Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-07
Wrocław: ZP-13/2008 - Roboty budowlane w zakresie remontu drogi nr 1 z trylinki mieszczącej się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział GRABISZYN we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 95092 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Cmentarzy Komunalnych, pl. Strzelecki 19/21, 50-224 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (0-71) 328 70 20, fax (0-71) 328 70 18.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-13/2008 - Roboty budowlane w zakresie remontu drogi nr 1 z trylinki mieszczącej się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział GRABISZYN we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, których celem jest remont alejki nr 1 o powierzchni 2 542,65 m2 z trylinki mieszczącej się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział GRABISZYN przy ul. Grabiszyńskiej 333 we Wrocławiu. 2. W zakres prac wchodzą: 1) rozebranie nawierzchni z trylinki; 2) rozebranie krawężników na podsypce cementowo - piaskowej; 3) przygotowanie trylinki z rozbiórki do użytku; 4) ułożenie krawężników betonowych z rozbiórki na ławie betonowej; 5) ułożenie nawierzchni z trylinki o gr. 15 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; 6) wywóz gruzu wraz ze składowaniem na wysypisku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie waduium. Zamawiający określa wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności prowadzi działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., nr 155, poz. 1095 ze zm.); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykonał w ostatnich pięciu latach, zamówienie/zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, a w szczególności w zakresie wykonywania robót drogowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł; b) zatrudnia kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane i przynależącego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub jako właściciel zakładu sam spełnia te warunki; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: a) posiada środki finansoweh lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 70.000,00 zł; b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000,00 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na podstawie regułu spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 2. oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. warunki szczegółowe określone w § 4 ust. 2 pkt 2 SIWZ - wraz z ofertą, każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: 7. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 8. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 9. kopie uprawnień budowlanych kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 10. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zck.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Cmentarzy Komunalnych pl. Strzelecki 19/21, 50-224 Wrocław pok. 103.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Cmentarzy Komunalnych pl. Strzelecki 19/21, 50-224 Wrocław pok. 214.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych z kategorii opatrunki z podziałem na 12 zadań.
- "Zagospodarowanie terenu zieleńca przy ul. Żernickiej/Objazdowej w ramach projektu nr 159/WBO 2023 - Zieleń i Sport na ZACHODZIE - Pracze Odrzańskie, Żerniki i Nowe Żerniki".
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi.
- Usługa sprzątania budynków oraz terenu zewnętrznego przy al. Kasztanowej 3a-5 oraz ul. Januszowickiej 5 we Wrocławiu
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi DMEA w Berlinie
- "Świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości oddziału Muzeum Narodowego we Wrocławiu: obiekt Muzeum Sztuki Współczesnej wraz z terenami przyległymi" (13 m-cy)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG NA TERENIE MIASTA DĘBICA W ROKU 2025.
- Budowa orlika przy Szkole na Jazach w Niepołomicach
- Przebudowa skrzyżowań drogi powiatowej nr 3304E - ul. Grota Roweckiego z ul. Bugaj i ul. Nawrockiego w Pabianicach w zakresie połączenia dróg rowerowych
- Rewitalizacja cmentarzy komunalnych w Turaszówce i Polance" oraz "Zadbajmy o cmentarz komunalny w Polance
- Przebudowa ul. Dunikowskiego (Łozy) w Gdańsku w ramach zadania pt.: "Budowa i modernizacja chodników"
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu namysłowskiego w latach 2025 - 2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.