To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-12
Ogłoszenie nr 95441 - 2017 z dnia 2017-06-12 r.
Oława: ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM
I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W OŁAWIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516825-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 89133-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Oława, krajowy numer identyfikacyjny
52500400000, ul.
Plac Zamkowy
15,
55200
Oława, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 303 55 01, faks
71 303 55 00, e-mail
olawam@dolnyslask.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.olawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W OŁAWIE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):INW.271/19/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Zamawiającego, w obrocie krajowym i zagranicznym, w szczególności w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek listowych i paczek oraz ich ewentualnych zwrotów. 2)Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności Ustawą z dnia 23 listopada 2012 r - Prawo Pocztowe (Dz. U. z dnia 29 grudnia 2012 r., poz. 1529). 3)Usługi świadczone będą do każdego wskazanego adresu w Polsce oraz poza jej granicami. 4)Zamawiający wymaga, aby punkty niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej gminy w kraju. 5)Każda placówka pocztowa, o której mowa musi spełniać niżej wymienione warunki: ? być czynna co najmniej we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, ? być oznakowana w sposób widoczny "szyldem" z nazwą bądź logo Wykonawcy, jednoznacznie wskazującym na jednostkę Wykonawcy, ? gdy znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność, musi posiadać wyodrębnione stanowisko obsług klientów w zakresie sług pocztowych, oznakowane w sposób widoczny nazwą lub logo Wykonawcy, ? we wszystkich placówkach pocztowych, w których wykonawca zapewnia odbiór przesyłek, wydawanie przesyłek musi być przeprowadzone, na specjalnie wyznaczonym do tego stanowisku, oddzielonym od wszelkich innych czynności wykonywanych w takiej placówce odbiorczej w sposób wyraźny i jednoznaczny, zapewniający bezpieczeństwo tajemnicy korespondencji oraz powagę odbioru korespondencji. ? wszystkie placówki pocztowe, w których Wykonawca zapewnia odbiór przesyłek, wyposażone muszą być w czynny, działający telefon. 6)Nadanie przesyłek będących przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. 7)Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej wydane przez Wykonawcę musi mieć moc dokumentu urzędowego. 8)Rodzaje i ilości przesyłek listowych i paczek zostały określone w Załączniku nr 1A ( Formularz cenowy). Zamawiający głównie wysyła przesyłki o gabarycie A w obrocie krajowym. Niektóre przesyłki listowe i paczki w ciągu ostatnich 12 miesięcy wystąpiły w ilościach śladowych lub wcale, niemniej zostały wymienione w Załączniku nr 1A, ponieważ istnieje prawdopodobieństwo ich wystąpienia w okresie obowiązywania umowy.. 9)Określone w Załączniku nr 1A rodzaje i ilości przesyłek listowych i paczek są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że podane ilości zostaną zrealizowane w okresie trwania umowy i zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przesyłek danego rodzaju w każdym czasie, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy. 10)Realizacja przedmiotowych usług odbywać się będzie poprzez właściwe przygotowanie przez Zamawiającego przesyłek do nadania, w szczególności przygotowania: ? zestawienia ilościowego nadanych przesyłek nierejestrowanych, ? pocztowej książki nadawczej; dopuszcza się stosowanie przez Zamawiającego wydruków komputerowych pocztowych książek nadawczych sporządzanych wg uzgodnionego wzoru lub wygenerowanych przez Zamawiającego z systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, przy czym treść wydruków (wygląd i elementy pocztowej książki nadawczej zostaną uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; w przypadku stosowania wydruków - pocztowe książki nadawcze drukowane będą w dwóch egzemplarzach dla Wykonawcy i Zamawiającego). 11)Wynagrodzenie Wykonawcy będzie regulowane na podstawie comiesięcznych faktur.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
64110000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT185651.03 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 191784 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Świadczenie usług sprzątania realizowanych w obiektach Sądu Rejonowego w Oławie
- Utrzymanie porządku i czystości w zasobach komunalnych stanowiących własność Gminy Miasto Oława
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE GORĄCYCH POSIŁKÓW NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ W ROKU 2025
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW OBIADOWYCH DLA DZIECI W ROKU 2025
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW OBIADOWYCH DLA DZIECI W ROKU 2025
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 1, Szkoła Podstawowa nr 8 w Oławie.
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.