eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągDostawa materiałów i artykułów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-23

Elbląg: Dostawa materiałów i artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 95237 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Saperów 24, 82-300 Elbląg.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.up.gov.pl bip.elblag.up.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i artykułów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły i materiały biurowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 39.24.10.00 - Noże i nożyczki 22.99.20.00 - Papier czerpany lub tektura 22.32.00.00 - Karty okolicznościowe 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.92.30 - Koperty 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.60 - Korektory .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w zakresie art. 22 ust.1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w zakresie art. 22 ust.1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w zakresie art. 22 ust.1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w zakresie art. 22 ust.1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w zakresie art. 22 ust.1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej - formularz wykonawcy - zaparafowany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: www.ppp.pwpw.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: bip.elblag.up.gov.pl

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: - Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej otrzymają od Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. drogą elektroniczną bezpłatną instrukcję obsługi systemu aukcyjnego oraz login i hasło dostępu do systemu aukcyjnego. - PWPW S.A. udzieli informacji technicznych związanych z organizacją licytacji elektronicznej pod numerem tel. ( 022 ) 464-79-79 , e-mail : ppp@pwpw.pl. - Wymagania techniczne urządzeń informatycznych : 1) komputer klasy PC; 2) system operacyjny Windows 2000 lub wyższy; 3) zegar 300 MHZ, 64 MB RAM; 4) stałe łącze internetowe; 5) przeglądarka Internet Explorer 5.5 bądź wyższa; 6) aplet java pobrany jednorazowo przy pierwszym połączeniu ze strona; 7) wyłączona autoryzacja na serwerze Proxy;.

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: - W czasie trwania licytacji elektronicznej wykonawcy, którzy otrzymali loginy i hasła dostępowe do systemu aukcyjnego, składają za pośrednictwem Internetu swoje oferty cenowe za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej http://www.ppp.pwpw.pl. - Ofertę składa się w postaci elektronicznej. - Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. - Oferta złożona w toku licytacji elektronicznej przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. - Minimalny krok postąpienia : 400,00 zł brutto.

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja wieloetapowa
    etap nr czas trwania etapu
    7 Licytacja elektroniczna składa się z czasu podstawowego - 20 minut i 6 kolejnych, opcjonalnych , uzależnionych od złożenia oferty przez któregokolwiek z Wykonawców przedłużeń. Maksymalny czas trwania licytacji : 50 minut.

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? tak.

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 04.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu ul. Saperów 24, 82-300 Elbląg sekretariat pokój nr 102.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 12.05.2010 r. godz. 11:00.

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Termin zamknięcia: 12.05.2010 r. Zamknięcie licytacji następuje w chwili upływu czasu trwania licytacji elektronicznej, maksymalny czas trwania licytacji elektronicznej - 50 min.

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

- Dostawa materiałów fabrycznie nowych w oryginalnych opakowaniach producenta, z okresem ważności dla przedmiotu wszystkich dostaw - minimum 12 miesięcy - Dostawa transportem na koszt wykonawcy - Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na nowy w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia - Dostawa w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia - Płatność 14 dni po zrealizowanej dostawie i prawidłowo wystawionej fakturze - Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.03.2011 r.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt ELBLĄSKA AKADEMIA BIZNESU Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia, Priorytet VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.