eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Świadczenie usług przewozowych dla potrzeb Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-06

Sopot: Świadczenie usług przewozowych dla potrzeb Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie
Numer ogłoszenia: 95206 - 2010; data zamieszczenia: 06.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko , ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5557528.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzr.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozowych dla potrzeb Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A - Świadczenie usług przewozowych samochodem osobowym minimum czterodrzwiowym z możliwością przewozu 4 osób w dni robocze na wezwanie telefoniczne - w następującym zakresie: - przewóz osób będących pracownikami szpitala; - przewóz pacjentów nie wymagających transportu sanitarnego na konsultacje i badania diagnostyczne do szpitali lub przychodni Gdańska, Gdyni i Sopotu. Przewozy odbywać się będą w pozycji siedzącej w towarzystwie pielęgniarki. Kierowcę zobowiązuje się do udzielenia pomocy pielęgniarce przy transporcie chorego do wyznaczonego celu; - przewóz zakupionych przez Zamawiającego przedmiotów małogabarytowych. Kierowca będzie zobowiązany do pomocy przy załadunku lub rozładunku przewożonych przedmiotów; - przewóz pacjentów nie wymagających transportu sanitarnego do ich miejsca zamieszkania na terenie województwa pomorskiego; - przewóz dokumentów do urzędów i składanie ich w kancelarii/sekretariacie za potwierdzeniem odbioru. Kod CPV 60.17.10.00-7 (wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Dyspozycję wyjazdu oraz rozliczenie kart drogowych wydawać oraz prowadzić będzie Dział Gospodarczo - Techniczny WZR w Sopocie. b) Kierowca musi posiadać schludny i czysty ubiór. c) Pojazd powinien być czysty a wnętrze pojazdu musi być czyste i schludne. d) Wykonawca musi posiadać stosowne uprawnienia do przewozu osób wynikające z ustawy o transporcie drogowym. e) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość świadczenia usług transportowych. f) WZR nie będzie ponosił kosztów Wykonawcy za dni, w których nie będzie korzystał z usług transportowych. g) Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia samochodu pod wskazany adres w czasie nie dłuższym niż 30 min od wezwania telefonicznego. h) W przypadku wyjazdu z pacjentem lub pracownikiem WZR, gdy okaże się, że na załatwienie sprawy potrzebny jest czas dłuższy niż 1,5 godz. wówczas samochód jest zwalniany i wzywany ponownie. i) O sposobie wykorzystania samochodu decyduje Zamawiający. j) Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia czasu usługi poza godz. 15.00 w sytuacjach wyjątkowych i nieprzewidzianych. k) Zamawiający nie ponosi kosztów dojazdu do miejsca świadczenia usługi oraz kosztów powrotu z miejsca zakończenia usługi. Wyjazdy poza obręb Trójmiasta będą uzgadniane indywidualnie. Przewidywana roczna liczba kilometrów - około 10 000. B - Świadczenie usług przewozowych samochodem dostosowanym do przewozu artykułów spożywczych na trasie pomiędzy ul. Grunwaldzką 1-3 a ul.23 Marca 93 w Sopocie codziennie we wszystkie dni tygodnia w następującym zakresie: - przewóz posiłków ciepłych (obiadów) w hermetycznych termosach - szt. 2 o wymiarach 63 cm dł. x 42 cm szer. x 58 wys. cm, waga jednego pełnego termosu wynosi około 50 kg- codziennie o godzinie 12.15 (kurs z ul. Grunwaldzkiej 1-3 do ul. 23 Marca 93), - przewóz produktów żywnościowych pakowanych na tacach lub w pojemnikach, np. masło, surówki, pieczywo, jaja, ciasto, itp. - codziennie o godz. 12.15 (kurs z ul. Grunwaldzkiej 1-3 do ul. 23 Marca 93), - zwiezienie pustych termosów i naczyń z ul. 23 Marca do kuchni przy ul. Grunwaldzkiej 1-3 - codziennie do godz. 11.30 (kurs z ul. 23 Marca 93 do ul. Grunwaldzkiej 1-3). Kod CPV 55.52.11.00-9 (usługi rozwożenia posiłków) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Posiłki będą przewożone z kuchni głównej WZR w Sopocie przy ul. Grunwaldzkiej 1-3 do oddziałów znajdujących się przy ul. 23 Marca 93 w Sopocie (odległość około 3,5 km). b) Ze względu na organizację przygotowania posiłków przez kuchnię oraz na wewnętrzny rozkład zajęć oddziałów dziecięcych posiłki muszą być dostarczone do oddziałów dziecięcych na godz. 12.40 we wszystkie dni tygodnia (przez cały rok). c) Samochód do przewozu posiłków musi być przystosowany do przewozu artykułów spożywczych d) Kierowcy muszą posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie (od lekarza profilaktyka) lub inny dokument o braku przeciwwskazań do celów sanitarno-epidemiologicznych do pracy w kontakcie z żywnością. e) Wykonawca zapewni załadunek i rozładunek termosów z samochodu - we własnym zakresie. f) Wykonawca odpowiada za zapewnienie ciągłości przewozu posiłków. g) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty pojazdu wykonującego przewóz posiłków oraz pojazdu zastępczego. h) Zamawiający nie ponosi kosztów dojazdu do miejsca świadczenia usługi oraz kosztów powrotu z miejsca zakończenia usługi. C - Świadczenie usług przewozowych samochodem typu mikrobus z zapewnieniem 8 miejsc. Samochód będzie podstawiony w dni robocze (od poniedziałku do piątku) o godz. 8.00 rano na parking przy budynku administracyjnym WZR Zakres świadczonych usług: - przewóz dzieci lub dorosłych nie wymagających transportu sanitarnego pomiędzy Oddziałem Dziecięcym mieszczącym się przy ul. 23 Marca 93 w Sopocie, a Zakładem Balneologicznym mieszczącym się przy ul. Plac Zdrojowy 3 w Sopocie; - przejazdy między ul. 23 Marca 93 a ul. Grunwaldzką 1-3 będą odbywały się kilka razy dziennie. Odległość miedzy oddziałami wynosi około 3,5 km. - przewóz dzieci lub dorosłych nie wymagających transportu sanitarnego na konsultacje i badania diagnostyczne do szpitali lub poradni na terenie Trójmiasta; - przewóz przedmiotów o mniejszych gabarytach do WZR. Przedmioty będą odpowiednio zabezpieczone nie powodując uszkodzeń samochodu. Kod CPV 60.18.30.00-4 (wynajem furgonów wraz z kierowcą). Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Usługa powinna być świadczona mikrobusem z 8 miejscami + kierowca. b) Dyspozycję wyjazdu oraz rozliczenie kart drogowych wydawać oraz prowadzić będzie Dział Gospodarczo-Techniczny WZR. c) Kierowca musi posiadać schludny i czysty ubiór. d) Pojazd powinien być czysty a wnętrze pojazdu musi być czyste i schludne. e) Wykonawca musi posiadać stosowne uprawnienia do przewozu osób wynikające z ustawy o transporcie drogowym. f) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość świadczenia usług transportowych. g) WZR nie będzie ponosił kosztów przewoźnika za dni, w których nie będzie korzystał z usług transportowych. h) Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia samochodu pod wskazany adres w czasie nie dłuższym niż 30 min od wezwania telefonicznego. i) W przypadku wyjazdu z pacjentem lub pracownikiem WZR, gdy okaże się, ze na załatwienie sprawy potrzebny jest czas dłuższy niż 1,5 godz. wówczas samochód jest zwalniany i wzywany ponownie. j) O sposobie wykorzystania samochodu dla celów przewozów Zamawiającego decyduje Zamawiający. k) Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z planem jazdy na dany dzien. l) Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia czasu usługi poza godz. 15 00 w sytuacjach wyjątkowych i nieprzewidzianych. m) Zamawiający nie ponosi kosztów dojazdu do miejsca świadczenia usługi oraz kosztów powrotu z miejsca zakończenia usługi. Wyjazdy poza obręb Trójmiasta będą, uzgadniane indywidualnie. Przewidywana roczna liczba kilometrów - około 13.000..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.10.00 - Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą 55.52.11.00 - Usługi rozwożenia posiłków 60.18.30.00 - Wynajem furgonów wraz z kierowcą .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę odpowiednie licencje na wykonywanie transportu drogowego osób i rzeczy oraz oświadczenie o spełnieniu warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunku oraz wykazu pojazdów niezbędnych do wykonania zamówienia (wymagane jest dysponowanie zarejestrowanym samochodem osobowym minimum czterodrzwiowym z możliwością przewozu 4 osób, samochodem dostosowanym do przewozu artykułów spożywczych oraz samochodem typu mikrobus z zapewnieniem 8 miejsc) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunku oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymagane jest dysponowanie kierowcami posiadającymi prawo jazdy potwierdzające posiadane kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia odpowiednie dla poszczególnego rodzaju świadczeń, a dla świadczeń rodzaju B także kierowcą posiadającym orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno-epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania prac w kontakcie z żywnością) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpią następujące warunki zmiany umowy: - w trakcie trwania umowy ceny ulegną zmianie w przypadku zmian (także obniżka) stawek podatku VAT bezpośrednio związanych z przedmiotem zamówienia. - wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzr.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1-3 81-759 Sopot Sekretariat, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1-3 81-759 Sopot Sekretariat, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Główne warunki finansowania i płatności : Płatności z tytułu wykonanej usługi zostanie dokonana w terminie do 14 dni od daty otrzymania faktury Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie : W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo : - listę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oraz - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału, poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców poświadcza także własne dokumenty. - WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej musi być złożony w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania wynikającego ze złożonej oferty. UWAGA: jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda - przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymagane przez Zamawiającego w jednej z następujących form (nie dotyczy pełnomocnictw): - oryginały, - kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dynamiczny system zakupu nie ma zastosowania. Umowa ramowa nie ma zastosowania. Formalności po wyborze oferty: 1. Zamawiający po wyborze oferty zawiadomi pisemnie Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana o dacie i miejscu zawarcia Umowy. 2. Umowa z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem wskazanych terminów, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia w przypadku trybu przetargu nieograniczonego złożono tylko jedną ofertę, lub w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie odrzucono żadnej oferty oraz nie wykluczono żadnego wykonawcy. 3. Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpią następujące warunki zmiany umowy: - w trakcie trwania umowy ceny ulegną zmianie w przypadku zmian (także obniżka) stawek podatku VAT bezpośrednio związanych z przedmiotem zamówienia. - wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę. Informacje administracyjne: a) numer referencyjny nadany sprawie przez podmiot zamawiający : N/3/10 b) brak poprzednich publikacji dotyczących tego samego ogłoszenia MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w trakcie posiedzenia Komisji Przetargowej, które odbędzie się w dniu: 15 kwietnia 2010 roku o godz. 11.00 w: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1-3 81-759 Sopot Dział Zamówień Publicznych, I piętro, pok. nr 7B język , w którym można sporządzać oferty : PL INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE . 1. Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.