To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-20
Nisko: Zakup materiałów biurowych i papierniczych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz środków czystości w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego.
Numer ogłoszenia: 95256 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62290 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Niżański, Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów biurowych i papierniczych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz środków czystości w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wszystkie parametry wymienionych przedmiotów podane są jako minimalne. Część 1 Zakup materiałów biurowych i papierniczych. Lp.Nazwa materiału jedn. ilość 1 4 zestawy w skład każdego zestawu wchodzi: 1 Koszulka foliowa A4 100 szt opak 2 2 Zszywki 24/6 t. Esselte (dobrej jakości) opak 4 3 Spinacze trójkątne T25 100szt opak 10 4 Cienkopisy typu Stabilo - mix kolorów opak 1 5 Klipsy biurowe 15 mm (12 szt) opak 2 6 Klipsy biurowe 32 mm (12 szt) opak 2 7 Dysk CD-RW 700 (10 szt) opak 2 8 Koperta plastikowa na dokumenty na zatrzask A4 szt 2 2 Teczka, Biwuar, Aktówka mieszcząca A4, czarna na zamek z rączką szt 6 3 Papier ksero A4, CIE 161, 80 g m2 500szt ryza 35 Część 2 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek Lp. Nazwa materiału jedn. ilość O R 1 Toner do drukarki hp LaserJet 1300 czarny, 4000 kopii szt 1 O R 2 Toner do drukarki HP COLOR LaserJet CM 1312 czarny, 2200 kopii szt 2 O R 3 Toner do drukarki Ricoh Aficio MP C2000 czarny, 20000 kopii szt 2 O R 4 HP LaserJet P2015 n, czarny1000 kopii szt 2 O R Część 3: Zakup środków czystości Lp Nazwa materiału jedn. ilość 1 4 zestawy w skład każdego zestawu wchodzi: 1 Ręczniki papierowe typu PR 31Merida, 12 sztuk w opak opak 1 2 Papier toaletowy 10 szt. w opak opak 4 2 4 zestawy w skład każdego zestawu wchodzi:1 Kostki WC nie gorsza niż np. Domestos, szt 10 2 Ściereczki 3 szt. w opak opak 2 3 Mydło w płynie butla 5 L szt 3 4 Płyn do mycia naczyń 1 L nie gorszy niż np. ludwik szt 4 5 Płyn do WC, opak 1250 ml nie gorszy niż np. Domestos szt 4 Wymagania dotyczące wszystkich części zamówienia Dostarczony przedmiot musi być nowy, jakościowo dobry oraz spełniać wymagania obowiązujących norm i przepisów. W przypadku gdy zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy mogą zaoferować materiały równoważne o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt do Starostwa Powiatowego w Nisku. 3.4 Wymagania odnośnie materiałów eksploatacyjnych do drukarek. 3.4.1. Dostarczany przedmiot zamówienia musi być nowy, fabrycznie opakowany, wolny od wad technicznych, jakościowo dobry oraz spełniać wymagania obowiązujących norm i przepisów. 3.4.2. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych - tonerów posiadających pojemności startowe. 3.4.3. Dostarczane materiały eksploatacyjne do drukarek tonery oznaczone literką O w zestawieniu dostarczone jako oryginalne, muszą być fabrycznie nowe, do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych, ponadto muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania umożliwiające identyfikacje, na opakowaniu winien być umieszczony znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta) zawierający opis zawartości określający ilość, rodzaj i parametry techniczne bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy). 3.4.4. Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów eksploatacyjnych równoważnych do oryginalnych. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Wykonawca w formularzu ofertowym w wolnej rubryce oznacza rodzaj dostarczanego materiału literą O - oryginalny a literką R- równoważny. Nie oznaczenie pozycji uznane będzie jako dostawa materiałów oryginalnych. Udowodnienie równoważności oferowanych materiałów będzie leżało po stronie Wykonawcy. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczanych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy urządzenia lub naprawy w autoryzowanym serwisie producenta a w przypadku takiej konieczności - zwrotu kosztów zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób zużycia tonera, Wykonawca na żądanie zamawiającego winien oferowany towar wymienić na spełniający wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny. 3.5 Termin przydatności do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu do budynku Starostwa Powiatowego w Nisku przy ul. 3 Maja 32 C, pok. nr 17. 3.7 Na dostarczone materiały biurowe, papiernicze i materiały eksploatacyjne Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia dostawy...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.71.19.00 - Mydło 39.83.00.00 - Środki czyszczące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup materiałów biurowych i papierniczych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz środków czystości w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup materiałów biurowych i papierniczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus lucyna i Adam Koptyra Sp. j., ul. handlowa 4b, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 708,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 858,40
Oferta z najniższą ceną: 858,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1543,37
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U TREEcolor Aleksandra Michalska, ul. Gołby 38/25, 40-152 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1163,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 584,67
Oferta z najniższą ceną: 584,67 / Oferta z najwyższą ceną: 1948,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup środków czystości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus Lucyna i Adam Koptyra Sp. j., ul. Handlowa 4b, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 767,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 828,48
Oferta z najniższą ceną: 828,48 / Oferta z najwyższą ceną: 1233,11
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1060R Ulanów - Rudnik
- Wykonanie monitoringu zewnętrznego i alarmu wraz z odnowieniem elewacji budynku w ramach zadania "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka"
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1022R Spokojna - Studzieniec - Jastkowice w m. Krzaki"
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1019R Zarzecze - Pysznica - Rzeczyca Długa w miejscowości Zarzecze
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego - branża drogowa, branża elektryczna i branża sanitarna przy realizacji zadania pn: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1052R (ul. Tysiąclecia) oraz nr 1054R
- Realizacja kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
- Dostawa środków czystości oraz papierowych środków toaletowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 r.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.