Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-14
Wadowice: Dostawa regałów bibliotecznych wraz z niezbędnym montażem do Wadowickiej Biblioteki Publicznej .
Numer ogłoszenia: 9543 - 2008; data zamieszczenia: 14.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wadowicka Biblioteka Publiczna, ul. Legionów 1, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8234618, fax 033 8234618.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka-wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa regałów bibliotecznych wraz z niezbędnym montażem do Wadowickiej Biblioteki Publicznej ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa regałów bibliotecznych wraz z niezbędnym montażem do Wadowickiej Biblioteki Publicznej . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.12.40 - Drewniane regały biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.10.00 - Regały biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wszyscy Wykonawcy , którzy zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz.1217 i Nr 227, poz.1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz.427 i Nr 82, poz.560) ),nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego z powodów określonych w art. 24 ust.1,2 oraz spełniają wymogi stawiane w art. 22 ust.1 -3 ustawy, oraz spełniają warunki szczegółowe: 1.Doświadczenie : Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamówieniom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie, w szczególności : a)Jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (meble biurowe , regały ) o wartości nie mniejszej niż 60 000,0 zł(brutto) lub najwyżej trzy dostawy (meble biurowe , regały ) o łącznej wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł. (brutto). Uwaga! Zamawiający dopuszcza możliwość aby Wykonawca wykonywał dostawy , o których mowa w pkt 6.2.1.1 w charakterze podwykonawcy. Ocena spełniania wymagań dokonana zostanie metodą :spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty , wymaganych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza Oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami w Urzędzie Skarbowym - zał.2 4 Oświadczenie o nie zaleganiu ze składkami w ZUS lub KRUS - zał.3 5.Informację o doświadczeniu Wykonawcy ( Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Formularza oferty. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski -pok.nr 5 ; Pl.Jana Pawła II 23 , 34-100 Wadowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski -pok.nr 5 ; Pl.Jana Pawła II 23 , 34-100 Wadowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1729K Leśnica - Stryszów - Zembrzyce poprzez budowę chodnika dla pieszych w m. Stryszów na długości ok. 156 m - km lokalny 0+000 - 0+156,06
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Powiatu Wadowickiego oraz odbiór i kasacja zużytych tablic rejestracyjnych.
- Dostawa paliw płynnych oraz dodatku AdBlue do pojazdów Zespołu Transportu Medycznego oraz szpitalnego agregatu prądotwórczego, kosiarki, odśnieżarki dla ZZOZ w Wadowicach
- Wykonanie oznakowania poziomego w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w 2025 r.
- Modernizacja dróg miejskich: Remont drogi gminnej 470484K (Al. Wolności) w km od 0+010,00 do km 1+200,00 w miejscowości Wadowice. Gmina Wadowice
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.