Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-22
Frysztak: Dostawa kruszywa kamiennego kliniec sortowany 4-31,5 mm na potrzeby związane z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak w 2009r
Numer ogłoszenia: 95411 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Frysztak , ul. Księdza Wojciecha Blajera 20, 38-130 Frysztak, tel. 017 27777110 w. 302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa kamiennego kliniec sortowany 4-31,5 mm na potrzeby związane z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak w 2009r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa kamiennego kliniec sortowany 4-31,5 mm (sukcesywnie w miarę potrzeb) na potrzeby związane z bieżącymi remontami dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak w roku 2009 (utwardzanie nawierzchni dróg w ramach bieżących remontów cząstkowych istniejących nawierzchni żwirowych, utwardzanie odcinków remontowanych dróg wykonywanych systemem gospodarczym). Łączna ilość dostawy kruszywa kliniec sortowany 4-31,5 mm wynosi 1200 ton. Powyższe kruszywo powinno posiadać deklarację zgodności z PN-EN 13242, PN-B-11112. Jednostką obmiarową jest 1 t (tona) dostarczonego kruszywa..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 14.22.20.00 - Kaolin .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych ; 5) dysponują potencjałem sprzętowym : minimum 2 samochody ciężarowe o ładowności 8 ÷ 12 ton, o ciężarze całkowitym nie przekraczającym 20 ton (w tym co najmniej jeden skrzyniowy)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 ; 2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (personel) - załącznik nr 2; 3) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia - załącznik nr 2; 4) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3; 5) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku spółki cywilnej nie rejestrowanej w sądzie należy do oferty dołączyć odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z przedsiębiorcy/wspólnika/ i umowę spółki cywilnej, a także pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentów złożonych w ofercie, umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. W przypadku wykonawcy będącego konsorcjum obowiązuje załączenie umowy konsorcjum. (UWAGA : w przypadku zaświadczenia wystawionego wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - należy je potwierdzić przez organ który je wydał). 7) zakresy robót, które zostaną powierzone podwykonawcom (jeżeli występują) - załącznik nr 5..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.frysztak.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Frysztak, ul. Księdza W. Blajera 20, 38-130 Frysztak, pok. nr 26 w godzinach pracy Urzędu (7.30 - 15.30).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Frysztak, ul. Księdza W. Blajera 20, 38-130 Frysztak, pok. nr 8 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu sanitarnego dla Szpitala w Pilchowicach: transport sanitarny -zespół podstawowy lub tylko kierowca
- Dostawa kruszyw budowlanych wraz z transportem
- Organizacja wyjazdu rozwojowego z elementami terapii dla dzieci i młodzieży
- Dostawa kruszywa wraz z jego rozplantowaniem i dogęszczeniem- naprawa awaryjna dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lubichowo
- ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW DOJEŻDŻAJĄCYCH DO SZKÓŁ ORAZ BILETÓW ULGOWYCH NA TERENIE GMINY ŻURAWICA W 2025 ROKU
- Dostawa kruszywa do konserwacji dróg leśnych w Nadleśnictwie Ełk - część nr 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.