To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-12
Ogłoszenie nr 95452 - 2017 z dnia 2017-06-12 r.
Łask: Przebudowa ulic na osiedlu Przylesie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 69924-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łask, krajowy numer identyfikacyjny
73093451300000, ul.
ul. Warszawska
14,
98100
Łask, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
436 768 300, faks
436 768 388, e-mail
um@lask.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.lask.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulic na osiedlu Przylesie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RO.7013.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ulic na osiedlu Przylesie polegających na przebudowie ulic Cisowej, Jarzębinowej, Topolowej, Jesionowej, fragmentu ulicy Orzechowej oraz ulicy Dębowej w Łasku. 2. Realizacja zadania inwestycyjnego odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia wykonania robót budowlanych - znak: AB.6743.1.22.2017.SZ4 z dnia 17.01.2017 r. 3. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót/czynności: 3.1. wykonanie robót rozbiórkowych istniejących nawierzchni, 3.2. wykonanie robót ziemnych i przygotowawczych, 3.3. wykonanie konstrukcji drogowych i nawierzchni z betonu asfaltowego, 3.4. ustawienie krawężników i obrzeży, 3.5. wykonanie poszerzeń, zjazdów, miejsc parkingowych, chodników, utwardzeń terenu, 3.6. wykonanie robót wykończeniowych, 3.7. ułożenie rur ochronnych dwudzielnych na kablach energetycznych, telekomunikacyjnych, 3.8. wykonanie wpustu ulicznego wraz z włączeniem do kanalizacji deszczowej, 3.9. regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, 3.10. oczyszczenie terenu z gruzu i śmieci, 3.11. humusowanie trawników wraz z obsianiem trawą, 3.12. wycinka drzewa, 3.13. wymiana istniejącego oznakowania pionowego oraz środków uspokojenia ruchu wraz z ich montażem. 4. UWAGA: W kosztach oferty należy uwzględnić: 4.1. wycinkę drzewa w ilości 1 szt., 4.2. rozebranie nawierzchni jezdni poprzez sfrezowanie i wywiezienie materiału z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego w m. Okup Wielki, Kolonia Bilew gm. Łask, 4.3. z uwagi na fakt, że teren przyszłych jezdni, miejsc parkingowych i utwardzeń terenu znajduje się na miejscu rozbiórek starych nawierzchni należy usunąć z podłoża warstwy drogowe i w razie potrzeb uzupełnić podłoże pod konstrukcję nawierzchni gruntem G1-niewysadzinowym ze wskaźnikiem zagęszczenia 1,0 (piaski, żwiry, pospółki bez zaglinienia), 4.4. uzgodnienia ze wszystkimi gestorami sieci sposobu zabezpieczenia kabli oraz warunki uzgodnienia, doliczyć opłaty na nadzór nad pracami właściwych gestorów sieci, 4.5. regulację istniejących urządzeń podziemnych w chodnikach, parkingach, drodze, uszkodzone włazy, hydranty, przesuwy wymienić na nowe, 4.6. czyszczenie istniejących wpustów deszczowych oraz sieci kanalizacji deszczowej, uszkodzone wpusty wymienić na nowe, 4.7. krawężniki systemowe - proste, skosy, najazdowe, 4.8. obrzeża betonowe na ławie betonowej z oporem C12/15 w ilości 0,025m3/mb, 4.9. materiały brukarskie - chodnik kostka holland w kolorze szarym z czerwonym paskiem, miejsca parkingowe kostka behaton w kolorze grafitowym, oznakowanie poziome miejsc parkingowych wydzielić paskiem z kostki behaton w kolorze czerwonym, nasiąkliwość materiałów brukarskich do 5%, 4.10. zastosowanie warstwy ścieralnej AC11S wg WT-2 2014 dla ruchu KR3, nie dopuszcza się użycia destruktu do produkcji mieszanki mineralno-bitumicznej, 4.11. zastosowanie warstwy wiążącej AC16W wg WT- 2 2014 dla ruchu KR3, nie dopuszcza się użycia destruktu do produkcji mieszanki mineralno-bitumicznej, 4.12. zastosowanie kruszywa na podbudowy 0/31,5 łamanego stabilizowanego mechanicznie z litej skały o nasiąkliwości nie przekraczającej WA 24 - 0,9%, 4.13. stabilizację gruntu cementem 2,5 MPa produkowanym w betoniarni, nie dopuszcza się stabilizacji gruntu rodzimego na miejscu, 4.14. wymianę istniejącego oznakowania pionowego oraz środków uspokojenia ruchu wraz z ich montażem: ul. Jesionowa w Łasku: - wymiana słupka D-18a+T29, - wymiana znaku A-7+T6, - wymiana znaku D1+T6, - wymiana słupka D-18a+ T29, - wymiana słupka T-17, - wymiana słupka D-6b - wymiana słupka blokującego U-12c, rura stalowa ocynkowana O 127 mm, wysokość po zamocowaniu 600 - 800 mm ul. Cisowa w Łasku: - wymiana 3 słupków blokujących U-12c, rura stalowa ocynkowana O 127 mm, wysokość po zamocowaniu 600 - 800 mm, - wymiana znaków: D3+D18, D-2, A-7, B-2, - wymiana 2 progów zwalniających - progi zwalniające listwowe, gumowe, wyklejane taśmą odblaskową, która zapewnia dobrą widoczność w nocy, składane z segmentów, ułożone i zamocowane na jezdni, jeden próg zwalniający powinien składać się z 9 elementów o wymiarach 900x500x50 mm, zakończenia progów zwalniających o wymiarach 900x280x50 mm, - wymiana 2 znaków A-11a+T-1, ul. Topolowa w Łasku: - wymiana znaku A-7+ D-6b, ul. Jarzębinowa w Łasku: - wymiana słupka A-7, - wymiana znaku A-7. Należy zastosować znaki drogowe małe II generacji, słupek ocynkowany o śr. 63 mm. Składowanie istniejącego oznakowania w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5. Ponadto Wykonawca ma obowiązek: 5.1. sukcesywnie powiadamiać mieszkańców przyległych bloków o terminie rozpoczęcia prac - min. 24h przed wejściem na wskazany etap prac, 5.2. po podpisaniu umowy przedłożyć uzgodniony z Zamawiającym harmonogram przedstawiający etapowość robót. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki nr 8 i 9 do SIWZ. Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy do wyliczenia ceny ofertowej - załącznik nr 10 do SIWZ. 7. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 8 i 9 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 8 i 9 do SIWZ. 8. Wszystkie wbudowane materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne dopuszczenia wymagane Prawem Budowlanym. 9. Wymagania dla Wykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: 9.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji umowy, o ile nie będą one wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej: wykonanie robót rozbiórkowych istniejących nawierzchni, wykonanie robót ziemnych i przygotowawczych, wykonanie konstrukcji drogowych i nawierzchni z betonu asfaltowego, ustawienie krawężników i obrzeży, wykonanie poszerzeń, zjazdów, miejsc postojowych, chodników, utwardzeń terenu, wykonanie robót wykończeniowych, ułożenie rur ochronnych dwudzielnych na kablach energetycznych i telekomunikacyjnych, wykonanie wpustu ulicznego wraz z włączeniem do kanalizacji deszczowej, regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, oczyszczenie terenu z gruzu i śmieci, humusowanie trawników wraz z obsianiem trawą, wycinka drzewa, wymiana istniejącego oznakowania pionowego oraz środków uspokojenia ruchu wraz z ich montażem. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 9.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 9.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 9.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykaz osób, które realizują zamówienie wraz z oświadczeniem wykonawcy lub podwykonawcy, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby oraz imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 9.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 9.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 9.1. czynności. 9.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2144014.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1878820,12 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Budowa kompleksu sportowego Orlik przy ul. Narutowicza w Łasku
- "Przebudowa dojazdu pożarowego nr 56 w Leśnictwie Dębowiec"
- Przebudowa drogi gminnej nr 103172E w Borszewicach i Woli Bałuckiej - etap II
- Zakup busa do 9 osób wykorzystywanego do dowozu dzieci do szkół oraz innych potrzeb realizowanych przez Zakład Komunikacji Miejskiej w Łasku
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.