Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-07
Izabelin: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 5 000 000 ZŁ. NA SFINANSOWANIE ZADAŃ INWESTYCYJNYCH GMINY IZABELIN - NR SPRAWY ZP/U/04/RI/2009
Numer ogłoszenia: 95050 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Izabelin , ul. 3. Maja 42, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 022 722 89 30, faks 022 722-80-06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.izabelin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 5 000 000 ZŁ. NA SFINANSOWANIE ZADAŃ INWESTYCYJNYCH GMINY IZABELIN - NR SPRAWY ZP/U/04/RI/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 5.000.000,00 zł. (słownie: pięć milionów zł.) przeznaczonego na sfinansowanie zadań inwestycyjnych gminy Izabelin. Kredyt ma być udzielony w II transzach: - I transza w wysokości 2.500.000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy zł) przelewem w terminie 3 dni od daty podpisania umowy; - II transza w wysokości 2.500.000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy zł) w formie przelewu (najpóźniej w 3 dniu od otrzymania wniosku) na pisemny wniosek Zamawiającego wystawiony w terminie nie późniejszym niż 25 listopada 2009 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie: - 10 000 PLN, (słownie: dziesięć tysięcy złotych), które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 PZP. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, zgodnie z art. 46 PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 32 1020 1026 0000 1502 0023 6208 w Banku PKO B.P. II Oddział W-waIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a także wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności bankowej; 2) w okresie ostatnich 3 lat świadczyli przynajmniej jedną usługę udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu na rzecz jednostki sektora finansów publicznych; (należy potwierdzić odpowiednimi referencjami) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) ofertę przetargową (Formularz Ofertowy) - (Załącznik Nr 1), 2) dowód wpłacenia/wniesienia wadium, 3) parafowany przez przedstawiciela wykonawcy projekt umowy jako akceptacja jego treści. (Załącznik Nr 4), 4) wypełniony formularz Doświadczenie zawodowe, z którego wynika, że w okresie ostatnich 3 lat wykonawca świadczył przynajmniej jedną usługę udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu na rzecz jednostki sektora finansów publicznych; (należy potwierdzić odpowiednimi referencjami) - (Załącznik Nr 3), Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 5) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 2), 6) w przypadku gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik, oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa ( jeżeli dotyczy ), 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, dysponuje doświadczeniem zawodowym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 9) kserokopie zezwolenia uprawniającego do wykonywania czynności bankowych wydane przez komisje Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002r. Nr 72, poz.665 z późn.zm) lub w przypadku gdy Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisje Nadzoru Bankowego-kserokopie innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych. 10) Na potwierdzenie warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca do oferty ma załączyć sprawozdanie finansowe a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu , a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.izabelin.pl - zakładka PRZETAGI.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Izabelin
ul. 3 Maja 42
05-080 Izabelin
pok. 112.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 11:30, miejsce: Centrum Kultury w Izabelinie, ul. Matejki 21 (przy Urzędzie Gminy Izabelin), piętro pierwsze - Sala Konferencyjna (pok. 124).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.