eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi porządkowe



Ogłoszenie z dnia 2008-05-07

Poznań: Usługi porządkowe
Numer ogłoszenia: 95459 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno Epidemiologiczna, ul. Zygmunta Noskowskiego 23, 61-705 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8544866, fax 061 8525003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse-poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi porządkowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie okresowych usług porządkowych w pomieszczeniach biurowych, sanitarnych, gospodarczych i ciągach komunikacyjnych w budynkach Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu, w zakresie: a) mycie okien, ram, przeszkleń, dwa razy w roku, tj. maj-czerwiec, wrzesień-październik - budynek przy ul. Noskowskiego 21 - 436 m² - budynek przy ul. Noskowskiego 23 - 321 m² - budynek przy ul. Libelta 36 - 365 m² - budynek przy ul. Nowowiejskiego 60 - 295 m² - budynek na os. Przyjaźni 118 - 395 m² - budynek laboratoryjny ul. Noskowskiego 21/23 - 13 m² - pomieszczenia gospodarcze: -- magazyn Oddziału Administracji - 13 m² -- pomieszczenie kierowców - 4 m² -- magazyn Oddziału Oświaty Zdrowotnej - 1 m² -- magazyn Obrony Cywilnej - 3 m² -- warsztaty - 8 m² razem - 1854m² b) mycie żaluzji okiennych, dwa razy w roku, tj. maj-czerwiec, wrzesień-październik: - budynek przy ul. Noskowskiego 21 - 35 m² - budynek przy ul. Noskowskiego 23 - 6 m² - budynek przy ul. Libelta 36 - 58 m² - budynek przy ul. Nowowiejskiego 60 - 52 m² - budynek na os. Przyjaźni 118 - 25 m² - budynek laboratoryjny ul. Noskowskiego 21/23 - 13 m² razem - 189 m² c) mycie lamp, wywietrzników, dwa razy w roku, tj. maj-czerwiec, wrzesień-październik: - budynek przy ul. Noskowskiego 21 - 149 szt. - budynek przy ul. Libelta 36 - 164 szt. - budynek przy ul. Nowowiejskiego 60 - 127 szt. - budynek na os. Przyjaźni 118 - 89 szt. razem - 529 szt d) mycie rur, dwa razy w roku, tj. maj-czerwiec, wrzesień-październik: - budynek przy ul. Noskowskiego 21 - 185 mb - budynek przy ul. Nowowiejskiego 60 - 65 mb - budynek na os. Przyjaźni 118 - 4 mb razem - 254 mb e) czyszczenie i konserwacja podłóg, polegająca na zerwaniu starej i położenie nowej powłoki akrylowej, dwa razy w roku, tj. maj-czerwiec, wrzesień-październik oraz dwukrotna konserwacja po każdym akrylowaniu co dwa m-ce, polegająca na dokładnym umyciu powierzchni i położeniu nowej warstwy akrylu: - budynek przy ul. Noskowskiego 21 - 340 m² - budynek przy ul. Noskowskiego 23 - 228 m² - budynek przy ul. Libelta 36 - 873 m² - budynek przy ul. Nowowiejskiego 60 - 540,m² - budynek na os. Przyjaźni 118 - 772 m² - budynek laboratoryjny ul. Noskowskiego 21/23 - 39 m² razem 2792m² f) czyszczenie wykładzin dywanowych, dwa razy w roku, tj. maj-czerwiec, wrzesień-październik: - budynek przy ul. Noskowskiego 23 - 59 m² - budynek przy ul. Libelta 36 - 41 m² - budynek na os. Przyjaźni 118 - 88 m² razem 188 m² g) czyszczenie płytek podłogowych i powierzchni lastrykowych, dwa razy w roku, tj. maj-czerwiec, wrzesień-październik: - budynek przy ul. Noskowskiego 21 - 263 m² - budynek przy ul. Noskowskiego 23 - 64 m² - budynek przy ul. Libelta 36 - 227 m² - budynek przy ul. Nowowiejskiego 60 - 43 m² - budynek na os. Przyjaźni 118 - 105 m² - budynek laboratoryjny ul. Noskowskiego 21/23 - 4 m² razem 706m² 2. Godziny i zasady wykonywania prac w budynkach Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu: a) prace porządkowe będą wykonywane na: - część nr 1 - mycie okien, ram, przeszkleń, żaluzji okiennych, lamp, wywietrzników, rur - zgodnie z zapisami rozdziału III ust. 1 pkt.: a), b), c), d) SIWZ w godz. 8:00 - 15:00 - część nr 2 - czyszczenie i konserwacja podłóg, czyszczenie wykładzin dywanowych, czyszczenie płytek podłogowych i powierzchni lastrykowych - zgodnie z zapisami rozdziału III ust. 1 pkt.: e), f), g) niniejszej SIWZ w godz. 16:00 - 23:00 b) prace porządkowe będą wykonywane zgodnie z ich opisem i częstotliwością, to jest dwa razy w roku, w miesiącach maj lub czerwiec oraz wrzesień lub październik; c) Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia pracownika sprawującego nadzór nad wykonywaną pracą; d) Zamawiający wymaga sporządzenia przez Wykonawcę listy pracowników zatrudnionych przy sprzątaniu i bieżącego jej aktualizowania; e) pracownicy zatrudnieni przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wykonują powierzoną im pracę samodzielnie bez możliwości wprowadzania do sprzątanych obiektów osób trzecich; f) klucze pobierane będą z portierni przez wskazanych do realizacji zamówienia pracowników Wykonawcy oraz zdawane na portierni przez nich po wykonaniu prac; g) przy pobieraniu kluczy zapisywane będzie nazwisko osoby pobierającej oraz godzina pobrania kluczy i ich zdania; h) pomieszczenia winny być otwierane przez osoby sprzątające tylko w chwili sprzątania, po sprzątnięciu powinno nastąpić sprawdzenie ich zamknięcia; i) nocne sprzątanie, po godz. 23:00 winno być, po wcześniejszym uzgodnieniu pomiędzy stronami odnotowane na portierni i potwierdzone przez pracownika Wykonawcy nadzorującego i kontrolującego jakość wykonywanej usługi; j) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład i porządek, a prace wykonywać w sposób najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektów; k) Wykonawca będzie przestrzegać przepisów BHP i P.POŻ. w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiadać za przestrzeganie tych przepisów; l) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody w związku z realizacją usług oraz w skutek innych działań pracowników Wykonawcy; m) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) wielkości powierzchni (ilości m², mb lub szt.) do sprzątania w przypadku wystąpienia prac remontowych lub z innych przyczyn; n) Wyłączenie lub włączenie powierzchni do sprzątania następować będzie na podstawie protokołu określającego wielkość powierzchni (ilości m², mb lub szt.) wyłączonej lub włączonej do sprzątania; o) Wykonawca będzie świadczyć usługi posiadając w dyspozycji pracowników nie karanych; p) Zamawiający wymaga zachowania w tajemnicy wszelkich informacji powziętych przy wykonywaniu umowy, dotyczących mienia Zamawiającego, rozkładu pomieszczeń, systemu zabezpieczeń i innych informacji; q) Zamawiający wyznaczy i udostępni Wykonawcy pomieszczenia gospodarcze. 3. Sprzęt, wyposażenie i środki czystości: a) Usługi sprzątania wykonywane będą przez odpowiednio przeszkolony personel, wyposażony w profesjonalny specjalistyczny sprzęt, właściwy do danego rodzaju prac i powierzchni gwarantujący wysoką jakość świadczonych usług; b) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia (zakupu) we własnym zakresie i na swój koszt sprzętu i wyposażenia oraz środków chemicznych, myjących, czyszczących, dezynfekujących w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektów w stałej czystości; c) Wykonawca będzie używał środków czystości i środków higieniczno - sanitarnych o bezspornej dobrej jakości, posiadających atest PZH do powszechnego stosowania, bezpiecznych dla środowiska; d) Wykonawca będzie używał środków czystości o jakości charakteryzującej Bref, Brise, Ajax, Pur, Cif, Pronto, Vanish, Wezyr lub równoważnej. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia swoim pracownikom: a) odzieży roboczej - estetycznej, oznaczonej w widocznym miejscu emblematem lub nazwą Wykonawcy; b) odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej - zgodnie z przepisami i zasadami BHP. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych i zero groszy)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 pkt. 1 ustawy Pzp. i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wynikające z art. 24 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów (określonych w rozdziale VII SIWZ) załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (druk w załączeniu do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; b) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse-poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu, ul. Libelta 36, 61-705 Poznań, II piętro, pok. 211.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu, Kancelaria, ul. Noskowskiego 23, 61-705 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mycie okien, ram, przeszkleń, żaluzji okiennych, lamp, wywietrzników, rur - zgodnie z zapisami rozdziału III ust. 1 pkt.: a), b), c), d) SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wyżej wskazanej części zamówienia w terminie wskazanym w SIWZ do siedziby Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.72.20.00-6, 74.75.00.00-1, 74.73.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: czyszczenie i konserwacja podłóg, czyszczenie wykładzin dywanowych, czyszczenie płytek podłogowych i powierzchni lastrykowych - zgodnie z zapisami rozdziału III ust. 1 pkt.: e), f), g) SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wyżej wskazanej części zamówienia w terminie wskazanym w SIWZ do siedziby Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.75.00.00-1, 74.73.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.