Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-23
Warszawa: Dostawa wyposażenia dla pomieszczeń pralni i brudowników w Wielofunkcyjnym Centrum dla osób z chorobą Alzheimera - w ramach zadania inwestycyjnego
pn.: Budowa Wielofunkcyjnego Centrum dla osób z chorobą Alzheimera wraz
z modernizacją Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nowoursynowskiej.
Numer ogłoszenia: 95131 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84389 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, ul. Senatorska 29/31, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3124400, faks 022 3124490.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla pomieszczeń pralni i brudowników w Wielofunkcyjnym Centrum dla osób z chorobą Alzheimera - w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Wielofunkcyjnego Centrum dla osób z chorobą Alzheimera wraz z modernizacją Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nowoursynowskiej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, rozmieszczenia, zamontowania (dot. Części I) wyposażenia: 1) Część I - wyposażenie pralni (higieniczno - porządkowe): a) zlew porządkowy - 1 szt., b) stół z basenem - 1 szt., c) umywalka z maskownicą wraz z baterią łokciową - 3 szt., d) stół ze zlewozm.1- komorowym i półką - 3 szt.; 2) Część II - wyposażenie pralni: a) krzesło obrotowe - 2 szt., b) biurko - 1 szt., c) ławka - 1 szt., d) szafka ubraniowa 2-działowa - 7 szt., e) regał na środki czystości - 1 szt., f) regał stacjonarny - 10 szt., g) regał magazynowy - 3 szt. Wymagany termin wykonania zamówienia: 1) dla Części I - do 45 dni od dnia zawarcia umowy; 2) dla Części II - do 45 dni od dnia zawarcia umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 44.41.13.00 - Umywalki 39.14.11.00 - Regały 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wyposażenie pralni (higieniczno-porządkowe)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HASPOL Sp. z o.o., ul. Racjonalizacji Nr 5, 02-673 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14992,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11578,41
Oferta z najniższą ceną: 11578,41 / Oferta z najwyższą ceną: 11578,41
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wyposażenie pralni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HASPOL Sp. z o.o., ul. Racjonalizacji Nr 5, 02-673 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16998,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35235,55
Oferta z najniższą ceną: 35235,55 / Oferta z najwyższą ceną: 35235,55
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiot zamówienia pn.: Dostawa wyposażenia dla pomieszczeń pralni i brudowników w Wielofunkcyjnym Centrum dla osób z chorobą Alzheimera - został podzielony na 5 części, przy czym stosownie do postanowień zawartych w art. 32 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wartością zamówienia jest suma wartości poszczególnych części zamówienia i wynosiła 377 625,10 netto tj. 97 398,85 euro, wobec czego wartość zamówienia nie przekraczała wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206.000 euro - na dzień obliczenia ww. wartości obowiązywało Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007 r. (natomiast zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktami wykonawczymi do ww. ustawy nie przekracza 193 000 euro - tj. na dzień sporządzenia niniejszego wniosku). W odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu (o numerze: 376428-2009 - z dnia 28.10.2009 r.), którego przedmiot obejmował 5 ww. części (Nr sprawy RZP-II-WI/41/DZP-1/2009) w tym Część III i Część IV (stanowiąca zakres przedmiotowego wniosku), w których nie została złożona żadna oferta, wobec czego postępowanie w ww. częściach zostało w dniu 24.11.2009 r. unieważnione (zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mając na względzie postanowienia zawarte w art. 93 ust. 2 ww. ustawy). Ww. postępowanie było prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 i n. ustawy Prawo zamówień publicznych. Następnie Zamawiający ponownie ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia (ogłoszenie o zamówieniu o numerze: 408698-2009 z dnia 26.11.2009 r., Nr sprawy RZP-II-WI/48/DZP-1/2009) prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiot został podzielony na 2 części (w poprzedniej procedurze o numerze sprawy: RZP-II-WI/41/DZP-1/2009 oznaczone jako Część III i Część IV). Łączna wartość szacunkowa niniejszego zamówienia, wynosiła 31 863,50 netto tj. 8 218,38 euro, wobec czego nie przekraczała wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro. W odpowiedzi na publiczne ogłoszenie - zarówno w Części I, jaki i w Części II - została złożona tylko jedna oferta. Jednakże z uwagi na fakt, iż treść oferty nie odpowiadała treści SIWZ, Zamawiający odrzucił ją na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ww. ustawy, ponieważ zaoferowane wyposażenie było niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia, tj. z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SIWZ. Wobec powyższych okoliczności przedmiotowe postępowanie w ww. częściach zostało unieważnione w dniu 20 stycznia 2010 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Uwzględniają okoliczności przytoczone powyżej należy stwierdzić, iż zaszły przesłanki udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 4 ww. ustawy. Jednocześnie mając na względzie postanowienia zawarte w art. 32 ust. 4 ww. ustawy do niniejszego postępowania (pomimo, że wartość nie przekracza 14 000 euro) mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie wsparcia oraz licencji dla urządzeń Palo Alto Networks, nr postępowania: POST/K/REG/PN/2025/013/JS
- ZP/CZD/036/25 Dostawa preparatów do żywienia niemowląt zawierających hydrolizat białka kazeiny
- ZP/CZD/040/25 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO ORAZ SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 3 pakiety
- Zakup nowego w pełni zautomatyzowanego analizatora do badań immunohematologicznych wraz z obsługą serwisową podczas trwania gwarancji
- Dostawa projektora do sali audytoryjnej w Centrum Nauki Kopernik
- Dostawy kaset/testów dedykowanych do przenośnych urządzeń do detekcji narkotyków w ślinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- Dostawa mebli na potrzeby Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach
- Dostawa mebli standard oraz mebli na wymiar do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce oraz we wskazane miejscowości.
- 11/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Zakup i dostawa mebli do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Kętach
- "Rozbudowa kompleksu i przebudowa istniejącego budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku -WYPOSAŻENIE"
więcej: Regały »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.