Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-16
Tarnów: Publikacja ogłoszeń prasowych dla Urzędu Miasta Tarnowa w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 9517 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Administracyjno-Gospodarcze w Centrum Obsługi Urzędu w Urzędzie Miasta Tarnowa , ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6882400, faks 14 6215308.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Publikacja ogłoszeń prasowych dla Urzędu Miasta Tarnowa w 2013 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1. Publikacja ogłoszeń w codziennej prasie lokalnej o zasięgu sprzedaży obejmującym co najmniej obszar Województwa Małopolskiego, o łącznej powierzchni ogłoszeń w okresie realizacji umowy, minimalny gwarantowany zakres zamówienia wynosi 16 000 cm2 (szesnaście tysięcy centymetrów kwadratowych), natomiast największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji to 55 000 cm2 (pięćdziesiąt pięć tysięcy centymetrów kwadratowych). Ogłoszenia będą publikowane w ramce na stronach ogłoszeniowych gazety w kolorystyce czarno-białej. Wymagany średni dzienny nakład gazety od poniedziałku do soboty, w której będą się ukazywać ogłoszenia - nie mniejszy niż 29 000 egzemplarzy. Zadanie nr 2. Publikacja ogłoszeń w codziennej prasie lokalnej o zasięgu sprzedaży obejmującym co najmniej obszar Województwa Małopolskiego, o łącznej powierzchni ogłoszeń w okresie realizacji umowy, minimalny gwarantowany zakres zamówienia wynosi 1 000 cm2 (jeden tysiąc centymetrów kwadratowych), natomiast największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji to 3 000 cm2 (trzy tysiące centymetrów kwadratowych). Ogłoszenia będą publikowane w ramce na stronach redakcyjnych gazety w kolorze. Wymagany średni dzienny nakład gazety od poniedziałku do soboty, w której będą się ukazywać ogłoszenia - nie mniejszy niż 29 000 egzemplarzy. Zadanie nr 3. Publikacja ogłoszeń w prasie codziennej o ogólnopolskim zasięgu sprzedaży, o łącznej powierzchni ogłoszeń w okresie realizacji umowy, minimalny gwarantowany zakres zamówienia wynosi 3 000 cm2 (trzy tysiące centymetrów kwadratowych), natomiast największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji to 10 000 cm2 (dziesięć tysięcy centymetrów kwadratowych). Ogłoszenia będą publikowane w ramce na stronach ogłoszeniowych gazety w kolorystyce czarno-białej. Wymagany średni dzienny nakład gazety - nie mniejszy niż 100 000 egzemplarzy. Przedmiot zamówienia obejmuje publikację: - ogłoszeń o przetargach, - ogłoszeń o konkursach, - ogłoszeń o naborze na wolne stanowiska pracy, - informacji związanych z promocją Miasta Tarnowa, - komunikatów Prezydenta Miasta Tarnowa, Przewodniczącego Rady Miejskiej itp., - miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, - informacji na temat gospodarowania nieruchomościami będącymi w zasobie Gminy Miasta Tarnowa, bądź oddanych w jej administrowanie, - informacji związanych z wyborami, - nekrologów, kondolencji, - innych informacji wynikających z funkcjonowania Urzędu Miasta Tarnowa i pracy jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Tarnowa, - życzeń świątecznych i ogłoszeń okolicznościowych. Publikacja ogłoszeń odbywać się będzie według bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie odrębnego pisemnego zlecenia zawierającego treść ogłoszenia. Zakres zamówienia może ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. W celu wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.2 ustawy, przedkłada on dokumenty i oświadczenia określone w pkt III.4.1. 3. W przypadku wykonawców posiadających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów z przedłożonych w ofercie dokumentów, do oferty dodatkowo należy załączyć stosowne upoważnienie. Upoważnienia złożone do przetargu mają być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Upoważnienia/pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Administracyjno-Gospodarcze w Centrum Obsługi Urzędu Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 2, pok. 14, tel. 14/6882-471.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2013 godzina 09:15, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, Kancelaria Główna w Centrum Obsługi Mieszkańców, pok. nr 1 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Publikacja ogłoszeń w codziennej prasie lokalnej o zasięgu sprzedaży obejmującym co najmniej obszar Województwa Małopolskiego (czarno-białe).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Publikacja ogłoszeń w codziennej prasie lokalnej o zasięgu sprzedaży obejmującym co najmniej obszar Województwa Małopolskiego, o łącznej powierzchni ogłoszeń w okresie realizacji umowy, minimalny gwarantowany zakres zamówienia wynosi 16 000 cm2 (szesnaście tysięcy centymetrów kwadratowych), natomiast największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji to 55 000 cm2 (pięćdziesiąt pięć tysięcy centymetrów kwadratowych). Ogłoszenia będą publikowane w ramce na stronach ogłoszeniowych gazety w kolorystyce czarno-białej. Wymagany średni dzienny nakład gazety od poniedziałku do soboty, w której będą się ukazywać ogłoszenia - nie mniejszy niż 29 000 egzemplarzy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Publikacja ogłoszeń w codziennej prasie lokalnej o zasięgu sprzedaży obejmującym co najmniej obszar Województwa Małopolskiego (kolor).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Publikacja ogłoszeń w codziennej prasie lokalnej o zasięgu sprzedaży obejmującym co najmniej obszar Województwa Małopolskiego, o łącznej powierzchni ogłoszeń w okresie realizacji umowy, minimalny gwarantowany zakres zamówienia wynosi 1 000 cm2 (jeden tysiąc centymetrów kwadratowych), natomiast największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji to 3 000 cm2 (trzy tysiące centymetrów kwadratowych). Ogłoszenia będą publikowane w ramce na stronach redakcyjnych gazety w kolorze. Wymagany średni dzienny nakład gazety od poniedziałku do soboty, w której będą się ukazywać ogłoszenia - nie mniejszy niż 29 000 egzemplarzy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Publikacja ogłoszeń w prasie codziennej o ogólnopolskim zasięgu sprzedaży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Publikacja ogłoszeń w prasie codziennej o ogólnopolskim zasięgu sprzedaży, o łącznej powierzchni ogłoszeń w okresie realizacji umowy, minimalny gwarantowany zakres zamówienia wynosi 3 000 cm2 (trzy tysiące centymetrów kwadratowych), natomiast największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji to 10 000 cm2 (dziesięć tysięcy centymetrów kwadratowych). Ogłoszenia będą publikowane w ramce na stronach ogłoszeniowych gazety w kolorystyce czarno-białej. Wymagany średni dzienny nakład gazety - nie mniejszy niż 100 000 egzemplarzy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- OPRACOWANIE KOMPLETNEJ, WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z REPREZENTOWANIEM W POSTĘPOWANIU W SPRAWIE UZYSKANIA POZWOLENIA NA BUDOWĘ, UZYSKANIEM PRAWOMOCNEGO POZWOLENIA NA BUDOWĘ ORAZ
- Dostawa artykułów żywnościowych do Bursy Międzyszkolnej w Tarnowie na okres od stycznia do grudnia 2025 r.
- "Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Klasztornej i ul. Olejarskiej w Tarnowie"
- Wykonanie zadania pn. "Montaż automatycznego systemu parkingowego na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie".
- Dostawy igieł do biopsji mammotomicznej i innych niezbędnych akcesoriów wraz z dzierżawą zamkniętego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.