eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławOpracowanie projektów budowlanych i wykonawczych termomodernizacji budynków PWSTE w Jarosławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-27

Jarosław: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych termomodernizacji budynków PWSTE w Jarosławiu
Numer ogłoszenia: 95082 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu , ul. Czarnieckiego 16, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 16 6244612, faks 16 6244612.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwste.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych termomodernizacji budynków PWSTE w Jarosławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Należy wykonać projekty budowlane i wykonawcze termomodernizacji budynków PWSTE w Jarosławiu oraz audyty energetyczne tych budynków w podziale na poniższe zadania: Zadanie Nr 1 - projekt remontu i przebudowy budynku administracyjno-socjalnego na terenie Miasteczka Akademickiego przy ul. Czarnieckiego 16 Zadanie Nr 2 - projekt montażu urządzeń do trigeneracji w budynku dydaktycznym z biblioteką na terenie Miasteczka Akademickiego przy ul. Czarnieckiego 16 Zadanie Nr 3 - projekt instalacji solarnych w budynku dydaktycznym (Geodezja i Kartografia) oraz w budynku sali gimnastycznej na terenie Miasteczka Akademickiego przy ul. Czarnieckiego 16 Zadanie Nr 4 - projekt remontu i przebudowy dachu budynku dydaktycznego B na terenie Centrum Dydaktycznego przy ul. Pruchnickiej 2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3, 71.32.12.00-6, 71.31.43.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - dla zadań Nr 1, 2, 3 i 4 oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 2. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - dla zadań Nr 1, 2, 3 i 4 oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno budowlanej - dla zadań Nr 1, 2, 3 i 4 oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 4. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej - dla zadań Nr 1 i 4 oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty; Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Oświadczenie wykonawcy o podzleceniu części zakresu w ujęciu rzeczowym i finansowym robót będącego przedmiotem zamówienia podwykonawcom. W oświadczeniu należy podać zakres robót będący przedmiotem zamówienia, które wykonawca będzie wykonywał osobiście, a które będzie podzlecał podwykonawcom

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1. wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy; 2. terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: a. następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: opóźnienia, utrudnienia lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, b. koniecznością wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej z przyczyn niezależnych od obu stron, aktualizacją rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, c. następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pwszjar.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu ul. Czarnieckiego 16, budynek Rektoratu - pok. nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu ul. Czarnieckiego 16, budynek Rektoratu - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: opracowanie projektu remontu i przebudowy budynku administracyjno-socjalnego na terenie Miasteczka Akademickiego przy ul. Czarnieckiego 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje opracowanie osobno dla poszczególnych zadań poniższych elementów: - Audyt energetyczny - Projekty budowlane i wykonawcze, - Niezbędne uzgodnienia projektów, ekspertyzy, mapy, itp. - Specyfikacje techniczna warunków wykonania i odbioru robót - Kosztorys inwestorski - Przedmiar robót - Wersja elektroniczna dokumentacji i kosztorysów w plikach *.pdf oraz programu wykonawczego (np. Word, Exel, Norma itp.) lub w *.xml. na nośniku CD. - Ponadto wycena za wykonanie prac projektowych musi uwzględniać prowadzenie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3, 71.32.12.00-6, 71.31.43.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: opracowanie projektu montażu urządzeń do trigeneracji w budynku dydaktycznym z biblioteką na terenie Miasteczka Akademickiego przy ul. Czarnieckiego 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje opracowanie osobno dla poszczególnych zadań poniższych elementów: - Audyt energetyczny - Projekty budowlane i wykonawcze, - Niezbędne uzgodnienia projektów, ekspertyzy, mapy, itp. - Specyfikacje techniczna warunków wykonania i odbioru robót - Kosztorys inwestorski - Przedmiar robót - Wersja elektroniczna dokumentacji i kosztorysów w plikach *.pdf oraz programu wykonawczego (np. Word, Exel, Norma itp.) lub w *.xml. na nośniku CD. - Ponadto wycena za wykonanie prac projektowych musi uwzględniać prowadzenie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3, 71.32.12.00-6, 71.31.43.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: opracowanie projektu instalacji solarnych w budynku dydaktycznym /Geodezja i Kartografia/ oraz w budynku sali gimnastycznej na terenie Miasteczka Akademickiego przy ul. Czarnieckiego 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje opracowanie osobno dla poszczególnych zadań poniższych elementów: - Audyt energetyczny - Projekty budowlane i wykonawcze, - Niezbędne uzgodnienia projektów, ekspertyzy, mapy, itp. - Specyfikacje techniczna warunków wykonania i odbioru robót - Kosztorys inwestorski - Przedmiar robót - Wersja elektroniczna dokumentacji i kosztorysów w plikach *.pdf oraz programu wykonawczego (np. Word, Exel, Norma itp.) lub w *.xml. na nośniku CD. - Ponadto wycena za wykonanie prac projektowych musi uwzględniać prowadzenie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.12.00-6, 71.31.43.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: opracowanie projektu remontu i przebudowy dachu budynku dydaktycznego B na terenie Centrum Dydaktycznego przy ul. Pruchnickiej 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje opracowanie osobno dla poszczególnych zadań poniższych elementów: - Audyt energetyczny - Projekty budowlane i wykonawcze, - Niezbędne uzgodnienia projektów, ekspertyzy, mapy, itp. - Specyfikacje techniczna warunków wykonania i odbioru robót - Kosztorys inwestorski - Przedmiar robót - Wersja elektroniczna dokumentacji i kosztorysów w plikach *.pdf oraz programu wykonawczego (np. Word, Exel, Norma itp.) lub w *.xml. na nośniku CD. - Ponadto wycena za wykonanie prac projektowych musi uwzględniać prowadzenie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3, 71.32.12.00-6, 71.31.43.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.