To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-27
Nowy Targ: Dostawa i montaż we wskazanych placówkach oświatowych 6 sztuk nowych tablic interaktywnych wykorzystywanych do realizacji programu zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Miasta Nowy Targ w ramach Projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Nowy Targu, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 95264 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57898 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ, ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, faks 018 2662312.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż we wskazanych placówkach oświatowych 6 sztuk nowych tablic interaktywnych wykorzystywanych do realizacji programu zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Miasta Nowy Targ w ramach Projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Nowy Targu, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż we wskazanych placówkach oświatowych 6 sztuk nowych tablic interaktywnych wykorzystywanych do realizacji programu zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Miasta Nowy Targ w ramach Projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Nowy Targu, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Specyfikacja techniczna urządzeń. Tablic interaktywnych, każda o następujących minimalnych parametrach: Przekątna tablicy: min. 78 Wymiar powierzchni roboczej: min. 155 x 116 cm Format obrazu: 4:3 Zgodność z systemami: Windows XP/Vista/7 Podłączenie do komputera/zasilanie: port USB, Rozdzielczość: min. 8.000 x 8.000 Powierzchnia tablicy: umożliwiająca pisanie powszechnie dostępnymi pisakami suchościeralnymi, odporna na uszkodzenia i zarysowania, łatwa w czyszczeniu, tablica z paskiem funkcyjnym Sposób obsługi: co najmniej pióro elektroniczne, Komunikacja z komputerem: USB, lub Bluetooth Akcesoria standardowe: pióro elektroniczne (z co najmniej 2 wymiennymi zapasowymi głowicami), sterowniki, okablowanie i oprzyrządowanie niezbędne do właściwej instalacji i wykorzystania tablicy, podręcznik użytkowania i instrukcja instalacji w języku polskim, nośnik z oprogramowaniem Certyfikaty: Certyfikat CE i zgodność z dyrektywą RoHS 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Oferowane urządzenia nie mogą posiadać jednak parametrów gorszych niż u modeli podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty opis parametrów technicznych wszystkich oferowanych urządzeń w przypadku zastosowania urządzeń równoważnych. W przeciwnym wypadku zamawiający uzna iż wykonawca dostarczy sprzęt podany w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ na dostarczone, zainstalowane i uruchomione tablice zamawiający wymaga co najmniej 24 miesiące gwarancji, 2/ wymagany czas naprawy gwarancyjnej tablic interaktywnych nie może przekroczyć 5 dni od dnia zgłoszenia przez zamawiającego, 3/ wymagany czas reakcji serwisu wykonawcy tzn. przyjazd do siedziby zamawiającego i określenie przyczyny uszkodzenia podlegającego naprawie gwarancyjnej lub odbiór przez firmę kurierską wynosi 24 godz. od telefonicznego zgłoszenia zamawiającego, 4/ w przypadku, gdy czas naprawy gwarancyjnej będzie dłuższy niż 2 dni, gwarancja ulega przedłużeniu o czas przerwy w eksploatacji, 5/ w okresie trwania gwarancji, w przypadku gdy czas usuwania usterki przekroczy 5 dni roboczych, wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do nieodpłatnego dostarczenia zamawiającemu, na czas naprawy, w miejsce uszkodzonego sprzętu - nowy, sprawny, o parametrach technicznych nie gorszych niż wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6/ w przypadku, gdy liczba napraw gwarancyjnych przekroczy 3 wykonawca zobowiązuje się do wymiany podzespołu na nowy (z wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika), 7/ wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia zamawiającego do 2 dni roboczych od czasu reakcji o terminie usunięcia wady lub terminie ewentualnej dostawy rzeczy wolnej od wad, 8/ w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z dojazdem do zamawiającego, czy też z przesłaniem sprzętu z urzędu do zamawiającego ponosi wykonawca, 9/ w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z obowiązkowymi przeglądami okresowymi ponosi wykonawca, 10/ w przypadku gdy wykonawca nie wypełni warunków gwarancji, lub wypełni je w sposób nienależyty, zamawiający jest uprawniony do usunięcia wad w drodze naprawy na ryzyko i koszt wykonawcy zachowując przy tym inne uprawnienia przysługujące mu na podstawie umowy, 11/ jeżeli z jakiegokolwiek powodu leżącego po stronie wykonawcy nie usunie on wady (usterki) w wyznaczonym terminie, zamawiający ma prawo zaangażować innego wykonawcę do usunięcia wad (usterek), a wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty, 12/ przy odbiorze wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty gwarancyjne, 13/ zamawiający zobowiązuje się dotrzymywać podstawowych warunków eksploatacji określonych przez producenta w zapisach kart gwarancyjnych dostarczonych przez wykonawcę, 14/ w przypadku skomplikowanej wady lub usterki wymagającej dłuższego okresu naprawy niż 28 dni, czas naprawy będzie każdorazowo negocjowany pomiędzy zamawiającym a wykonawcą, a następnie strony podpiszą stosowny protokół lub aneks do umowy, w którym określą w szczególności rodzaj wady lub usterki oraz czas niezbędny dla jej usunięcia, jednak czas ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące, 15/ od momentu przekazania prawa z tytułu gwarancji przechodzą na zamawiającego, 16/ wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do budynków placówek oświatowych na terenie miasta Nowy Targ i zamontuje go na własny koszt, 17/ wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia jednorazowego szczegółowego pokazu instruktażowego dla nauczycieli w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki WND-POKL.09.01.02-12-077/11.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa i montaż we wskazanych placówkach oświatowych 6 sztuk nowych tablic interaktywnych wykorzystywanych do realizacji programu zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Miasta Nowy Targ w ramach Projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Nowy Targu, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VOLTEX S.A., ul. Wójta Henryka 45, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19026,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16088,40
Oferta z najniższą ceną: 16088,40 / Oferta z najwyższą ceną: 26339,22
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów
- Koszenie traw w pasach drogowych na sieci dróg powiatowych Powiatu Nowotarskiego
- Wykonanie usług konserwacji i renowacji ksiąg stanu cywilnego z lat 1890-1945 dla Urzędu Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich w Nowym Targu.
- Dostawa sprzętu medycznego 1x użytku stosowanego w chemioterapii.
- Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych na drogach powiatowych Powiatu Nowotarskiego - Etap I
- Budowa sieci wodociągowej ul. Zielna w miejscowości Nowa Biała
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Nowej Wsi Małej, gmina Dobre Miasto
- Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sadlinki. Zakup sprzętu ICT
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja - fabrycznie nowego wyświetlacza wielkoformatowego LED (telebimu) wraz z systemem nagłośnienia dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo-Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" ....
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Akademia licealisty"
- Dostawa projektorów oraz ekranów projekcyjnych do projektorów laserowych
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.