To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-29
Warszawa: Robota budowlana w formule zaprojektuj i wybuduj polegająca na przebudowie i modernizacji Klinik i Budynków Instytut Reumatologii w Warszawie z podziałem na etapy(19/PN/2015/ŁCH)
Numer ogłoszenia: 95281 - 2015; data zamieszczenia: 29.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66355 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Reumatologii im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher, ul. Spartańska 1, 02-637 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8449406, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Robota budowlana w formule zaprojektuj i wybuduj polegająca na przebudowie i modernizacji Klinik i Budynków Instytut Reumatologii w Warszawie z podziałem na etapy(19/PN/2015/ŁCH).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w formule zaprojektuj i wybuduj polegającej na przebudowie i modernizacji Klinik i Budynków Instytutu Reumatologii w Warszawie z podziałem na etapy: 1) Etap 1 - Przebudowa i adaptacja byłego budynku Pralni na potrzeby Poradni Specjalistycznych i Pracowni Leków Biologicznych i Cytostatycznych; 2) Etap 2 - Przebudowa i modernizacja pomieszczeń zlokalizowanych na poziomie kondygnacji +1 w Budynku B na potrzeby Kliniki Geriatrii; II. Wykonanie przedmiotu umowy obejmuje w szczególności dla każdego z Etapów: 1) wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, dokumentacji wykonawczej koniecznej do realizacji przedmiotu umowy i uzyskanie wszelkich niezbędnych, uzgodnień oraz zgód odpowiednich urzędów i instytucji, w tym w szczególności uzyskanie uzgodnienia projektu przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego i Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego; 2) uzyskanie wszelkich ostatecznych decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i dopuszczenia go do użytkowania o ile będzie wymagane uzyskanie takich decyzji; 3) wykonanie robót budowlanych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, prowadzenie dokumentacji przewidzianej przepisami prawa oraz uporządkowanie terenu robót po ich zakończeniu. Prace budowlane będą realizowane po opracowaniu przez Wykonawcę dokumentacji projektowej; 4) wykonanie wszelkich niezbędnych prac i robót budowlanych pomocniczych koniecznych do prawidłowego wykonania niniejszej umowy (ogrodzenie i zabezpieczenie terenu budowy) oraz wymaganych przepisami badań lub pomiarów związanych z realizacją niniejszej umowy; 5) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej; 6) zapewnienie nadzoru autorskiego nad całością prac wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej, w ramach niniejszej umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 2 do SIWZ - odpowiednio dla każdego z Etapów. Zastosowane w dokumentacji Zamawiającego preferencje i wymagania odnoszące się do cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia służą uzyskaniu jak najwyższej jakości technicznej przedmiotu zamówienia oraz zapewnieniu jego pełnej sprawności technologicznej, technicznej i jakościowej. Ewentualnie użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty, pochodzenie należy traktować wyłącznie jako wskazówkę co do rodzaju i jakości oraz standardu zastosowania. Wszystkie użyte do realizacji przedmiotu zamówienia materiały powinny posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z aktualnymi normami lub aprobatą techniczną. Zamawiający ustala wizję lokalną z Wykonawcami w celu zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia na dzień 13.05.2015 r. godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego, budynek nr 4, pokój: Działu Technicznego. Zgłoszenie zainteresowanych podmiotów proszę kierować na adres e-mail dzial.zamowien@ir.ids.pl do dnia 13.05.2015 do godz. 11.00 Zamawiający jednocześnie informuje, iż w trakcie spotkania będzie sporządzona lista obecności. Zamawiający dysponuje możliwością zakwaterowania pracowników Wykonawcy realizujących przedmiot zamówienia w swoim obiekcie w Konstancinie Jeziorna przy ul. Piasta 10, w cenie 25 zł za osobodzień.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Art Global Sp. z o.o., ul. Zwoleńska 60D, 04-765 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3386651,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3013500,00
Oferta z najniższą ceną: 3013500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5249400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.