Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-23
Elbląg: Dostawa materiałów i artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 95237 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Saperów 24, 82-300 Elbląg.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.up.gov.pl bip.elblag.up.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i artykułów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły i materiały biurowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 39.24.10.00 - Noże i nożyczki 22.99.20.00 - Papier czerpany lub tektura 22.32.00.00 - Karty okolicznościowe 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.92.30 - Koperty 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.60 - Korektory .
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie w zakresie art. 22 ust.1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie w zakresie art. 22 ust.1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie w zakresie art. 22 ust.1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie w zakresie art. 22 ust.1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie w zakresie art. 22 ust.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej - formularz wykonawcy - zaparafowany projekt umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: www.ppp.pwpw.pl
IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: bip.elblag.up.gov.pl
IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: - Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej otrzymają od Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. drogą elektroniczną bezpłatną instrukcję obsługi systemu aukcyjnego oraz login i hasło dostępu do systemu aukcyjnego. - PWPW S.A. udzieli informacji technicznych związanych z organizacją licytacji elektronicznej pod numerem tel. ( 022 ) 464-79-79 , e-mail : ppp@pwpw.pl. - Wymagania techniczne urządzeń informatycznych : 1) komputer klasy PC; 2) system operacyjny Windows 2000 lub wyższy; 3) zegar 300 MHZ, 64 MB RAM; 4) stałe łącze internetowe; 5) przeglądarka Internet Explorer 5.5 bądź wyższa; 6) aplet java pobrany jednorazowo przy pierwszym połączeniu ze strona; 7) wyłączona autoryzacja na serwerze Proxy;.
IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: - W czasie trwania licytacji elektronicznej wykonawcy, którzy otrzymali loginy i hasła dostępowe do systemu aukcyjnego, składają za pośrednictwem Internetu swoje oferty cenowe za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej http://www.ppp.pwpw.pl. - Ofertę składa się w postaci elektronicznej. - Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. - Oferta złożona w toku licytacji elektronicznej przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. - Minimalny krok postąpienia : 400,00 zł brutto.
IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa etap nr czas trwania etapu 7 Licytacja elektroniczna składa się z czasu podstawowego - 20 minut i 6 kolejnych, opcjonalnych , uzależnionych od złożenia oferty przez któregokolwiek z Wykonawców przedłużeń. Maksymalny czas trwania licytacji : 50 minut.
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? tak.
IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 04.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu ul. Saperów 24, 82-300 Elbląg sekretariat pokój nr 102.
IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 12.05.2010 r. godz. 11:00.
IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
Termin zamknięcia: 12.05.2010 r. Zamknięcie licytacji następuje w chwili upływu czasu trwania licytacji elektronicznej, maksymalny czas trwania licytacji elektronicznej - 50 min.
IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):
- Dostawa materiałów fabrycznie nowych w oryginalnych opakowaniach producenta, z okresem ważności dla przedmiotu wszystkich dostaw - minimum 12 miesięcy - Dostawa transportem na koszt wykonawcy - Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na nowy w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia - Dostawa w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia - Płatność 14 dni po zrealizowanej dostawie i prawidłowo wystawionej fakturze - Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.03.2011 r.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt ELBLĄSKA AKADEMIA BIZNESU Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia, Priorytet VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Usługa przewozu i przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Elblągu, Prokuratur Rejonowych w Elblągu i Braniewie oraz Ośrodka Zamiejscowego w Morągu
- Remont pomieszczeń dydaktycznych w budynku przy ul. Czerniakowskiej 22 w Elblągu.
- Wykonanie zabiegów agrotechnicznych i pielęgnacja terenów zielonych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Przygotowanie i organizacja wydarzenia pn. "Elbląskie Święto Muzyki 2025" realizowanego w ramach Budżetu Obywatelskiego na terenie Elbląga
- Wykonywanie robót elektrycznych w zakresie wymiany instalacji elektrycznych (...) w budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Diagnozy i konsultacje specjalistyczne
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- DOSTAWA PUDEŁ ARCHIWIZACYJNYCH I TECZEK WIĄZANYCH TEKTUROWYCH
- Dostawa AGD wyposażenie kuchni ( talerze, kubki, salaterki, sztućce, chochle, deski, sitka, dzbanki itp.) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych, etykiet termicznych oraz kopert
więcej: Karty okolicznościowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.