To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-18
Rzeszów: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia wnętrza Sali Obsługi Klienta w budynku Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
z siedzibą w Rzeszowie oraz pomieszczeń przewidzianych do realizacji w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń biurowych na parterze skrzydła A budynku siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
z siedzibą w Rzeszowie, na sale obsługi klientów wraz z niezbędnym zapleczem technicznym i sanitarnym( na parterze i w piwnicy skrzydła A)
Numer ogłoszenia: 95202 - 2016; data zamieszczenia: 18.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35096 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Zamkowa 8, 35-032 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8604212, 8604246, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia wnętrza Sali Obsługi Klienta w budynku Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie oraz pomieszczeń przewidzianych do realizacji w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń biurowych na parterze skrzydła A budynku siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie, na sale obsługi klientów wraz z niezbędnym zapleczem technicznym i sanitarnym( na parterze i w piwnicy skrzydła A).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia wnętrza Sali Obsługi Klientów w budynku Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie oraz pomieszczeń przewidzianych do realizacji w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń biurowych na parterze skrzydła A budynku siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie, na sale obsługi klientów wraz z niezbędnym zapleczem technicznym i sanitarnym( na parterze i w piwnicy skrzydła A). 3.2. Miejscem dostawy jest Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3.4. Zamawiający wymaga by na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił Zamawiającemu gwarancji - minimum 36 miesięcy. Terminy gwarancji liczony będzie od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 3.5. Dostarczone elementy przedmiotu zamówienia w ramach niniejszego postępowania przetargowego mają być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015 r., nie używane, nie poddawane żadnym naprawom, wolne od wad prawnych i fizycznych, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem. 3.6. W celu zapoznania się z miejscem montażu mebli ( w szczególności z układem poziomu posadzki - należy uwzględnić istniejący spadek posadzki pomieszczeń, posadzka w korytarzu i przyległych pomieszczeniach zrealizowana jest z ok. 0,5 % spadkiem podłużnym, i z rozmieszczeniem istniejących instalacji ) oraz uniknięcia błędów w wycenie oferty, Zamawiający sugeruje aby przed złożeniem oferty każdy z Wykonawców zapoznał się z dokumentacja projektową budynku, przeprowadził wizję lokalną pomieszczeń dotyczących przedmiotu zamówienia. 3.7. Zamawiający wymaga aby, meble z danej grup produktów pochodziły z jednej kolekcji jednego producenta, tak aby posiadały wspólna stylistykę, kolorystykę, formę i detale. Oferowane meble maja być rozwiązaniami systemowymi, umożliwiającymi dodatkowe zamówienia i wspólne zestawienie w przyszłości. Dotyczy to grup produktów: - biurka , dostawki, stoły, - szafy, regały, kontenery, - siedziska wypoczynkowe, - krzesła biurowe, krzesła konferencyjne. 3.8. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w SIWZ za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 29-30 ustawy Pzp. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patenty, normy, lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z wyrazami lub równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.11.10.00 - Siedziska 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.15.12.00 - Stoły robocze 39.15.60.00 - Meble recepcyjne 39.15.70.00 - Części mebli 39.17.21.00 - Lady podawcze 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lucjan Sp.z o.o., ul. Toruńska 39, 86-050 Solec Kujawski, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 334776,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 317223,33
Oferta z najniższą ceną: 317223,28 / Oferta z najwyższą ceną: 398034,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.