To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-09
Ogłoszenie nr 95162 - 2017 z dnia 2017-06-09 r.
Wrocław: "Remont więźby dachowej wraz z pokryciem dachu w bud. G "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp z o.o."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 59462-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 74495-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
02118481900000, ul.
ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego
18,
50226
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 77 66 212, faks
71 77 66 200, e-mail
mczarnecka@dczp.wroclaw.pl; mdziedzic@dczp.wroclaw.pl; lstefanik@dczp.wroclaw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dczp.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Przedsiebiorstwo prowadzące działalność leczniczą
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont więźby dachowej wraz z pokryciem dachu w bud. G "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp z o.o."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):11/DACH/DCZP/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: "Remont więźby dachowej wraz z pokryciem dachu w bud. G "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp z o.o." Lokalizacja inwestycji: Wrocław, ul. Wybrzeże J. C-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej tj.: 1) przedmiar robót 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Zakres prac obejmuje: 1) Rozebranie pokrycia dachowego z blachy wraz z obróbkami blacharskimi. 2) Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku. 3) Rozebranie rur spustowych z przeznaczeniem do ponownego zamontowania. 4) Rozebranie deskowanie dachu, lukarn i wież w 100%. 5) Naprawa więźby przez częściową wymianę lub wzmocnienie krokwi zwykłych, narożnych i koszowych. 6) Naprawa więźby przez częściową wymianę lub wzmocnienie murłat. 7) Naprawa więźby przez częściową wymianę lub wzmocnienie pozostałych elementów. 8) Naprawa i odtworzenie elementów drewnianych wież i lukarn na wzór istniejących. 9) Dwukrotna impregnacja metodą smarowania preparatem biobójczym i ogniochronnym istniejących elementów więźby i elementów przeznaczonych do wbudowania. 10) Remont powierzchni kominów w sposób podobny do remontu elewacji. 11) Remont lub odtworzenie nakryć kominów. 12) Wymiana zasłon w kominach wentylacyjnych na nowe, wykonane na wzór istniejących. 13) Wykonanie rusztowań do remontu kominów i wież wraz z rozbiórką. 14) Wymiana świetlików na nowe, wykonane na wzór istniejących. 15) Odeskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyconej. 16) Osadzenie maty strukturalnej złączonej z folią o grubości około 0,7 mm na odeskowaniu. 17) Wykonanie pokrycia dachów arkuszami z blachy cynkowo-tytanowej na wzór istniejącego. 18) Renowacja płotków przeciwśniegowych. 19) Odtworzenie wszystkich elementów ozdobnych dachu na wzór istniejących. 20) Dwukrotne pomalowanie farbą ftalową zewnętrznych elementów drewnianych wież. 21) Wykonanie wszystkich obróbek blacharskich dachów z blachy cynkowo-tytanowej. 22) Montaż rynien dachowych półokrągłych o śr. 15 cm z blachy cynkowo-tytanowej. 23) Montaż rur spustowych z wykorzystaniem uprzednio zdemontowanych. 24) Oczyszczenie i dwukrotne pomalowanie farbą ftalową podrynników. 25) Inne niezbędne roboty - jako pomocnicze w stosunku do wyżej wymienionych - wg potrzeb. Warunki wykonywania zamówienia: Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Inspektora nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, wytycznymi niniejszej SIWZ a także jej pozostałymi załącznikami. Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia Wykonawca uwzględni: 1) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, 2) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, 3) doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, 4) naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. Warunki rękojmi i gwarancji: 1) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi minimum 48 miesięcy. 2) Termin gwarancji liczony będzie od daty dokonania odbioru końcowego robót budowlanych. 3) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty dokonania odbioru końcowego robót. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ROBÓT : 1) Roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym. 2) Prace powinny być realizowane zgodnie przepisami, obowiązującymi normami technicznymi i sztuką budowlaną; należy dostarczyć deklaracje zgodności na materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem oraz świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim. Wykonawca/oferent i podwykonawca (jeżeli oferent wskaże w ofercie podwykonawców) winien przedłożyć Zamawiającemu kompletny wykaz - listę pracowników zatrudnionych na podstawie art. 22 § 1 ustawy z dn. 26.06.1974 - kodeksu pracy (Dz. U. z 2014 e. poz. 1502 ze zm.) przed podpisaniem umowy lub w dniu podpisania umowy - lisa taka powinna stanowić załącznik do umowy. W przypadku zmiany pracowników wykonawcy lub podwykonawcy w trakcie realizacji zadania - wykonawca lub podwykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu umowy o pracę zawarte zgodnie z w/w przepisami. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Przed wbudowaniem materiałów należy dostarczyć deklaracje zgodności wraz z wymaganymi załącznikami, świadectwami dopuszczenia do obrotu na rynku polskim oraz karty przekazanych odpadów toksycznych w przypadku ich wystąpienia. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały, wyposażenie oraz zabezpieczyć wyposażenie zamontowane na stałe (które nie jest przewidziane do demontażu w trakcie realizacji robót). Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). Sposób transportu zużytych materiałów budowlanych uzgodnić z użytkownikiem i insp. nadzoru. Wykonawca każdorazowo po zakończonym dniu pracy zobowiązany jest do uporządkowania korytarzy i ciągów komunikacyjnych z resztek materiałów budowlanych oraz wykonać zabezpieczenie remontowanych pomieszczeń w sposób uniemożliwiający rozprzestrzenianie się pyłów i kurzu po części nie remontowanej budynku. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia ryzyk budowlanych "all risk" oraz odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej nie mniejszej niż wartość ofertowa. Wykonawca winien wnieść 5 % zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający komisyjnie dokona odbioru technicznego. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania robót, tzn. zgodnie z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, Wykonawca dostarczy harmonogram rzeczowy do uzgodnienia z Zamawiającym w ciągu 5 dni roboczych od podpisania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45215140-0
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie nr 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT849427.30 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 943728,87 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.