eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarnkówDostawa paliw płynnych do środków transportowych i sprzętowych Zarządu Dróg Powiatowych w Czarnkowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-03

Ogłoszenie nr 950 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.

Czarnków: Dostawa paliw płynnych do środków transportowych i sprzętowych Zarządu Dróg Powiatowych w Czarnkowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 36891-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Gdańska  56, 64700   Czarnków, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 672 552 823, faks 672 552 931, e-mail pct_zdp@pct.jst.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa paliw płynnych do środków transportowych i sprzętowych Zarządu Dróg Powiatowych w Czarnkowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDP-2.2410.8.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw do samochodów służbowych i sprzętu, tj. benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i gazu LPG, w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla Zarządu Dróg Powiatowych w Czarnkowie oraz Obwodów Drogowych w Czarnkowie, Wieleniu i Trzciance. 2)Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb95, oleju napędowego ON oraz gazu LPG na całodobowych stacjach paliwowych na terenie całego kraju w okresie 48 miesięcy od dnia podpisania umowy. 3)Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujący karty paliwowe wydane przez Wykonawcę na warunkach określonych w ofercie. 4)Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio:benzyna bezołowiowa Pb95: 12000 litrów, olej napędowy ON: 105000 litrów,gaz LPG: 3500 litrów. 5)Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia ilości zamówienia w stosunku do zapotrzebowania określonego w punkcie 4). Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do zapotrzebowanych ilości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 6)Wykonawca zapewni Zamawiającemu w okresie obowiązywania umowy tankowanie paliw w sieci stacji na terenie całego kraju, a w szczególności w miejscowościach, gdzie usytuowane są jednostki organizacyjne Zarządu Dróg Powiatowych w Czarnkowie, tj. Obwód Drogowy w Czarnkowie, Obwód Drogowy w Trzciance i Obwód Drogowy w Wieleniu. 7)Ze względu na liczne tankowania wynikające z utrzymania pełnej gotowości pojazdów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Czarnkowie odległość stacji paliw od siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Czarnkowie i Obwodów Drogowych w Czarnkowie, Trzciance i Wieleniu nie może być większa niż 5 km. 8)Podstawą do rozliczenia za zakupy paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy będą ceny obowiązujące na stacjach paliw Wykonawcy z dnia zakupu pomniejszone o udzielony przez Wykonawcę rabat, podany w ofercie. 9)Podstawą do bezgotówkowego rozliczania dokonywanych tankowań na stacjach paliw będą karty paliwowe zabezpieczone kodem wydane na konkretny pojazd lub imienne, w przypadku tankowania przez operatorów do kanistrów lub zbiorników sprzętu silnikowego. 10)Sprzedaż paliwa musi zawierać prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa numeru rejestracyjnego pojazdu, stanu licznika pojazdu (stan licznika podaje kierowca na stacji paliw) lub nazwisko i imię operatora nazwę sprzętu w przypadku, gdy tankowanie odbywa się do kanistrów na konkretny sprzęt. 11)Za wydanie pierwszych kart paliwowych dla każdego samochodu oraz za karty imienne na okaziciela Wykonawca nie pobierze żadnych opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów, wymiany floty samochodowej, zmian w zatrudnieniu lub utraty karty, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia dodatkowych lub zamiennych kart. Opłata za wystawienie dodatkowej karty nie może przekroczyć 20,00 zł brutto za jedną kartę. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 12)Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09133000-0
Dodatkowe kody CPV: 09134100-8, 09132100-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dostawa paliw płynnych do środków transportowych i sprzętowych Zarządu Dróg Powiatowych w Czarnkowie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT450861.79
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna,  ,  ul. Chemików 7 ,  09-411,  Płock,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 550215.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 550215.90
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 550215.90
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.