To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-12
Ogłoszenie nr 95476 - 2017 z dnia 2017-06-12 r.
Sitkówka-Nowiny: Przebudowa wraz ze zmianą dachu nad częścią pawilonu mieszkalnego z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych na terenie Domu Pomocy Społecznej w Zgórsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 69678 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 72962 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Zgórsku, krajowy numer identyfikacyjny
29240379200000, ul.
Zgórsko, ul. Szewska
28,
26052
Sitkówka-Nowiny, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
413 667 575, faks
413 465 344, e-mail
dps.zgorsko@pro.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.biuletyn.abip.pl/dpszgorsko
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa wraz ze zmianą dachu nad częścią pawilonu mieszkalnego z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych na terenie Domu Pomocy Społecznej w Zgórsku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DAK.0710.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą dachu nad częścią pawilonu mieszkalnego z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych na terenie Domu Pomocy Społecznej w Zgórsku. Budynek będący przedmiotem zamówienia po przebudowie będzie parterowy z poddaszem użytkowym, dostępnym przez wydzieloną klatkę schodową. Piwnice po stronie wschodniej dostępne będą poprzez istniejące schody gospodarcze zamknięte klapą w korytarzu parteru. Piwnice po stronie zachodniej dostępne będą jak dotychczas przez istniejącą klatkę schodową z niezależnym wejściem z zewnątrz. Budynek przeznaczony jest dla 15 osób o średnim stopniu niepełnosprawności, zdolnych samodzielnie funkcjonować w podstawowym zakresie. Funkcja mieszkalna rozwiązana została na poziomie parteru, w 3 dwupokojowych zespołach mieszkalnych. W każdym zespole znajdują się dostępne z wydzielonego przedpokoju dwa pokoje mieszkalne, 2- i 3-osobowy oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku, wyposażona w umywalkę, natrysk i muszlę ustępową oraz przedpokój łączący zespół z komunikacją ogólną. Ponadto w miejscu dawnej łazienki dla pensjonariuszy, zaprojektowana jest nadal ogólnodostępna łazienka z wolnostojącą wanną, muszla i umywalka. Z poprzedniej łazienki wydzielone zostało pomieszczenie dla przepierek z szafą na brudną bieliznę oraz szafą na czystą bieliznę. W tej strefie budynku zaprojektowana jest pomieszczenie socjalne (dyżurka) oraz wc dla personelu jak również pomieszczenie porządkowe. Na parterze znajduje się jadalnia oraz kuchnia typu domowego do której dostarczane są posiłki w termosach z kuchni ogólnej. Jadalnia połączona jest z wydzielonym aneksem o funkcji świetlicy. Ponadto z jadalni dostępne jest pomieszczenie magazynowe przeznaczone wyłącznie dla potrzeb jadalni. Na poddaszu zaprojektowany jest pokój socjalny szatnia i łazienka dla personelu oraz pomieszczenia gospodarcze. Poddasze nie jest dostępne dla osób niepełnosprawnych- Inwestor nie zatrudnia i nie przewiduje zatrudnienia osób niepełnosprawnych, stąd do szatni nie przewiduje się pełnej dostępności w tym zakresie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45000000-7,
45100000-8,
45400000-1,
45330000-9,
45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2911381.98 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1593300.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.