eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceUsługi transportowe w ramach organizacji projektu dobry start w samodzielność w 2012 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-08

Gliwice: Usługi transportowe w ramach organizacji projektu dobry start w samodzielność w 2012 r
Numer ogłoszenia: 95156 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 392098 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3326616, faks 032 3326616.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe w ramach organizacji projektu dobry start w samodzielność w 2012 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie I. Przedmiotem postępowania jest świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu Dobry start w samodzielność w ramach dowozu na szkolenia, polegające na: 1) zorganizowaniu transportu na terenie miasta Gliwice i Powiatu Gliwickiego, obejmującego: Pyskowice, Knurów, Chudów, Sośnicowice, Leboszowice, Pilchowice, Gierałtowice, Paczynka, Rudna 2) planowo wyjazdy będą obejmować 4 grupy osób z różnych części powiatu, liczebność każdej z grup nie przekroczy 15 osób, 3) transport każdej z grup będzie odbywać się niezależnie (osobnym pojazdem), 4) na jeden kurs składa się: a. w ramach dowozu - odbiór każdego z uczestników z jego miejsca zamieszkania oraz przewóz tak zebranej grupy (max. 15 osób) do miejsca szkolenia w Gliwicach (lub powiecie gliwickim), b. w ramach odwozu - odbiór grupy uczestników z miejsca szkolenia po szkoleniu trwającym od dwóch do 8 godzin i przewóz uczestników szkoleń do ich miejsc zamieszkania, 5) przejazdy będą odbywać się wielokrotnie w ciągu dnia (dni robocze oraz weekendy) w okresie od 27.10.2012 do 31.12.2012 r. Transport będzie związany z przewozem na zajęcia szkoleniowe organizowane w mieście Gliwice (lub ewentualnie w innym miejscu na terenie powiatu gliwickiego), 6) łącznie transport obejmie około 30 dni szkoleniowych. W dni robocze proponowane godziny przewozu to godz. popołudniowe pomiędzy 15.00 a 21.00, natomiast w weekendy planowo transport między godz. 8.00 a 21.00 - szczegóły dot. czasu transportu będą dostosowane do harmonogramu zajęć. 7) Wykonawca odpowiada za ubezpieczenie pasażerów. 8) Wykonawca w ramach realizacji usługi będzie dokonywał wyboru trasy najkrótszej, względnie najszybszej, nie wyłączając dróg płatnych/autostrad. 9) Przewidywany przez Zamawiającego rozkład kursów (ilość orientacyjna, może ulec zmianie na etapie realizacji zamówienia): Nazwa szkolenia Ilość kursów Termin realizacji kursów Trening zdrowego stylu życia -dowóz na salę szkoleniową 4 kursy 27-28 październik 2012 r. 17-18 listopad 2012 r. Poradnictwo psychologiczne -dowóz na salę szkoleniową 8 kursów 1-2 grudzień 2012 r. 8-9 grudzień 2012 r. Trening zdrowego stylu życia - dowóz na basen 32 kursy 27 październik - 15 listopad 2012 r. Impreza andrzejkowa 4 kursy 30 listopad 2012 r. Spotkanie wigilijne 4 kursy 17 lub 18 grudnia 2012 r. Ilość kursów łącznie: 52 3.2. Zadanie II. Przedmiotem postępowania jest przewóz autokarem turystycznym uczestników projektu Dobry start w samodzielność w ramach wycieczek do Krakowa i Wieliczki , polegający na: 1) zorganizowaniu transportu autokarowego w ramach dwóch całodniowych wycieczek uczestników projektu (jedna do Krakowa i jedna do Wieliczki), 2) wyjazdy obejmą grupę 39 osób - uczestników projeku oraz 2 opiekunów, oraz 1 przewodnika wycieczki. Łącznie 42 miejsca, 3) przejazdy odbędą się w dniach: 10.11.2012 (Kraków) oraz 15.12.2012 (Wieliczka). Wycieczki mają charakter całodniowy, 4) Usługa rozpocznie się odebraniem uczestników z miejsca zbiórki na terenie Gliwic oraz zakończy ich przywozem w to samo miejsce, 5) Wykonawca odpowiada za ubezpieczenie pasażerów, 6) Wykonawca w ramach realizacji usługi będzie dokonywał wyboru trasy najkrótszej, względnie najszybszej, nie wyłączając dróg płatnych/autostrad.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społęcznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu Dobry start w samodzielność w ramach dowozu na szkolenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Transport Osobowo-Towarowy s.c. P.Jarosz, W.Pelc, ul. Ziemowita 4b/6, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29849,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19210,88

  • Oferta z najniższą ceną: 19210,88 / Oferta z najwyższą ceną: 23592,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: przewóz autokarem turystycznym uczestników projektu Dobry start w samodzielność w ramach wycieczek do Krakowa i Wieliczki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Murgór-Trans Sp. z o.o., ul. Pawła Kołodzieja 2, 49-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2151,85

  • Oferta z najniższą ceną: 2151,85 / Oferta z najwyższą ceną: 2151,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.