Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-16
Łask: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Łask w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 9547 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łask , ul. Warszawska 14, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6768300, faks 043 6768388.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Łask w 2013 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Łask, w podziale na części I-III. 2. Część I - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w granicach administracyjnych Łasku. 2.1. Zakres robót: 2.1.1. Remont cząstkowy mieszanką mineralno-asfaltową z obcięciem krawędzi (śr. grubość ubytku 4 cm) w przewidywanej ilości 1000 m2, obejmuje: - obcięcie krawędzi uszkodzenia na głębokość, która umożliwi wyrównanie jego dna i nadanie uszkodzeniu kształtu prostej figury geometrycznej o pionowych ściankach, - oczyszczenie uszkodzonej nawierzchni, - skropienie gorącym bitumem dna i brzegów ubytku, - wypełnienie ubytku mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco, - zagęszczenie mieszanki walcem drogowym, - zaspoinowanie łączeń łaty asfaltowej, - uprzątnięcie i wywiezienie gruzu asfaltowego, uporządkowanie terenu. 2.1.2. Remont cząstkowy mieszanką mineralno-asfaltową bez obcięcia krawędzi (śr. grubość ubytku 4 cm) w przewidywanej ilości 1000 m2, obejmuje: - oczyszczenie uszkodzonej nawierzchni, - skropienie gorącym bitumem dna i brzegów ubytku, - wypełnienie ubytku mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco, - zagęszczenie mieszanki walcem drogowym, - zaspoinowanie łączeń łaty asfaltowej, - uprzątnięcie i wywiezienie gruzu asfaltowego, uporządkowanie terenu. 3. Część II - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenach wiejskich gminy Łask. 3.1. Zakres robót w ramach remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi (śr. głębokość ubytku 4 cm) w przewidywanej ilości 400 m2 obejmuje: - oczyszczenie uszkodzonego miejsca z usunięciem rumoszu na pryzmę, - ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca, - wypełnienie ubytku mieszanką mineralno-bitumiczną, - zagęszczenie ułożonej mieszanki mineralno-bitumicznej, - zaspoinowanie łączeń naprawianych ubytków bitumem, - uprzątnięcie i wywiezienie gruzu asfaltowego, uporządkowanie terenu. 4. Część III - Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych dróg gminnych na terenach wiejskich gminy Łask. 4.1. Zakres robót: 4.1.1. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy głębokości ubytków do 3 cm w przewidywanej ilości 450 m2 obejmuje: - oczyszczenie uszkodzonego miejsca z usunięciem rumoszu na pryzmę, - skropienie bitumem oczyszczonego dna i ścianek krawędzi naprawianego miejsca, - rozścielenie kruszywa jedną lub dwiema warstwami w zależności od głębokości uszkodzenia, - skropienie bitumem rozścielonego kruszywa, - rozsypanie drobnego kruszywa, - ubicie bądź uwałowanie poszczególnych warstw kruszywa uprzednio rozścielonego w uszkodzonym miejscu. 4.1.2. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy głębokości ubytków powyżej 3 cm w przewidywanej ilości 150 m2 obejmuje: - oczyszczenie uszkodzonego miejsca z usunięciem rumoszu na pryzmę, - uzupełnienie ubytku tłuczniem kamiennym frakcji od 0-31,5 mm wraz z jego zagęszczeniem, - skropienie bitumem ubytku wraz z obsmarowaniem krawędzi, - rozścielenie kruszywa jedną lub dwiema warstwami w zależności od głębokości uszkodzenia, - skropienie bitumem rozścielonego kruszywa, - rozsypanie drobnego kruszywa, - ubicie bądź uwałowanie poszczególnych warstw kruszywa uprzednio rozścielonego w uszkodzonym miejscu. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłaszania ubytków do naprawy w całym okresie obowiązywania umowy. 6. Drogi do wykonania remontu zostaną określone w protokole przekazania placu budowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić remont cząstkowy nawierzchni w taki sposób, by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie koszty z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 8. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu robót składających się na to zamówienie
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w niniejszym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego spełniający ponadto warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. remont/konserwację/budowę drogi o nawierzchni bitumicznej, o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 PLN brutto. Ponadto, jeżeli załączony wykaz wykonanych robót budowlanych będzie potwierdzać wartość tych robót w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w przedstawionym wykazie wskazane zostaną przez Wykonawcę wartości w walucie innej, niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu średniego NBP na dzień, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego spełniający ponadto warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tj. Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować: 1. otaczarką do produkcji mieszanki mineralno-asfaltowej lub przewoźnym zespołem do produkcji mieszanki mineralno-asfaltowej (Część I); 2. piłą spalinową do cięcia nawierzchni asfaltowej (Część I); 3. frezarką do betonu (Część I); 4. sprężarką o wydajności 2-5 m3 powietrza na minutę, przy ciśnieniu 0,3 do 0,8 Mpa (Część I); 5. lekkim walcem wibracyjnym (Część I, II i III); 6. termosem do mas bitumicznych (Część I i II); 7. remonterem drogowym lub skrapiarką do emulsji asfaltowych (Część III).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego spełniający ponadto warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wzór umowy stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W jej treści, która nie podlega negocjacjom, podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia oraz dopuszczalne zmiany postanowień umowy. Dopuszcza się ponadto w porozumieniu z Wykonawcą wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt, jednak wyłącznie w zakresie niepowodującym istotnych zmian przedstawionych warunków handlowych niekorzystnych dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lask.pl/archiwum/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łasku, ul. Warszawska 14, 98-100 Łask.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Łasku, ul. Warszawska 14, 98-100 Łask, parter - sala 100 Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w granicach administracyjnych Łasku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: 1. Remont cząstkowy mieszanką mineralno-asfaltową z obcięciem krawędzi (śr. grubość ubytku 4 cm) w przewidywanej ilości 1000 m2, obejmuje: - obcięcie krawędzi uszkodzenia na głębokość, która umożliwi wyrównanie jego dna i nadanie uszkodzeniu kształtu prostej figury geometrycznej o pionowych ściankach, - oczyszczenie uszkodzonej nawierzchni, - skropienie gorącym bitumem dna i brzegów ubytku, - wypełnienie ubytku mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco, - zagęszczenie mieszanki walcem drogowym, - zaspoinowanie łączeń łaty asfaltowej, - uprzątnięcie i wywiezienie gruzu asfaltowego, uporządkowanie terenu. 2. Remont cząstkowy mieszanką mineralno-asfaltową bez obcięcia krawędzi (śr. grubość ubytku 4 cm) w przewidywanej ilości 1000 m2, obejmuje: - oczyszczenie uszkodzonej nawierzchni, - skropienie gorącym bitumem dna i brzegów ubytku, - wypełnienie ubytku mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco, - zagęszczenie mieszanki walcem drogowym, - zaspoinowanie łączeń łaty asfaltowej, - uprzątnięcie i wywiezienie gruzu asfaltowego, uporządkowanie terenu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenach wiejskich gminy Łask.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót w ramach remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi (śr. głębokość ubytku 4 cm) w przewidywanej ilości 400 m2 obejmuje: - oczyszczenie uszkodzonego miejsca z usunięciem rumoszu na pryzmę, - ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca, - wypełnienie ubytku mieszanką mineralno-bitumiczną, - zagęszczenie ułożonej mieszanki mineralno-bitumicznej, - zaspoinowanie łączeń naprawianych ubytków bitumem, - uprzątnięcie i wywiezienie gruzu asfaltowego, uporządkowanie terenu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych dróg gminnych na terenach wiejskich gminy Łask.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: 1. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy głębokości ubytków do 3 cm w przewidywanej ilości 450 m2 obejmuje: - oczyszczenie uszkodzonego miejsca z usunięciem rumoszu na pryzmę, - skropienie bitumem oczyszczonego dna i ścianek krawędzi naprawianego miejsca, - rozścielenie kruszywa jedną lub dwiema warstwami w zależności od głębokości uszkodzenia, - skropienie bitumem rozścielonego kruszywa, - rozsypanie drobnego kruszywa, - ubicie bądź uwałowanie poszczególnych warstw kruszywa uprzednio rozścielonego w uszkodzonym miejscu. 2. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy głębokości ubytków powyżej 3 cm w przewidywanej ilości 150 m2 obejmuje: - oczyszczenie uszkodzonego miejsca z usunięciem rumoszu na pryzmę, - uzupełnienie ubytku tłuczniem kamiennym frakcji od 0-31,5 mm wraz z jego zagęszczeniem, - skropienie bitumem ubytku wraz z obsmarowaniem krawędzi, - rozścielenie kruszywa jedną lub dwiema warstwami w zależności od głębokości uszkodzenia, - skropienie bitumem rozścielonego kruszywa, - rozsypanie drobnego kruszywa, - ubicie bądź uwałowanie poszczególnych warstw kruszywa uprzednio rozścielonego w uszkodzonym miejscu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Urzędu Miejskiego w Łasku
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.