Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-07
Warszawa: ZAKUP WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ SOR W SZPITALU WOLSKIM III
Numer ogłoszenia: 95236 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ SOR W SZPITALU WOLSKIM III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 1 - Różny sprzęt medyczny, Zakres nr 2 - Zestaw narzędzi chirurgicznych, Zakres nr 3 - Myjki ultradźwiękowe, Zakres nr 4 - Drobny sprzęt medyczny, Zakres nr 5 - Szafki przyłóżkowe + taborety, Zakres nr 6 - Oznakowanie pawilonu nr 8 oraz gaśnice.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.51.00 - Zasłony 34.92.84.72 - Oznakowanie 33.11.13.00 - Rentgenowskie urządzenia przetwarzające 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Informacje o dokumentach, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument może złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. II.Inne dokumenty: Do ofert należy załączyć: Ponadto, oprócz dokumentów, o których mowa w rozdz. VII Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty: 1. Załącznik nr 1 - formularz oferty 2. Załącznik nr 2.1 - 2.5 formularz asortymentowo - cenowy, 3. Załącznik nr 3 - oświadczenie ustawowe 4. Załącznik nr 4 - istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy 5. Załącznik nr 5.1-5.6 - Specyfikacja techniczna (parametry graniczne). 6. Oświadczenie o posiadaniu stosownych certyfikatów oraz oświadczenie, że wymagane dokumenty zostaną złożone na żądanie Zamawiającego. 7. Dokumenty, materiały firmowe lub instrukcje obsługi opisujące parametry techniczne oferowany sprzętu. - UWAGA - Dokumenty o których jest mowa w zdaniu poprzedzającym nie mają charakteru dokumentów w rozumieniu art. 25 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i winny być załączane do oferty tylko w celach informacyjnych. 8. Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli ofertę podpisuje osoba(y) nie wymienione w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć również w przypadku, gdy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu (wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielnie zamówienia). Pełnomocnictwo powinno zawierać zakres, w jakim poszczególni Wykonawcy będą realizować zamówienie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - warunki serwisu i gwarancji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej SPZOZ
ul. Kasprzaka 17
01-211 Warszawa
Sekcja zamówień publicznych (pawilon nr 8).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej SPZOZ ul. Kasprzaka 17 01-211 Warszawa Kancelaria główna (pawilon nr 2).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Różny sprzęt medyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różny sprzęt medyczny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.51.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. warunki serwisu i gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw narzędzi chirurgicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw narzędzi chirurgicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.72-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. warunki serwisu i gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Myjki ultradźwiękowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjki ultradźwiękowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. warunki serwisu i gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt medyczny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.51.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szafki przyłóżkowe + taborety.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafki przyłóżkowe + taborety.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. parametry techniczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Oznakowanie pawilonu nr 8 oraz gaśnice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oznakowanie pawilonu nr 8 oraz gaśnice.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa autonomicznych maszyn czyszczących i myjki ciśnieniowej ciepłowodnej do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- "Konserwacja i odnawianie znaków pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na ulicach miasta Skierniewice".
- Dostawa sprzętu AGD. Znak sprawy DZPZ.282.88.2024.AG
- "Doposażenie pracowni zajęć praktycznych CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców"
- Dostawa sprzętu do wyposażenia Domu Pomocy Społecznej przy ul. Spacerowej 11 w Pułtusku
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem chłodziarek i płyt kuchennych do DS. Merkury i DS. Hilton
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.