Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-27
Bytów: REWITALIZACJA ŚREDNIOWIECZNEGO ZAMKU W BYTOWIE WRAZ Z REMONTEM JEDNEGO Z POMIESZCZEŃ ZAMKU
Numer ogłoszenia: 95300 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bytowskie Centrum Kultury w Bytowie , ul. Wojska Polskiego 12, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 8222309, faks 059 8222309.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bck-bytow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: INSTYTUCJA KULTURY.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REWITALIZACJA ŚREDNIOWIECZNEGO ZAMKU W BYTOWIE WRAZ Z REMONTEM JEDNEGO Z POMIESZCZEŃ ZAMKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja średniowiecznego zamku w Bytowie wraz z remontem jednego z pomieszczeń zamku. Zamówienie obejmuje wykonanie rewitalizacji elewacji wewnętrznych, od strony dziedzińca, skrzydła północnego (najstarsza część zamku- średniowieczna), wschodniego i południowego (część renesansowa) oraz elewacji wewnętrznej i zewnętrznej skrzydła zachodniego- muru kurtynowego- część kamienna. Z uwagi na walory historyczne oraz zachowaną oryginalną substancję zabytkową murów obronnych, prace renowacyjne kwalifikuje się do wysoko specjalistycznych prac renowacyjnych z dziedziny detali architektonicznych elewacji- kamiennych i ceglanych. Zakres prac określony jest w: a) Zał. 6 do SIWZ- Specyfikacja techniczna muru kurtynowego (zg. z przedmiotem zamówienia) b) Zał. 7 do SIWZ- Specyfikacja techniczna- elewacja (zg. z przedmiotem zamówienia) c) Zał. 8 do SIWZ - Projekt budowlany wykonawczy rewitalizacji muru kurtynowego zamku w Bytowie (zg. z przedmiotem zamówienia) d) Zał. 9 do SIWZ- Rysunki do projektu muru kurtynowego e) Zał. 10 do SIWZ - Projekt budowlany wykonawczy rewitalizacji elewacji zamku w Bytowie (zg. z przedmiotem zamówienia) f) Zał. 11.1 do SIWZ- Elewacja- Rysunek 1 (zg. z przedmiotem zamówienia) g) Zał. 11.2 do SIWZ- Elewacja- Rysunek 2 (zg. z przedmiotem zamówienia) h) Zał. 11.3 do SIWZ- Elewacja- Rysunek 3 (zg. z przedmiotem zamówienia) i) Zał. 11.4 do SIWZ- Elewacja- Rysunek 4 (zg. z przedmiotem zamówienia) j) Zał. 11.5 do SIWZ- Elewacja- Rysunek 5 (zg. z przedmiotem zamówienia) k) Zał. 11.6 do SIWZ- Elewacja- Rysunek 6 (zg. z przedmiotem zamówienia) l) Zał. 12.1 do SIWZ- Strona tytułowa przedmiaru robót muru kurtynowego m) Zał. 12.2 do SIWZ- Przedmiar robót muru kurtynowego (zg. z przedmiotem zamówienia) n) Zał. 13.1 do SIWZ- Strona tytułowa przedmiaru robót elewacji o) Zał. 13.2 do SIWZ- Przedmiar robót elewacja (zg. z przedmiotem zamówienia) Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie remontu pomieszczenia o pow.: a. podłoga-18,92 m2, b. ściany-62,86 m2, c. sufit-18,92 m2, w tym: - wymiana instalacji, - zamontowanie nowego oświetlenia, - wykonanie gładzi na ścianach, - uzupełnienie ubytków, - zamontowanie płyt typu regipsy na suficie pomieszczenia, - wykonanie cyklinowania podłogi, - malowanie pomieszczenia itp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie 45.45.40.00 - Roboty restrukturyzacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- OŚWIADCZENIE WYKONAWCY- ZAŁĄCZNIK 2
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wysoko specjalistyczne prace renowacyjne z dziedziny detali architektonicznych elewacji- kamiennych i ceglanych ścian obiektów sprzed 1800 roku, wpisanych do rejestru zabytków, o wartości łącznej brutto nie mniejszej niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) oraz jedną mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), Wykonawca powinien wskazać do realizacji niniejszego zamówienia osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do realizacji zadania; - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY- ZAŁĄCZNIK 2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY- ZAŁĄCZNIK 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powiniec: - wskazać kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane wykonawcze, a także dokumenty stwierdzające przygotowanie zawodowe uprawniające do wykonywania prac w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dn. 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150 z 2004 r., poz. 1579); - wskazać kierownika prac konserwatorskich posiadającego wykształcenie i praktykę zawodową określone w § 7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dn. 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150 z 2004 r., poz. 1579), w specjalności konserwacja kamienia i cegły. - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY- ZAŁĄCZNIK 2
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- OŚWIADCZENIE WYKONAWCY- ZAŁĄCZNIK 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Wykaz o doświadczeniu zawodowym (Doświadczenie zawodowe) Wykonawcy zgodnie z pkt. V.1.2.a SIWZ. Wykaz powinien zawierać: nazwę, przedmiot prac-robót, daty, wartość PLN, numer wpisu obiektu do rejestru zabytków- wypełniony i podpisany załącznik 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty np.: protokoły odbioru końcowego lub referencje potwierdzające, że wymieniane prace zostały wykonane należycie. - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a w szczególności wskazania w wykazie kierownika robót budowlanych oraz kierownika robót konserwatorskich (załącznik 5). - Informację o kierowniku robót budowlanych oraz kierowniku prac konserwatorskich, skierowanych do wykonania zamówienia. Należy dołączyć ich dokumenty kwalifikacyjne zgodnie z pkt V.1.3.a,b. - Zaświadczenie o posiadaniu kwalifikacji do wykonywania prac budowlanych związanych z obiektami zabytkowymi. - Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bck-bytow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bytowskie Centrum Kultury w Bytowie
ul. Wojska Polskiego 12
77-100 Bytów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2012 godzina 10:30, miejsce: Bytowskie Centrum Kultury w Bytowie ul. Wojska Polskiego 12 77-100 Bytów SEKRETARIAT- POKÓJ 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przez Samorząd Województwa Pomorskiego z siedzibą w Gdańsku na podstawie umowy nr 00048-6173-SW1100152-11-12 o dofinansowanie przedsięwzięcia, w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007- 2013, zawartej w dniu 06.03.2012 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Bytów
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W BYTOWIE
- Dostawa ambulansu kontenerowego typu C wraz z noszami dla Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. w formie leasingu ZP36/2024
- Usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo-Rekreacyjnego w Bytowie Spółka z.o.o. w okresie od 01.02.2025 r. do 31.12.2025
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO W RAMACH KONKURSU GRANTOWEGO "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi rowerowej przy drodze powiatowej nr 1780G na odcinku Udorpie-Ugoszcz (do granicy gminy Bytów)
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie
- Wykonywanie konserwacji, bieżących remontów, napraw i montażu elementów małej architektury na terenie będącym w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w 2025 roku.
- Remont budynków komunalnych przy ul. Papieża Jana Pawła II nr 21 i nr 23 w Kamiennej Górze
- Remont budynków komunalnych przy ul. Papieża Jana Pawła II nr 21 i nr 23 w Kamiennej Górze
- Modernizacja pokrycia dachowego na budynku Wydziału Polityki Społecznej Urzędu Miasta Iławy na ul. Chełmińskiej
- "Naprawa szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego w budynku mieszkalnym wielorodzinnych położonym przy ul. Lecha 5 w Rudzie Śląskiej poprzez wykonanie rektyfikacji wraz z robotami (...)"
więcej: Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.