUST ZLOKALIZOWANEGO W CIĄGU ULICY ŁÓDZKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM NA ODCINKU OD UL. KASZTELAŃSKIEJ DO UL. GĘSIEJ
- Usługa porządkowa w Budynkach A i B Akademii Piotrkowskiej
- Dostawa i montaż mebli sądowych dla Sądu Rejonowego w Opocznie
- Usługa ochrony osób i mienia, oraz obsługa szatni w Budynkach A i B Akademii Piotrkowskiej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Świadczenie usług całodobowego dozoru i ochrony mienia oraz ochrony osób w czasie imprez kulturalnych w Klubie Żak w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 197
- Ochrona fizyczna obiektów IHAR-PIB, Oddział w Młochowie
- "Usługa utrzymania czystości w budynkach Instytutu Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego w podziale na dwie części"
- Świadczenie usług ochrony obiektów SK MSWiA z W-M CO w Olsztynie
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.