Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-18
Grybów: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów w celu realizacji usługi polegającej na dowozie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Grybów w roku szkolnym 2016-2017
Numer ogłoszenia: 95460 - 2016; data zamieszczenia: 18.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Grybów , ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 018 4450204, faks 018 4450204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grybow.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów w celu realizacji usługi polegającej na dowozie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Grybów w roku szkolnym 2016-2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów i ich opiekunów do szkół, przedszkoli dla których organem prowadzącym jest Gmina Grybów w roku szkolnym 2016-2017 w dniach zajęć szkolnych. Przewozy obejmują: dowóz uczniów i opiekunów dzieci objętych obowiązkowym rocznym przygotowaniem przedszkolnym ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą w terminie gwarantującym, przybycie osób przewożonych do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, oraz odwiezienie uczniów/opiekunów po zajęciach szkolnych do miejscowości, które zamieszkują. Orientacyjna ilość osób przewożonych w roku szkolnym - 421 w tym opiekunów - 10 Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zamieszczone w ujęciu tabelarycznym, część I-XIII niniejszego załącznika..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Grybów do szkół prowadzonych przez gminę Grybów, w celu korzystania z usługi przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie do gimnazjów i szkół podstawowych na terenie gminy Grybów.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Część I 350 Część II 150 Część III 400 Część IV 550 Część V 100 Część VI 200 Część VII 1.000 Część VIII 300 Część IX 1.000 Część X 700 Część XI 140 Część XII 450 Część XIII 1.200
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy na podstawie złożonych dokumentów wykażą że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz wykażą że spełniają warunki zapewniające wykonanie niniejszego zamówienia, określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015r.poz. 2164 z późniejszymi zmianami) dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy); Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na podstawie załączonej do oferty: - aktualnego zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym wraz z obowiązującym rozkładem jazdy wykazem na trasach, które przewidują zatrzymywanie się autobusów w poszczególnych miejscowościach w terminach zgodnych z wymogami Zamawiającego podanymi w załączniku nr 5 do SIWZ, oraz Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie tego warunku (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia I nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia I nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia I nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Ilość dodatkowych kursów pomiędzy wymaganymi przez Zamawiającego kursami wykazanymi w załączniku nr 6 - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy o których mowa w art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach: 1) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia nieprzewidzianych okoliczności powodujących, że wykonanie zamówienia będzie niemożliwe do wykonania zgodnie z ustalonymi trasami i godzinami bez wprowadzenia zmian w wykazie (np. zmiana godzin dowozu i odwozu, wprowadzenie zmiany organizacji ruchu na trasie przejazdu itd.), 2) zmiany w wykazie tras i godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych , 3) zmiany wysokości podatku VAT, 4) zmiany terminu realizacji zamówienia, Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń umowy w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty w przypadku gdy ilość przewożonych osób ulegnie zmniejszeniu o więcej niż 30% 2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ustępie 1, Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany ustaleń zawartej umowy w zakresie, który uzna za uzasadniony. Zmiana dokonana zostanie w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrybow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Grybów, ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2016 godzina 08:45, miejsce: Gmina Grybów, ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów do Gimnazjum w Stróżach - trasa nr 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 37 uczniów do Gimnazjum w Stróżach - trasa nr 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Ilość dodatkowych kursów pomiędzy wymaganymi przez Zamawiającego kursani wykazanymi w załączniku nr 6 - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów do Gimnazjum w Stróżach - trasa nr 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 16 uczniów do Gimnazjum w Stróżach - trasa nr 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Ilość dodatkowych kursów pomiędzy wymaganymi przez Zamawiającego kursami wykazanymi w załączniku nr 6 - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz uczniów do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Krużlowej Wyżnej - trasa nr 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 26 uczniów do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Krużlowej Wyżnej - trasa nr 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Ilość dodatkowych kursów pomiędzy wymaganymi przez Zamawiającego kursami wykazanymi w załączniku nr 6 - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowóz uczniów do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Krużlowej Wyżnej - trasa nr 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 40 uczniów do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Krużlowej Wyżnej - trasa nr 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Ilość dodatkowych kursów pomiędzy wymaganymi przez Zamawiającego kursami wykazanymi w załączniku nr 6 - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Krużlowej Wyżnej - trasa nr 3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 11 uczniów oraz 1 opiekuna do Szkoły Podstawowej w Krużlowej Wyżnej - trasa nr 3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Ilość dodatkowych kursów pomiędzy wymaganymi przez Zamawiającego kursami wykazanymi w załączniku nr 6 - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dowóz uczniów do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Krużlowej Wyżnej - trasa nr 4..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 16 uczniów do Gimnazjum w Ptaszkowej - trasa nr 4..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Ilość dodatkowych kursów pomiędzy wymaganymi przez Zamawiajacego kursami wykazanymi w załączniku nr 6 - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dowóz uczniów do Gimnazjum w Ptaszkowej - trasa nr 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 55 uczniów do Gimnazjum w Ptaszkowej - trasa nr 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Ilość dodatkowych kursów pomiedzy wymaganymi przez Zamawiającego kursami wykazanymi w załączniku nr 6 - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dowóz uczniów do Gimnazjum w Ptaszkowej - trasa nr 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 20 uczniów do Gimnazjum w Ptaszkowej - trasa nr 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Ilość dodatkowych kursów pomiedzy wymaganymi przez Zamawiającego kursami wykazanymi w załączniku nr 6 - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dowóz uczniów do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej we Florynce - trasa nr 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 50 uczniów do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej we Florynce - trasa nr 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Ilość dodatkowych kursów pomiędzy wymaganymi przez Zamawiającego kursami wykazanymi w załączniku nr 6 - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dowóz uczniów do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej we Florynce - trasa nr 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 33 uczniów do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej we Florynce - trasa nr 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Ilość dodatkowych kursów pomiędzy wymaganymi przez Zamawiającego kursami wykazanymi w załączniku nr 6 - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dowóz uczniów do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej we Florynce - trasa nr 3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 10 uczniów oraz 3 opiekunów do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej we Florynce - trasa nr 3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Ilość dodatkowych kursów pomiędzy wymaganymi przez Zamawiającego kursami wykazanymi w załączniku nr 6 - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dowóz uczniów do Gimnazjum w Białej Niżnej -trasa nr 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 43 uczniów do Gimnazjum w Białej Niżnej -trasa nr 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Ilość dodatkowych kursów pomiędzy wymaganymi przez Zamawiającego kursami wykazanymi w załączniku nr 6 - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Grybowie - trasa nr 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 54 uczniów oraz 6 opiekunów do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Grybowie - trasa nr 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Ilość dodatkowych kursów pomiędzy wymaganymi przez Zamawiającego kursami wykazanymi w załączniku nr 6 - 5
INNE PRZETARGI GRYBÓW
więcej: przetargi GRYBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI PRZEWOZU UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY "AKADEMIA BIESZCZADZKIEGO SENIORA" W OKRESIE OD STYCZNIA DO CZERWCA 2025 r.
- Zapewnienie przewozu uczniom Szkoły Podstawowej oraz wychowankom Przedszkola Publicznego z gminy Janowice Wielkie w okresie od 01.01.2025 r. do dnia 30.06.2025 r.
- Dowozy szkolne dzieci i młodzieży na podstawie miesięcznych biletów do placówek oświatowych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie w roku kalendarzowym 2025
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w gminnych autobusowych przewozach pasażerskich na terenie Gminy Nasielsk nr 2
- Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2024/2025
- Zakup biletów na przewóz dzieci wraz z opieką w trakcie podróży oraz doprowadzenie ich na teren szkoły i odprowadzenie po zajęciach do autobusu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.