To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-12
Ogłoszenie nr 95461 - 2017 z dnia 2017-06-12 r.
Gdańsk: Roboty zewnętrzne związane z zagospodarowaniem oraz odwodnieniem terenu przy budynku pałacu oraz budynku oficyny w Ośrodku Konferencyjno - Szkoleniowym Uniwersytetu Gdańskiego w Leźnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 41884-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Bażyńskiego
8,
80309
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
58 523 23 20, faks
58 523 31 10, e-mail
sekretariatdzp@ug.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): http://ug.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty zewnętrzne związane z zagospodarowaniem oraz odwodnieniem terenu przy budynku pałacu oraz budynku oficyny w Ośrodku Konferencyjno - Szkoleniowym Uniwersytetu Gdańskiego w Leźnie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):A120-211-3/17/SS
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, 45233140-2 Roboty drogowe, 45315600-4 Instalacje niskiego napięcia, 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego, 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej, 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe, 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, 45233250-6 Nawierzchnie w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg, 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych. 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót zewnętrznych związanych z zagospodarowaniem oraz odwodnieniem terenu przy budynku pałacu oraz budynku oficyny w Ośrodku Konferencyjno - Szkoleniowym UG w Leźnie. 3.Zamawiający informuje, że ww. obiekt jest wpisany do rejestru zabytków decyzją nr 983 (nowy nr 1137) Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, więc Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków określonych przez Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w decyzji nr ZN. 5142.1053.2015.K.Ż. z dnia 28.IX.2015r. - załącznik nr 1a do SIWZ. 4.W ramach robót należy wykonać: a)roboty rozbiórkowe: -demontaż obrzeży chodnikowych, -rozbiórka istniejących chodników z kostki betonowej i płytek chodnikowych przy budynku pałacu i budynku oficyny, -rozbiórka istniejących zewnętrznych schodów i podestów przy budynku oficyny, -rozbiórka istniejących krawężników z cegły klinkierowej, -rozbiórka obrzeży trawnikowych, -rozbiórka nawierzchni żwirowej, -demontaż jednego słupa oświetleniowego, -usunięcie krzewów, b)roboty związane z korytowaniem placów i chodników zgodnie z technologią robót, c)przesunięcie słupa oświetleniowego wraz z zasilaniem kablowym, d)ułożenie przepustów kablowych, e)roboty związane z ułożeniem wszystkich warstw podbudowy zgodnie z technologią robót, f)ułożenie krawężników i obrzeży chodnikowych, g)ułożenie chodników z kostki brukowej o gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej z krawężnikiem granitowym ulicznym lekkim, h)wykonanie nowych dróg i podjazdów z kostki brukowej o grubości 8 cm z krawężnikiem granitowym, z zachowaniem obniżonych krawężników zlokalizowanych w strefie przejść, i)wykonanie miejsc postojowych z kostki brukowej o grubości 8 cm z krawężnikiem granitowym z wykonaniem odpowiednich spadków w kierunku północno - wschodnim i północno - zachodnim - zapewniających prawidłowe odwodnienie utwardzonych terenów, j)wykonanie przebudowy istniejących studzienek, zasuw i hydrantów, zgodnie z projektem, k)wykonanie odwodnienia budynku oficyny przez odprowadzenie wód opadowych rozsączających się po terenie za pomocą skrzynek rozsączających układanych w terenie zielonym, l)odtworzenie podestów i schodów zewnętrznych przy budynku oficyny, m)przywrócenie terenów zielonych naruszonych podczas robót do stanu pierwotnego wraz z dowiązaniem się do drogi wjazdowej. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1b do SIWZ - dokumentacja techniczna. 6.Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SIWZ (z załącznikami), obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późn. zm.), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym. 7.Gwarancja na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji i rękojmi zawarte są w § 11 umowy. 8.Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę: 1)Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1666), z uwzględnieniem regulacji w zakresie minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jednolity Dz. U. z 2015r., poz. 2008 z późn. zm.) osób wykonujących następujące czynności, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: a)roboty ziemne, b)roboty związane z budową kanalizacji deszczowej (odwodnienie), c)roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu, obejmujące budowę dróg i ciągów komunikacyjnych, utwardzenia terenu, d)roboty związane z wykonaniem instalacji elektrycznych z montażem osprzętu. 2)W trakcie realizacji umowy, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym jednak niż 3 dni, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ppkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (z uwzględnieniem regulacji w zakresie minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę), osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 3)Wykonawca może zastąpić osobę lub osoby realizujące na jego rzecz przedmiot umowy innymi osobami, pod warunkiem że spełnione zostaną powyższe wymagania co do sposobu ich zatrudnienia przy realizacji zamówienia; 4)Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli: a)w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, wskazane w ppkt 1, związane z realizacją przedmiotu zamówienia; 5)Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w.w. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w.w. wymogów, c)przeprowadzania kontroli w miejscach realizacji zamówienia w każdym momencie realizacji zamówienia poprzez zbadanie rzeczywistych warunków jego wykonania, tj. w celu weryfikacji rzeczywistego udziału w.w. osób przy wykonywaniu zamówienia, gdy złożone oświadczenie będzie budzić wątpliwości Zamawiającego; 6)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy; 7)Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: w przypadku niezatrudnienia do wykonania wskazanych w ppkt 1 czynnościach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, osób na podstawie umów o pracę, zgodnie z oświadczeniem przedstawionym przez Wykonawcę, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej, o której mowa w § 13 ust. 1 pkt 8 umowy. 9.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, tj. wykonania robót drogowych (rozdział XVIII SIWZ) 10.Szczegóły zamówienia podane są w rozdz. III i IV SIWZ oraz załącznikach do SIWZ nr 1a decyzja PWKZ i decyzja o pozwoleniu na budowę), załączniku nr 1b (dokumentacja techniczna) i w umowie. 11.Termin realizacji zamówienia: termin rozpoczęcia robót: 04.09.2017, termin zakończenia robót: 30.11.2017. Szczegółowy termin realizacji robót określony jest w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót, sporządzonym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45233140-2,
45315600-4,
45316100-6,
45232130-2,
45232451-8,
45111291-4,
45233250-6,
45112710-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT622275.34 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 546120 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa zestawów do izolacji materiału biologicznego dla UCK
- Dostawa przeciwciał do manualnych odczytów immunohistochemicznych dla UCK
- Dostawa wyrobów stosowanych do radioterapii i brachyterapii dla UCK
- 2025. Modernizacja przejazdów i przejść przez torowiska
- Sukcesywne usługi druku wraz z dostawą na potrzeby Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Organizacja i przeprowadzenie w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu 2025 bezpośrednich pomiarów ruchu drogowego na drogach wojewódzkich województwa pomorskiego w podziale na części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.