Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-23
Legnica: Eksploatacja sygnalizacji świetlnej na terenie Legnicy.
Numer ogłoszenia: 95291 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Mickiewicza 2, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8523471, faks 076 8523478.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.lca.pl (BIP)
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja sygnalizacji świetlnej na terenie Legnicy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje utrzymanie 40 skrzyżowań z sygnalizacja świetlną oraz 4 szt znaków D-6 z komorą sygnalizacyjną na terenie Legnicy w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia - załącznik nr 8..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia wg załącznika nr 2
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz referencjami wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał i prawidłowo ukończył, co najmniej: - przez co najmniej jeden rok, utrzymanie 1 układu złożonego co najmniej 9 skrzyżowań z sygnalizacją świetlną pracujących w koordynacji, - utrzymanie w jednym mieście przez co najmniej jeden rok, co najmniej 30 skrzyżowań z sygnalizacją świetlną, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, - roczną obsługę systemu sterowania i monitorowania sygnalizacji MSR - SmiS, - roczną obsługę systemu sterowania i monitorowania sygnalizacji DSA. Powyższe należy wykazać w załączniku nr 7
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że: a) posiada lub ma dostęp do następujących jednostek sprzętowych: - podnośnik koszowy - załączyć świadectwo dozoru technicznego dopuszczające podnośnik do eksploatacji oraz zaświadczenie kwalifikacyjne pracownika do obsługi, - samochód dostawczy, - piłę do cięcia asfaltu. - posiadać komplet do oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym zgodnie z obowiązującymi przepisami zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego zawartego w załączniku Dz.U nr 220 poz. 21812 z dnia 23 grudnia 2003r. - licencjonowane oprogramowanie Terminal MSR-2002 do odczytywania logów sterowników MSR-2002 oraz Konfigurator 2002. - oprogramowanie DSA-terminal MPS-RP. co należy wykazać w załączniku nr 5
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że ma do dyspozycji osoby w celu prawidłowego wykonania zamówienia oraz w obsadzeniu niżej wymienionych stanowisk: - 1 kierownika robot z uprawnieniami do robót elektrycznych SEP do 1 kV - Dozór, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane i przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa, - minimum 2 pracowników posiadających aktualne uprawnienia do robót elektrycznych (SEP do 1 kV Eksploatacja) i aktualne imienne przeszkolenie na obsługę sterowników DSA Drogowe Systemy Automatyki oraz aktualne imienne przeszkolenie dla 2 pracowników , wystawione przez producenta sterowników MSR TRAFFIC Zakład Systemów Sterowania Ruchem Sp. Z o.o ul. Leśna 40 Przeźmierowo k/ Poznania, do prac przy urządzeniach sterowniczych sygnalizacji świetlnej typu MSR, MSR-S, MSR-2002 w zakresie: a/ eksploatacji i bieżącej obsługi oraz napraw modułów, b/ budowy i uruchomienia obiektów stało i zmienno cyklicznych, c/ wprowadzanie i wymiany oprogramowania, d/ obsługi systemu sterowania i monitorowania MSR-SMiS, e/ eksploatowania programów Terminal-2002 i Konfigurator -2002. Ocena spełnienia w/w warunku wg: a) oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2, b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4, c) oświadczenie, że wskazane w załączniku nr 4 - osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają uprawnienia i przeszkolenia o których mowa w pkt 14.2.3 b.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej , jesli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedstawi polisę lub inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena warunku wg załącznika nr 2 i polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/ Świadectwo dozoru technicznego dopuszczające podnośnik koszowy do eksploatacji, zaswiadczenie kwalifikacyjne pracownia obsługującego podnośnik koszowy 2/ oświadczenie, że wskazane w załączniku nr 4 osoby, które bedą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają uprawnienia i przeszkolenia o których mowa w SIWZ pkt 14.2.3 , 3/Oświadczenie Wykonawcy wg załącznika 6-wskazanie części zamowienia których realizację zamierza powierzyć podwykonawcom, 4/ Oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie wg załącznika nr 9.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
WARUNKI ZMIAN W UMOWIE Zamawiający przewiduje miedzy innymi następujące możliwości dokonania zmian w umowie I. Zmiana wartości zamówienia: 1. zwiększenie lub zmniejszenie ilości skrzyżowań wynikające z rzeczywistych bieżących ilości, zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót określanych protokołami typowania a ujętych w przedmiocie zamówienia. 2. w przypadku braku środków finansowych, ich zwiększeniem lub zmniejszeniem czego Zamawiający nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy, 3. likwidacja lub rozwiązanie firmy, 4. wykonawca przerwał realizację robót i przerwa ta trwa dłużej niż 1 miesiąc. II. Zmiana terminu wykonania umowy: ograniczenie zakresu robót wynikające z braku środków finansowych, III Zmiana zakresu robót: 1. zwiększenie lub zmniejszenie ilości skrzyżowań, 2. ograniczenie zakresu robót wynikająca z braku środków finansowych., 3. zwiększenie zakresu robót ujętych w przedmiocie zamówienia w wyniku zwiększenia środków finansowych. IV. Inne: 1. likwidacja lub rozwiązanie firmy, 2. wykonawca przerwał realizacje robót i przerwa ta trwa dłużej niż 1 miesiąc, 3. odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, 4. zmiana inspektora nadzoru, pracowników z uprawnieniami do obsługi sterowników, kierownika robót, koordynatora ze strony Zamawiającego, Warunkiem zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.lca.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich 59-220 Legnica ul. Mickiewicza 2 pokój 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich 59-220 Legnica ul. Mickiewicza 2 pokój 24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Remont cząstkowy nawierzchni ulic w Legnicy przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco oraz wypełnienie spękań w nawierzchniach zalewową masą asfaltową na gorąco.
- Przebudowa ul. Wroniej w Legnicy - etap 1
- Eksploatacja urządzeń iluminacyjnych, oświetleniowych i instalacji zapewniających prawidłowe ich funkcjonowanie
- Legnicki Program Drogowy - Modernizacja ul. Schumana.
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2210D Jakuszów-Rzeszotary"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej i kompleksu sportowego Orlik 2024 z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej - w "zaprojektuj i wybuduj" na podstawie PFU
więcej: przetargi w Legnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.