eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LiskówPrzygotowanie i przeprowadzenie zajęć terapeutycznych z fotografii dla uczestników w Środowiskowym Domu Samopomocy im. Jana Pawła II w Liskowie w ramach projektu pn. Chcemy być sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-27

Lisków: Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć terapeutycznych z fotografii dla uczestników w Środowiskowym Domu Samopomocy im. Jana Pawła II w Liskowie w ramach projektu pn. Chcemy być sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 95336 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Środowiskowy Dom Samopomocy im. Jana Pawła II , ul. Twórców Liskowa 3, 62-850 Lisków, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 76 34 059, faks 0-62 76 34 059.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć terapeutycznych z fotografii dla uczestników w Środowiskowym Domu Samopomocy im. Jana Pawła II w Liskowie w ramach projektu pn. Chcemy być sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć terapeutycznych z fotografii w Środowiskowym Domu Samopomocy w Liskowie. 2.Zajęcia prowadzone w pracowni fotograficznej będą przeznaczone dla 30 dorosłych uczestników upośledzonych umysłowo oraz przewlekle psychicznie chorych, skierowanych na zajęcia w systemie dziennym. Uczestnicy na zajęciach w pracowni fotograficznej będą zdobywać i doskonalić następujące umiejętności: - obsługi aparatu cyfrowego, - kształtowania umiejętności pracy w edytorze grafiki, - kształtowanie właściwych postaw podczas pracy grupowej przy komputerze, - zainteresowanie możliwościami korzystania z elektronicznych katalogów bibliotecznych, - nauka dokonywania zapisu informacji na dysku twardym, - nauka korzystania z przenośnych nośników pamięci, - kształtowanie umiejętności pracy w edytorze tekstu (np. kopiowanie, wklejanie, formatowanie tekstu, wstawianie tabel), - obsługa drukarki fotograficznej, - doskonalenie umiejętności wykonywania zdjęć, wywoływania ich oraz obróbki w odpowiednim programie komputerowym - organizowanie warsztatów fotograficznych. 3.Realizacja zajęć terapeutycznych z fotografii odbywać się będzie zgodnie z wytycznymi zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - stanowiącego załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Będą to zajęcia prowadzone w formie terapii. 4.Zajęcia terapeutyczne z fotografii odbywać się będą w godzinach działalności Środowiskowego Domu Samopomocy tj. od godziny 8.00 do 16.00 w dni robocze. 5.Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji zadania przedstawić Zamawiającemu plan realizowanych zajęć. 6. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia określa SIWZ oraz Projekt umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą/sam osobiście posiada: a) Kwalifikacje do prowadzenia zajęć w pracowni fotograficznej w Środowiskowym Domu Samopomocy minimum roczne doświadczenie (praca, staż, odbyta praktyka itp.) z osobami niepełnosprawnymi, osobami chorymi lub osobami, które mogą być zagrożone wykluczeniem społecznym i marginalizacją społeczną w tym co najmniej półroczny staż pracy na stanowisku, na którym osoba miała bezpośredni kontakt z osobami z zaburzeniami psychicznymi zgodnie z § 11. 1 Rozporządzenia ministra pracy i polityki społecznej z dnia 9 grudnia 2010 r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy [Dz.U. Nr 238, poz. 1586]. b) wykształcenie minimum średnie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, w przypadku gdy nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę, do oferty, jeżeli ofertę wraz z załącznikami lub ofertę podpisuje pełnomocnik. Treść pełnomocnictwa powinna wykazywać rodzaj czynności, do których upoważniony jest Pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4.Zaparafowany Projekt Umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia zawarte są w Projekcie Umowy, które stanowią Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach: a)Jeżeli zmieni się okres realizacji Projektu to może nastąpić zmiana okresu obowiązywania umowy i wynagrodzenie będzie wypłacone wyłącznie za godziny zajęć przeprowadzone w okresie realizacji Projektu, w którym koszty Projektu mogą być uznane za kwalifikowalne, zgodnie ze zaktualizowanym budżetem Projektu. b)Jeżeli zmianie ulegną wytyczne/dokumenty odnoszące się do realizacji projektu lub Lider Partnerstwa przekaże nowe wytyczne regulujące prowadzenie zajęć w ramach Projektu. c)Kwota wynagrodzenia brutto określona w umowie może ulec zmianie w przypadku zmiany sytuacji Wykonawcy, dotyczącej ubezpieczeń społecznych i Funduszu Pracy, powodującej zmianę stawek, powstanie lub ustanie obowiązku odprowadzania przez Zamawiającego składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy od wynagrodzenia Wykonawcy. W przypadku powstania po stronie Zamawiającego obowiązku odprowadzania składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmniejszone o sumę składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy odprowadzonych przez Zamawiającego od wynagrodzenia Wykonawcy. W przypadku ustania obowiązku odprowadzania składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy przez Zamawiającego wynagrodzenie Wykonawcy może zostać powiększone o sumę tych składek (w przypadku jeżeli powyższe dotyczy). d)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości godzin zajęć do przeprowadzenia w przypadku, gdy stwierdzi, że nie leży to w jego interesie lub nie zgromadził odpowiedniej liczby uczestników chętnych do rozpoczęcia zajęć lub w trakcie realizacji zajęć liczba uczestników zmalała w ten sposób, że może to spowodować nieosiągnięcie założonych rezultatów Projektu. e)Jeżeli zaistnieją jakiekolwiek inne okoliczności, których Zamawiający ani Wykonawca nie mogli przewidzieć w chwili podpisywania umowy, a które mogą mieć wpływ na prawidłową realizację Projektu. f)Zmiany osoby prowadzącej zajęcia wyłącznie w przypadkach i na zasadach określonych w § 2 umowy. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić pisemnie, za zgodą obu stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzkalisz.peup.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Środowiskowy Dom Samopomocy im. Jana Pawła II, ul. Twórców Liskowa 3, 62-850 Lisków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Środowiskowy Dom Samopomocy im. Jana Pawła II, ul. Twórców Liskowa 3, 62-850 Lisków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działania 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.