Ogłoszenie z dnia 2011-03-24
Skarżysko-Kamienna: Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 95289 - 2011; data zamieszczenia: 24.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących, w tym tuszy, tonerów, taśm, bębnów oraz kaset, wyszczególnionych w załącznikach nr 1 - 3 do siwz. Materiały eksploatacyjne winny być wyłącznie produktami oryginalnymi, wytworzonymi przez producenta urządzenia lub produktami, które producent urządzenia w instrukcji urządzenia dopuścił lub zalecił do współpracy z wytworzonym przez siebie sprzętem, a ich użycie w urządzeniach określonych w załącznikach nr 1 - 3 do siwz, nie może spowodować utraty gwarancji producenta urządzenia. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta, posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin ważności. Materiały wskazane w załącznikach nr 1 - 3 do siwz będą dostarczane sukcesywnie do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia, jednak nie dłużej niż do 31.12.2011r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia wyszczególnionego co do rodzaju w załącznikach nr 1 - 3 do siwz, a także ograniczenia przedmiotu zamówienia, ze względu na okoliczności, których nie jest w stanie przewidzieć w chwili zawarcia umowy, bez roszczeń finansowych Wykonawcy z tego tytułu. Dostawa materiałów eksploatacyjnych będzie odbywać się sukcesywnie, każdorazowo na podstawie pisemnego zamówienia w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, w którym zostanie określony asortyment, ilość, ceny jednostkowe i miejsce dostawy. Wykonawca na własny koszt dostarczy Zamawiającemu zamówioną partię materiałów w ilościach zgodnych z zamówieniem w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone materiały na okres 12 miesięcy, liczony od dnia dostawy przedmiotu zamówienia. Odpady powstałe z dostarczonych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający przekaże Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego odpadów powstałych z dostarczonych materiałów eksploatacyjnych i ich utylizacji zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach. Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań. Zadanie nr 1:Dostawa tuszy do urządzeń drukujących Zadanie nr 2:Dostawa tonerów do urządzeń drukujących i kopiujących Zadanie nr 3:Dostawa taśm, bębnów i kaset.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa tuszy do urządzeń drukujących
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
- BIURO MARKET Leszek Kulina Sp. jawna, ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5382,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5333,16
Oferta z najniższą ceną: 5333,16 / Oferta z najwyższą ceną: 5851,18
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa tonerów do urządzeń drukujących i kopiujących
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS Łódź Pilecka i Petlak Sp. j., ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80105,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77702,79
Oferta z najniższą ceną: 77702,79 / Oferta z najwyższą ceną: 82615,77
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa taśm, bębnów i kaset
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
- BIUO MARKET Leszek Kulina Sp. j., ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6643,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7276,07
Oferta z najniższą ceną: 7276,07 / Oferta z najwyższą ceną: 7872,38
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z przesłanką zawartą w art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, gatunki dokładnie określone, znormalizowane, nie wymagające indywidualnego podejścia. Pożądany przedmiot zamówienia oferowany jest na rynku przez liczne podmioty.
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- "Przebudowa ul. Głównej i Rajdowej"
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2025 roku"
- Wykonanie prac modernizacyjno-budowlanych związanych z utworzeniem i funkcjonowaniem BCU w dziedzinie eksploatacja i utrzymanie kolejowych środków transportu przy ZSTM
- "Świadczenie usługi odławiania oraz zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom z terenu miasta Skarżyska-Kamiennej w 2025 r."
- Przebudowa ul. Prusa
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY TAŚM, TUSZY I TONERÓW
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i serwera, w podziale na części
- Sukcesywne dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.42.2024)
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.