Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-02
Bochnia: Dostawa sprzętu jednorazowego
dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy
im. bł. Marty Wieckiej
Numer ogłoszenia: 95089 - 2014; data zamieszczenia: 02.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bochnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.1) Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu jednorazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej opisanych w sposób szczegółowy w załączniku 3 do SIWZ II.1.2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 45 pakietów Pakiet nr 1 - Igły, strzykawki, przyrządy do przetaczania płynów i krwi Pakiet nr 2 - Rękawice Pakiet nr 3 - Opakowania na zużyte igły i strzykawki Pakiet nr 4 - Ginekologiczny sprzęt jednorazowy Pakiet nr 5 - Staplery do zespoleń jelitowych, zestawy drenażowe Pakiet nr 6 - Igły do znieczuleń, zestaw do kaniulacji, katetery* Pakiet nr 7 - Kaniule, kraniki, igły bezpieczne, igły do penów, zamknięte systemy* Pakiet nr 8 - Cewniki, maski tlenowe, elektrody do stymulacji serca, sonda* Pakiet nr 9 - Rurki intubacyjne, rurki tracheostomijne i ustno-gardłowe Pakiet nr 10 - Dreny Pakiet nr 11 - Ostrza, elektrody oraz inny sprzęt jednorazowy Pakiet nr 12 - Zestaw do tracheostomii przezskórnej Pakiet nr 13 - Katurki ochronne Pakiet nr 14 - Worki stomijne, pasta i puder Pakiet nr 15 - Zestaw do pomp, wapno granulowane Pakiet nr 16 - Filtry, sztuczny nos, obwody anestezjologiczne Pakiet nr 17 - Klipsy do klipsownicy, filtry do duomatu Pakiet nr 18 - Troakary do laparoskopii Pakiet nr 19 - Maski ochronne Pakiet nr 20 - Akcesoria do fototerapii Pakiet nr 21 - Akcesoria do fototerapii, dezynfekcji parowej oraz do podowania pokarmu niemowlętom Pakiet nr 22 - Mikrokuwety Pakiet nr 23 - Test do wykrywania Helicobacter pyroli Pakiet nr 24 - Produkty medyczne jednorazowego użytku do laparoskopii Pakiet nr 25 - Paski wskaźnikowe Pakiet nr 26 - Ustniki, głowica Pakiet nr 27-System ssący Pakiet nr 28 - Łyżki sterylne jednorazowego użytku do laryngoskopów światłowodowych i standartowych Pakiet nr 29 - Akcesoria pomocnicze do nCPAP Infant Flow Pakiet nr 30 - Wkłady do strzykawki automatycznej Pakiet nr 31 - Materiały okulistyczne Pakiet nr 32 - Układ oddechowy dla noworodka* Pakiet nr 33 - Rękawice do ochrony przed promieniami rentgenowskimi Pakiet nr 34 - Akcesoria do pulsoksymetru Pakiet nr 35 - Różny sprzęt jednorazowego użytku Pakiet nr 36 - Rurki krtaniowe jednorazowe i wielorazowe Pakiet nr 37 - Rurki do podawania surfaktantu Pakiet nr 38 - Zestaw do toalety jamy ustnej i pobierania próbek Pakiet nr 39 - Igła do skleroterapii Pakiet nr 40- Igły do systemu dostępu doszpikowego EZ-IO Pakiet nr 41 - Igła do stymulatora HNS 12 Pakiet nr 42 - Pojemniki histopatologiczne Pakiet nr 43 - Naczynia sanitarne jednorazowego użytku Pakiet nr 44 - Dreny Pakiet nr 45 - Sterylne akcesoria na blok operacyjny.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 45.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
III.5.1) Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu i stosowania na terenie Polski (według załącznika nr 6). III.5.2) Karta katalogowa lub folder w j. polskim - ze zdjęciem/rysunkiem pozwalająca Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy. III.5.3) Wzory - próbki dla pakietu nr 2, nr 4 - poz.1,3, nr 7, nr 20 - poz. 1, nr 35 - poz. 12, 13 zaopatrzone w oryginalne etykiety producenta lub potwierdzone kopie oznakowane numerem pakietu i pozycji w pakiecie (po 1 sztuce) wraz z wypełnionym wykazem próbek oferowanych produktów (według załącznika nr 7). Na wniosek Wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający zwróci próbki. III.5.4) Deklaracja zgodności CE producenta - potwierdzająca zgodność z normami dla pakietu nr 2. III.5.5) Badania jednostki niezależnej na przenikalność substancji chemicznych wg EN 374-3, badania na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTMF-1671 dla pakietu nr 2 poz.2, 5. III.5.6) Certyfikat jednostki notyfikującej potwierdzający zgodność z normą EN-455 1.2.3 oraz z normą ASTM F 1671 dla pakietu nr 2 poz. 10. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę Ocena spełnienia warunków w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom dokonana zostanie wg zasady: spełnia/ nie spełnia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.6.1) W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza. III.6.2) W przypadku gdy, Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu udzielanych zasobów. III.6.3) Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (każda strona dokumentu) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1). Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2). Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie: a) Numeru katalogowego Towaru, b) nazwy Towaru przy zachowaniu jego parametrów, c) sposobu konfekcjonowania. 3). W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze opakowanie Towarów objętych umową z zachowaniem jednak zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej umową. 4). Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku wzrostu/spadku obowiązujących stawek podatku VAT. 5). Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych umową po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do niniejszej umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny. 6). Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust 5 nie wymaga sporządzenia aneksu. 7). Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj.: a) zakończenia produkcji Towaru b) wygaśnięcia rejestracji Towaru 8). Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 7 a), b) Wykonawca przedstawi zawiadomienie producenta lub stosownego organu. 9). Wykonawca w sytuacji określonej w ust.7 a), b), w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej. 10). Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, im. bł. Marty Wieckiej. Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2014 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bochni przy ul. Krakowskiej 31, na Dzienniku podawczym pokój nr 3, Pawilon A..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Igły, strzykawki, przyrządy do przetaczania płynów i krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igła iniekcyjna 0,45 x 16 op. 4 2. Igła iniekcyjna 0,5 X 25 op. 127 3. Igła iniekcyjna 0,6 X 30 op. 75 4. Igła iniekcyjna 0,7 X 30 op. 123 5. Igła iniekcyjna 0,8 X 40 op. 671 6. Igła iniekcyjna 0,9 X 40 op. 794 7. Igła iniekcyjna 1,1 X 40 op. 55 8. Igła iniekcyjna 1,2 X 40 op. 850 9. Igła do punkcji 1,8 x 40-50 op. 1 10. Igła do punkcji 2,1 x 40-50 op. 1 11. Igła 0,45 x 23 op. 1 12. Strzykawka dwuczęściowa 2 ml op. 490 13. Strzykawka dwuczęściowa 5 ml op. 963 14. Strzykawka dwuczęściowa 10 ml op. 762 15. Strzykawka dwuczęściowa 20 ml op. 737 16. Strzykawka do pomp infuzyjnych 50 ml szt. 1260 17. Strzykawka do pomp infuzyjnych 50 - 60ml szt. 1105 18. Strzykawka Janeta 100 ml szt. 3759 19. Strzykawka do TBC 1 ml op. 16,77 20. Strzykawka insulinowa 1 ml op 1 21. Strzykawka trzyczęściowa 3 ml op 9 22. Strzykawka trzyczęściowa 10 ml op 6 23. Strzykawka trzyczęściowa 20 ml op 1 24. Przyrząd do przetaczania krwi, xxxxxxxxxxx szt. 1665 25. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych xxxxxxxxxxx szt. 74000 26. Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi xxxxxxxxxxx szt. 3 27. Przyrząd do przetaczania płynów xxxxxxxxxxx szt. 112 28. Aparat do przepływu infuzji xxxxxxxxxxx szt. 1000 29. Zestaw do transfuzji wymiennej noworodków xxxxxxxxxxx szt. 1 30. Zestaw do szybkiej infuzji krwi i płynów pojemność 500 ml szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Rękawice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice diagnostyczne lateksowe niesterylne, lekko pudrowane S op. M op. L op. 2. Rękawice diagnostyczne winylowe S op. M op. L op. 3. Rękawice diagnostyczne sterylne lateksowe, bezpudrowe Nr 6 par Nr 6,5 par Nr 7 par Nr 7,5 par Nr 8 par Nr 8,5 par 4. Rękawice diagnostyczne lateksowe niesterylne, bezpudrowe S op. M op. L op. 5. Rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe S op. M op. L op. 6. Rękawice diagnostyczne sekcyjne Nr 8 para 7. Rękawice diagnostyczne, ginekologiczne Nr S para 8. Rękawice diagnostyczne, ginekologiczne Nr M para 9. Rękawice diagnostyczne, ginekologiczne Nr L para 10. Rękawice chirurgiczne sterylne lateksowe bezpudrowe niechlorowane Nr 6,0 para Nr 6,5 para Nr 7,0 para Nr 7,5 para Nr 8,0 para Nr 8,5 para 11. Rękawice chirurgiczne, system podwójnego zakładania Nr 6,0 para Nr 6,5 para.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Opakowania na zużyte igły i strzykawki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki jednorazowego użytku na odpady medyczne 10 L szt. 8140, 5 L szt. 2140, 2 L wys. 20-23 cm, śr.górna 12-12,5 cm, śr. dolna 10,5-11 szt. 2180, 1 L wys. 12-13 cm, śr.górna 11-12 cm, śr. dolna 10-11 szt. 840, 20 L OTWÓR O ŚREDNICY minimum 12 cm szt. 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Ginekologiczny sprzęt jednorazowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wziernik ginekologiczny S 82 x 24 mm szt. 4800, M 82 x 26,5 mm szt. 7800, L 82 x 33 mm szt. 100, 2. Szpatułka ginekologiczna do wymazów op 19, 3. Szczoteczka do wykonywania próbek cytologicznych, op 24, 4. Utrwalacz do preparatów cytologicznych pojemność 150-200 ml szt. 38.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Staplery do zespoleń jelitowych, zestawy drenażowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler liniowy do zespoleń jelitowych 75 mm szt 2 2. Stapler liniowy do zespoleń jelitowych 90 mm szt 2 3. Stapler do zszycia skóry op 12 4. Zestawy drenażowe do klatki piersiowej szt 36 5. Zestaw drenażowy do klatki piersiowej dla noworodków 150 ml szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Igły do znieczuleń, zestaw do kaniulacji, katetery*.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych 22G/90 szt. 10 2. Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych 26G/90 szt. 1200 3. Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych 26G/130 szt. 10 4. Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych 18 G/ 90 szt. 90 5. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń 5F/20 szt. 140 6. Prowadnik stalowy J 0,35/60 cm szt. 15 7. Kateter do drenażu klatki piersiowej z troakarem 24F szt. 4 8. Kateter do drenażu klatki piersiowej z troakarem 28F szt. 16 9. Zestaw drenażowy przezskórny z cewnikiem 9F/26 szt. 2 10. Zestaw drenażowy przezskórny z cewnikiem 6F/26 szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Kaniule, kraniki, igły bezpieczne, igły do penów, zamknięte systemy*.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igły do iniekcji 21 G 1 1/2 (0,8 x 40 mm) szt 400 2. Igły do iniekcji 20 G1 1/2(0,9 x 40mm) szt 400 3. Igły do iniekcji 22 G 1 1/4 (0,7 x 30mm) szt 200 4. Igły do iniekcji 25 G 1 (0,5 x25 mm) szt 100 5. Strzykawki wypełnione fizjologicznym roztworem soli 3 ml szt 150 6. Igły do penów 8 mm x 0,30 mm 30G szt 2000 7. Kaniula obwodowa dożylna z samodomykającym się portem bocznym 16G szt. 50 8. Kaniula obwodowa dożylna z samodomykającym się portem bocznym 18 G szt. 1350 9. Kaniula obwodowa dożylna z samodomykającym się portem bocznym 20 G szt. 8300 10. Kaniula obwodowa dożylna z samodomykającym się portem bocznym 22 G szt. 5800 11. Kaniula obwodowa dożylna bez dodatkowego portu iniekcyjnego 26 G szt. 250 12. Kaniula dotętnicza 20G/1,1mm x 45mm szt. 75 13. Bezpieczna kaniula obwodowa bez portu górnego 24G - 07x19 mm szt. 20 14. Kaniula obwodowa dożylna bez dodatkowego portu iniekcyjnego 24 G szt. 1750 15. Kranik trójdrożny xxxxxxxxxxx szt. 1800 16. Rampa do infuzji z pięcioma kranikami szt. 125 17. Korki do kaniuli xxxxxxxxxxx szt. 27800 18. Kaniula obwodowa dożylna bezpieczna 18 G szt. 2050 19. Kaniula obwodowa dożylna bezpieczna 20 G szt. 12850 20. Kaniula obwodowa dożylna bezpieczna 22 G szt. 5150 21. Zamknięty system dostępu naczyniowego szt 300 22. Zamknięty system dostępu naczyniowego szt 450.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Cewniki, maski tlenowe, elektrody do stymulacji serca, sonda*.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, długość 33 cm CH 4 szt. 25 2. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, długość 40 cm CH 6 - CH 10 szt. 1100 3. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, długość 60 cm CH 12 - CH 20 szt. 15700 4. Cewnik do żyły pępowinowej od F 4 do F 8 szt 10 5. Cewnik Foleya silikonowany, dwudrożny CH 6 szt. 10 CH 8 szt. 10 CH 10 szt. 30 6. Cewnik Foleya dwudrożny z balonikiem CH 12 - CH 22 szt. 4530 8. CH 24 szt. 30 9. Cewnik Nelaton długość 40 cm CH 8 - CH 18 szt. 70 10. Cewnik Pezzer silikonowany, CH 30 szt. 6 11. Cewnik Tieman długość 40 cm CH 10 - CH 18 szt. 120 12. Kanka doodbytnicza CH 16 szt. 572 CH 18 szt. 12 13. Cewnik do podawania tlenu przez nos 2,1 m -2,2 m szt. 1500 14. Cewnik do karmienia noworodków przez nos, CH4-CH8-CH6-CH10 szt. 480 15. Cewnik do podawania tlenu przez nos - pediatryczny szt. 15 16. Maska do podawania tlenu dla dorosłych z drenem typ OS/10 szt. 2350 17. Maska do podawania tlenu dla dzieci z drenem M szt. 50 18. Maska aerozolowa z nebulizatorem szt. 140 19. Nebulizator szt. 10 20. Maska aerozolowa z nebulizatorem OS/8 szt. 1150 21. Maska tlenowa dla dorosłych z workiem szt. 550 22. Maska tlenowa dla dzieci z workiem. szt. 30 23. Przestrzeń martwa szt. 10 24. Łącznik rozciągliwy ze złączem kątowym podwójnie obrotowym szt. 850 25. Sterylna sonda sengstakena do tamponady krwawienia z przełyku CH18 szt. 12 26. Zestaw do konikotomii dla dorosłych szt 1 27. Zestaw do konikotomii dla dzieci szt 1 28. Zestaw do konikopunkcji dla dzieci szt 4 29. Worek do dobowej zbiórki moczu z odpływem (drenem) 2 l szt. 8150 30. Worek do godzinowej zbiórki moczu 2 l szt. 21 31. Zatyczka do cewnika uniwersalna xxxxxxxxxxx szt. 900 32. Maska krtaniowa jednorazowego użytku do wentylacji noworodka Nr 1 szt. 1 33. Maska krtaniowa jednorazowego użytku do wentylacji pacjenta Nr 2 szt. 2 Nr 2 ? szt. 2 Nr 3 szt. 8 Nr 4 szt. 17 Nr 5 szt. 6 34. Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii PEG CH 18/40cm szt. 4 35. Filtr do wkłucia centralnego dla noworodków do żywienia pozajelitowego 0,2 ?m, 1,2?m szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Rurki intubacyjne, rurki tracheostomijne i ustno- gardłowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rurka intubacyjna z otworem Murphiego Nr 2,5 szt. 20 Nr 3 szt. 20 Nr 3,5 szt. 30 2. Rurka intubacyjna z otworem Murphiego i mankietem Nr 4 szt. 10 Nr 4,5 szt. 20 Nr 5 szt. 10 Nr 5,5 szt. 10 Nr 6 szt. 30 Nr 6,5 szt. 80 Nr 7 szt. 270 Nr 7,5 szt. 360 Nr 8 szt. 290 Nr 8,5 szt. 70 Nr 9 szt. 100 Nr 9,5 szt. 10 3. Rurka intubacyjna zbrojona z mankietem niskociśnieniowym Nr 5,0 szt. 5 Nr 5,5 szt. 5 Nr 6,0 szt. 5 Nr 6,5 szt. 5 Nr 7 szt. 10 Nr 7,5 szt. 10 Nr 8 szt. 10 Nr 8,5 szt. 10 Nr 9 szt. 5 4. Rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym Nr 6 szt. 5 Nr 6,5 szt. 5 Nr 7,0 szt. 5 Nr 7,5 szt. 10 Nr 8,0 szt. 15 Nr 8,5 szt. 5 Nr 9,0 szt. 5 5. Rurka Guedala Nr 0 0 0 szt. 2 Nr 0 0 szt. 6 Nr 0 szt. 6 Nr 1 szt. 12 Nr 2 szt. 44 Nr 3 szt. 123 Nr 4 szt. 153 Nr 5 szt. 6 6. Prowadnica do rurek intubacyjnych rozmiar 4,0 i 5,0 szt. 30 7. Uchwyt Thomas tube holder szt 83 8. Tasiemka mocująca szt. 110.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Dreny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dren brzuszny, silikonowy 22F, 24F, 26F, 27F, 28F, 30F, 32F szt. 100 2. Dren T-Kehr CH12, CH14, CH16, CH18, CH20, CH22 szt. 31 3. Kateter do odsysania ran z otworami bocznymi CH12, CH14, CH16, CH18, CH20, CH22 szt. 810 4. Dren do embolektomii Fogartyego, 5F/80 szt. 4 5. Dren tlenowy łączący 210 cm szt. 500 6. Dren do końcówek do odsysania 7,0/10,0 mb 1050 7. Zgłębnik żołądkowy - 80cm CH 14 szt. 2 CH 16 szt. 20 CH 18 szt. 100 CH 20 szt. 243 CH 22 szt. 303 CH 24 szt. 156 CH 26 szt. 53 CH 28 szt. 49 CH 30 szt. 20 CH 32 szt. 2 CH 6 szt. 2 CH 8 szt. 2 CH 10 szt. 2 CH 12 szt. 2 8. Zgłębnik żołądkowy - 125 cm CH 16-CH 22 szt. 8 9. Butelka Redona do odsysania ran 200 ml szt. 930 400 ml szt. 386 10. Dren do odsysania pola operacyjnego z zakrzywioną końcówką, z kontrolą siły ssania CH -24 min. 200cm szt. 117 11. Dren do odsysania pola operacyjnego z zakrzywioną końcówką CH-24 min. 200cm szt. 765 12. Worek do zbiórki żółci sterylny 350 ml szt. 55.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Ostrza, elektrody oraz inny sprzęt jednorazowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ostrza wymienne do skalpeli Nr 10 op. 50 Nr 11 op. 7 Nr 15 op. 4 Nr 20 op. 32 Nr 22 op. 9 Nr 22A op. 1 Nr 23 op. 1 2. Ostrza chirurgiczne z trzonkiem Nr 10 op. 71 Nr 11 op. 11 Nr 15 op. 75 Nr 20 op. 42 3. Przedłużacz do pomp infuzyjnych z jasnym przewodem 1,5 m szt. 2020 4. Przedłużacz do pompinfuzyjnych z ciemnym przewodem 1,5 m szt. 885 5. Komlet elektrod do stymulacji kpl. 10 6. Elektroda do czasowej stymulacji serca 6F szt. 2 7. Zestaw do punkcji jamy opłucnowej 80 cm szt 7 8. Introduktor - zestaw z zastawką do wprowadzania kateterów 8F szt. 2 9. Zestaw do lewatywy xxxxxxxxxxx szt. 900 10. Zaciskacz do pępowiny xxxxxxxxxxx szt. 1150 11. Wieszak do worków na mocz xxxxxxxxxxx szt. 450 12. Sterylny woreczek na mocz dla chłopców, 100 -120 ml szt. 600 13. Sterylny woreczek na mocz dla dziewczynek, 100 -120 ml szt. 600 14. Łącznik do kontroli odsysania - Fingertip szt. 800 15. Przyrząd do pobierania (upustu) krwi z pojemnikiem szt. 16 16. Zestaw do wlewów kontrastowych kolografii bez barytu szt. 30 17. Zestaw do wlewów kontrastowych kolografii z barytem szt. 4 18. Elektrody do EKG xxxxxxxxxxx szt. 34940 19. Elektrody do EKG pediatryczne - 22-33 mm 22-22 mm szt. 50 20. Elektrody do EKG - dla noworodka. szt. 100 21. Jednorazowe mankiety noworodkowe rozmiar 2 - obwód ramienia 4,3 do 8,0 cm romiar 3 - obwód ramienia 5,8 do 10,9 cm. szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Zestaw do tracheostomii przezskórnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do tracheostomii przezskórnej 7,0 mm, szt. 1 2. Zestaw do tracheostomii przezskórnej 8,0 mm, szt. 2 3. Zestaw do tracheostomii przezskórnej 7,0 mm PEAN, szt. 1 4. Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego szt 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Kapturki ochronne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kapturki ochronne do termometrów op. 1540 2. Wziernik uszny do otoskopu ok.4 mm ok. 4 mm szt 600 3. Wziernik uszny do otoskopu ok.2,5 mm ok. 2,5 mm szt 1 400.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - Worki stomijne, pasta i puder.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pasta stosowana w zmianach skórnych wokół stomii 60 g szt. 30 2. Puder 25 g szt. 5 3. Worki stomijne jednoczęściowe przeźroczyste szt. 300 4. Worki stomijne jednoczęściowe beżowe szt. 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - Zestaw do pomp, wapno granulowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw uniwersalny do pomp do emulsji tłuszczowych szt. 1000 2. Wapno granulowane szt 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - Filtry, sztuczny nos, obwody anestezjologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtry antybakteryjne i antywirusowe, mechaniczne, z harmonijkową membraną filtrującą szt. 1525 2. Filtry antybakteryjne i antywirusowe, mechaniczne szt. 1725 3. Filtr oddechowy dla noworodka szt. 25 4. Urządzenie oddechowe HME sztuczny nos dla pacjentów po tracheostomii szt. 1175 5. Obwód anestezjologiczny z workiem szt. 400 6. Rozciągliwy obwód oddechowy szt. 190.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - Klipsy do klipsownicy, filtry do duomatu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr do duomatu do laparoskopu szt. 100 2. Klipsy do klipsownicy op. 32.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 - Troakary do laparoskopii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Troakar nożowy jednorazowego użytku 5 mm x 150 mm szt. 6 2. Troakar nożowy jednorazowego użytku, 12 mm x 15 mm szt. 18 3. Troakar jednorazowego użytku w wersji separatora optycznego 15 mm x 150 mm szt. 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19 - Maski ochronne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Maska ochronna dla personelu szt. 22.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20 - Akcesoria do fototerapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Okularki ochronne do fototerapii noworodków obwód głowy 20 - 28 cm / Noworodki/ szt. 70 obwód głowy 30 -38 cm / Noworodki/ szt. 110 obwód głowy 24 -33 cm /Wcześniaki / szt. 240 2. Prześcieradełko do łóżeczka do fototerapii szt. 50 3. Materacyk do łóżeczka do fototerapii szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21 - Akcesoria do fototerapii, dezynfekcji parowej oraz do podawania pokarmu niemowlętom.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kombinezon do fototerapii szt. 5 2. Kombinezon do fototerapii szt. 1 3. Torebka do przeprowadzenia dezynfekcji parowej w kuchence mikrofalowej, x szt. 40 4. Kubeczek do podawania pokarmu niemowlęciu szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22 - Mikrokuwety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mikrokuwety do pomiaru glucozy op. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23 - Test do wykrywania Helicobacter pyroli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Test do wykrywania Helicobacter pyroli szt. 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr 24 - Produkty medyczne jednorazowego użytku do laparoskopii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Woreczki na preparat szt 17 2. Igła VERESSA, szt 70.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr 25 - Paski wskaźnikowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Paski wskaźnikowe pH op. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet nr 26 - Ustniki, głowica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowy ustnik do spirometrów i pneumodozymetrów szt. 50 2. Głowica łącznik do pneumotachografu do spirometru szt. 10 3. Ustnik do spirometru szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet nr 27-System ssący.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wkład workowy jednorazowego użytku pojemność 1000ml szt. 1368 2. Wkład workowy jednorazowego użytku pojemność 2000ml szt. 1584 3. Kanister pojemność 1000ml szt. 2 pojemność 2000ml szt. 2 4. Torba na wymiociny pojemność 1500ml szt. 5040 5. Mocownik szynowy szt. 2 6. Łącznik zwężany szt. 2 7. Żel pakowany w wiaderko, poj. 2 kg op 42.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet nr 28 - Łyżki sterylne jednorazowego użytku do laryngoskopów światłowodowych i standartowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łyżki optyczne typ Macintosh - światłowód 2 szt 10 3 szt 97 4 szt 92 2. Łyżki Typ Miller -światłowód 0 0 szt 2 0 szt 20 1 szt 14 2 szt 1 3. Łyżki Typ Macintosh / standard 2 szt 2 3 szt 55 4 szt 43 4. Łyżki Typ Miller -standard 0 szt 4 1 szt 9 2 szt 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet nr 29 - Akcesoria pomocnicze do nCPAP Infant Flow.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowy układ oddechowy szt 20 2. Jednorazowy układ oddechowy (Generator posiadający 4 dysze) szt 5 3. Maseczka nosowa jednorazowa szt 3 4. Maseczka nosowa, szt 3 5. Czapeczka szt 5 6. Czapeczka szt 5 7. Mocowanie paskowe generatora szt 5 8. Mocowanie do czujnika temperatury dla noworodków, szt 50 9. Komora nawilżacza z automatycznym napełnianiem wodą szt 20 10. Filtr bakteriobójczy i wyciszający szt 10 11. Jednorazowy dren dla noworodka z zastawką PEEP szt 15 12. Filtr powietrza 11cm x 11cm szt 3 13. Filtr powietrza F -4E 51cm x 17cm szt 3 14. Filtr powietrza F-6E 23,5cm x 15,5cm szt 6 15. Materacyk do inkubatora szt 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet nr 30 - Wkłady do strzykawki automatycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wkłady do strzykawki automatycznej Wkłady do strzykawki automatycznej do kontrastu w 100% kompatybilne z wstrzykiwaczem Medrad VISTRON CT; jałowe poj. 200 ml szt 1 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet nr 31 - Materiały okulistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Uniwersalna osłonka na oko-przeźroczysta plastikowa ok.6,5 x 7,5 cm szt 350 2. Gąbka oczna długość 7 cm , dł. samej gąbki ok.17 mm szt. 300 3. Paski sączki odpływowe 15 cm - 9,5 cm x 3 mm - 4 mm szt. 320 4. Kapturki do tonopenu szt. 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet nr 32 - Układ oddechowy dla noworodka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Układ oddechowy noworodkowy jednorazowego użytku szt 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet nr 33 - Rękawice do ochrony przed promieniami rentgenowskimi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice przeznaczone do ochrony przed promieniami rentgenowskimi rozmiary: 6,5-9 szt 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet nr 34 - Akcesoria do pulsoksymetru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czujnik steryny dla noworodków o wadze 3 - 20 kg szt. 96 2. Opaski do czujnika do pulsoksymetru Y dla noworodków szt. 108 3. Czujnik na palec dla dorosłych dla dorosłych powyżej 30 kg szt. 144 4. Czujnik SPO2 dla dorosłych szt. 2 5. Czujnik SPO2 klips na ucho szt. 2 6. Czujnik jednorazowego użytku do pomiaru saturacji rozmiar powyżej 10 kg masy pacjenta szt. 10 rozmiar poniżej 10 kg masy pacjenta szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet nr 35 - Różny sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fartuch z grubej folii 75 x 170 cm szt. 800 2. Jałowa szczotka dł.8-9,5cm szer. 5-5,5cm wys.4 cm szt. 4280 3. Kaczka jednorazowa dla dorosłych z szt. 10 4. Kieliszki do leków xxxxxxxxxxx szt. 94880 5. Koc -folia p/wstrząsowa szt. 67 6. Lancety do testów skórnych szt. 2800 7. Medyczny marker sterylny szt. 200 8. Nakłuwacz szt. 2200 9. Okład żelowy 10 - 13 x 14-15 szt. 10 10. Okład żelowy 13 x 25 szt. 30 11. Okład żelowy 20 - 21 x 28 - 38 szt. 14 12. Opaska do identyfikacji dorosłych szt. 16300 13. Opaska do identyfikacji noworodków xxxxxxxxxxx szt. 4900 14. Pojemnik do dobowej zbiórki moczu 2,5 l szt. 26 15. Pojemnik na kał z łopatką 20 ml - 30 ml szt. 700 16. Pojemnik plastikowy na mocz szt. 19370 17. Pojemnik plastikowy na mocz szt. 991 18. Rozcinacz do zaciskacza do pępowiny . szt. 10 19. Szpatułki drewniane xxxxxxxxxxx op. 1 20. Szpatułki drewniane xxxxxxxxxxx op. 149 21. Szyna do palców 400 x 20 szt. 70 22. Tubusy z obturatorem zaokrąglonym 85 x 20mm szt. 25 23. Tubusy do rektoskopu z obturatorem 250 x 20mm szt. 25 24. Zestaw podstawowy do nadłonowego drenażu pęcherzyka Igła 5,6mm długość igły 120mm, cewnik CH12 długość 400mm, znaczniki 170/210mm szt. 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Pakiet nr 36 - Rurki krtaniowe jednorazowe i wielorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łącznik Y wielokrotny z portem do kontroli temperatury, szt. 1 2. Rurka krtaniowa LT Nr 1 5-12 kg szt 1 3. Rurka krtaniowa LT- D Nr 3 do 155 cm wzrostu szt 9 4. Rurka krtaniowa LT- D Nr 4 od 155 cm - 180 cm wzrostu szt 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Pakiet nr 37 - Rurki do podawania surfaktantu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dwukanałowa dotchawicza rurka do podawania surfaktantu Nr 2,0 szt. 2 Nr 2,5 szt. 3 Nr 3,0 szt. 5 Nr 3,5 szt. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Pakiet nr 38 - Zestaw do toalety jamy ustnej i pobierania próbek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do pobierania próbek z drzewa oskrzelowego, zest. 70 2. Zestaw do toalety jamy ustnej zest. 642.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Pakiet nr 39 - Igła do skleroterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igła do skleroterapii szt. 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Pakiet nr 40- Igły do systemu dostępu doszpikowego EZ-IO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Igła do systemu dostępu doszpikowego EZ - IO (dł 25mm) szt. 10 2 Igła do systemu dostępu doszpikowego EZ - IO (dł 15mm) I szt. 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Pakiet nr 41 - Igła do stymulatora HNS 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igła do stymulatora HNS 12 szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Pakiet nr 42 - Pojemniki histopatologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemniki jednorazowe polietylenowe histopatologiczne 500 ml szt. 315 1000 ml szt. 165 2000 ml szt. 30 3000 ml szt. 20 5000 ml szt. 10 10 000 ml szt. 2 20 ml szt. 1400 35 ml szt. 825 50 ml szt. 420 100 ml szt. 150.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Pakiet nr 43 - Naczynia sanitarne jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Basen jednorazowy płaski pojemność 1,3 litra szt. 100 2. Podstawa basenu płaskiego x szt. 2 3. Kaczka męska jednorazowa x szt. 20 4. Miska jednorazowa do mycia * pojemność ok. 3 litry szt. 100 5. Miski nerkowate jednorazowe poj 700 ml szt. 13520 6. Miska jednorazowa do mycia pojemność minimum 3 litry szt. 1700.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: Pakiet nr 44 - Dreny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dren łączący do kontrolowanego odsysania szt 256.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: Pakiet nr 45 - Sterylne akcesoria na blok operacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sterylny jednorazowy uchwyt na noże chirurgiczne szt 30 2. Sterylny jednorazowy pojemnik do liczenia igieł i ostrzy chirurgicznych szt 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Modernizacja elewacji budynku Urzędu Miasta Bochnia
- Dostawa sprzętu oraz środków do utrzymania czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych BZUK Sp. z o.o. w Bochni
- Usługa w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej (II)
- "Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 2 w Bochni w roku 2025 (II)"
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podkładów celulozowych, drobnego sprzętu medycznego, masek chirurgicznych
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę obłożeń jednorazowego użytku
- Dostawa materiałów sterylizacyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 7 zadań częściowych
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.