eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › dostawa materiałów włókninowych operacyjnych jednorazowego użytku podzielonych na 15 zadań, nr sprawy EO-2722/II/06

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-21

POZYCJA 9548

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa materiałów włókninowych operacyjnych jednorazowego użytku podzielonych na 15 zadań, nr sprawy EO-2722/II/06 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, do kontaktów: Sylwia Syryjczyk, ul. Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5327352, fax 081 5329486, e-mail: szpital@spsk1.lublin.pl, www.spsk1.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów włókninowych operacyjnych jednorazowego użytku podzielonych na 15 zadań, nr sprawy EO-2722/II/06. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zadanie 1: Zestaw podstawowy, Zadanie 2: Zestaw do zabiegu na ręce/ stopie, Zadanie 3: Zestaw operacyjny z serwetą U, Zadanie 4: Zestaw ortopedyczny. Zadanie 5: Zestaw okulistyczny, Zadanie 6: Zestawy ginekologiczne, Zadanie 7: Obłożenie do laparotomii, Zadanie 8: Obłożenie do laparoskopii, Zadanie 9: Serwety sterylne, Zadanie 10: Pończochy, rękawy, kieszeń, Zadanie 11: Organizator przewodów, przylepny otwór z kieszenią, serwety, Zadanie 12: Fartuchy chirurgiczne, Zadanie 13: Czepki, maski, Zadanie 14: Fartuchy, piżamy, Zadanie 15: Serwety niesterylne. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1, 20-081 Lublin, ul. Staszica 16, magazyn medyczny. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zadanie 1: Zestaw podstawowy - 5 400 szt., Zadanie 2: Zestaw do zabiegu na ręce/ stopie - 192 szt., Zadanie 3: Zestaw operacyjny z serwetą U - 180 szt., Zadanie 4: Zestaw ortopedyczny - 96 szt. Zadanie 5: Zestaw okulistyczny - 5 040 szt., Zadanie 6: Zestawy ginekologiczne - razem 600 szt., Zadanie 7: Obłożenie do laparotomii - 180 szt., Zadanie 8: Obłożenie do laparoskopii - 360 szt., Zadanie 9: Serwety sterylne - 37 200 szt., Zadanie 10: Pończochy, rękawy, kieszeń - 960 szt., Zadanie 11: Organizator przewodów, przylepny otwór z kieszenią, serwety - razem 4 560 szt., Zadanie 12: Fartuchy chirurgiczne - razem 35 520 szt., Zadanie 13: Czepki, maski - 138 000 szt., Zadanie 14: Fartuchy, piżamy - razem 26 400 szt., Zadanie 15: Serwety niesterylne - razem 13 200 szt. Szacunkowa wartość bez VAT: 1 284 454,20 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1) Zadanie 1 1.500,00 PLN 2) Zadanie 2 90,00 PLN 3) Zadanie 3 90,00 PLN 4) Zadanie 4 70,00 PLN 5) Zadanie 5 1.100 PLN 6) Zadanie 6 400,00 PLN 7) Zadanie 7 80,00 PLN 8) Zadanie 8 300,00 PLN 9) Zadanie 9 900,00 PLN 10) Zadanie 10 90,00 PLN 11) Zadanie 11 200,00 PLN 12) Zadanie 12 2.000,00 PLN 13) Zadanie 13 200,00 PLN 14) Zadanie 14 500,00 PLN 15) Zadanie 15 200,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Przelew 30 dni po dostawie cząstkowej. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: Określone w SIWZ zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7.04.2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 3 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dotyczy podmiotów zbiorowych ). 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - dokument określający obroty i zysk za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, jeżeli średni roczny przychód ze sprzedaży ( lub obrót ) będzie wynosił nie mniej niż 150 % wartości wszystkich zaoferowanych pakietów. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw materiałów włókninowych jednorazowego użytku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Przez daty wykonania zamawiający rozumie dzień, miesiąc i rok zawarcia umowy oraz zakończenia jej realizacji. Jeżeli dostawy zostały zrealizowane wcześniej winno jasno to wynikać z załączonego dokumentu. Wykaz winien zawierać co najmniej 3 pozycje. Należy dołączyć co najmniej 3, lecz nie więcej niż 5 dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością ( załączenie większej ilości tych dokumentów nie spowoduje jednak odrzucenia oferty ). Dokument winien potwierdzić zrealizowanie dostaw w całości. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena (koszt) - 60% jakość - 40% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: EO-2722/II/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 04.04.2006, cena - 50 PLN + 22% VAT. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie SPSK nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.04.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja przetargowa powołana przez Kierownika zamawiającego. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 04.04.2006, godzina 12:30, SPSK Nr 1, ul. Staszica 11, Lublin, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.02.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00 (M051,E021,M021). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zestaw podstawowy: serweta na stolik Mayo - 1 szt, serweta na stolik instrumentariuszki - 1 szt., serwety do rąk, taśma przylepna - 1 szt., serwety samoprzylepne - 2 szt., serwety samoprzylepne. 3) Zakres lub wartość: 5 400 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00 (M051,E021,M021). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zestaw do zabiegu na ręce/stopie: serweta na stolik Mayo - 1 szt, serweta na stolik instrumentariuszki - 1 szt., serwety do rąk, serwety na stopę/rękę z centralnie umieszczonym otworem - 1 szt., serweta operacyjna - 1 szt. 3) Zakres lub wartość: 192 sztuki 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00 (M051,E021,M021). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zestaw operacyjny z serwetą U: serweta na stolik Mayo - 1 szt, serweta na stolik instrumentariuszki - 1 szt., serwety do rąk, serweta z rozcięciem U, serweta samoprzylepna. 3) Zakres lub wartość: 180 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00 (M051,E021,M021). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zestaw ortopedyczny: serweta na stolik Mayo - 1 szt, serweta na stolik instrumentariuszki - 1 szt., serwety do rąk, taśma przylepna - 3 szt., serweta z rozcięciem U, serweta samoprzylepna, serweta, rękaw na kończynę lub dwie serwety. 3) Zakres lub wartość: 96 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00 (M051,E021,M021). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zestaw okulistyczny: duża serweta okulistyczna z owalnym otworem i kieszeniami na płyny, serweta na stolik instrumentariuszki. 3) Zakres lub wartość: 5040 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00 (M051,E021,M021). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zestaw ginekologiczny z torebką: obłożenie ginekologiczne z torebką i przylepnym otworem - 1 szt., serweta na stolik instrumentariuszki - 1 szt., serweta nieprzylepna - 1 szt. Zestaw do cięcia cesarskiego z folią bakteriobójczą i zbiornikiem: obłożenie, organizatory przewodów i folię bakteriobójczą. 3) Zakres lub wartość: razem 600 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00 (M051,E021,M021). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Obłożenie do laparatomii: z przylepnym otworem. 3) Zakres lub wartość: 180 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00 (M051,E021,M021). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Obłożenie do laparoskopii: serweta na stolik Mayo - 1 szt., serweta na stolik instrumentariuszki - 1 szt., serwety do rąk, serweta nieprzylepna, obłożenie z 4 organizatorami przewodów i przylepnym otworem oraz przylepnym otworem na krocze. 3) Zakres lub wartość: 360 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00 (M051,E021,M021). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Serwety sterylne nieprzylepne oraz przylepne: serweta z przylepnym otworem, serweta samoprzylepna do znieczulenia przewodowego, serweta na stolik Mayo. 3) Zakres lub wartość: 37 200 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00 (M051,E021,M021). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pończochy na kończynę, rękawy na kończyny, kieszeń przylepna na narzędzia. 3) Zakres lub wartość: 960 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00 (M051,E021,M021). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Organizator przewodów, przylepny otwór z kieszenią, serwety pod pośladki z torbą, średnia serweta z folią i zbiornikiem, osłona zabezpieczająca przewody kamery/lasera. 3) Zakres lub wartość: 4 560 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00 (M051,E021,M021). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Komfortowe jednorazowe fartuchy chirurgiczne w rozmiarach L, XL, XXL; komfortowe jednorazowe fartuchy chirurgiczne wzmocnione w rozmiarach L, XL, XXL. 3) Zakres lub wartość: razem 35 520 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00 (M050,E021,M021). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Czepki, maski: Czepek operacyjny typu furażerka, boki czepka zawierające podwójną warstwę włókniny; czepek operacyjny w formie beretu, lekki z nieuciskającą czoła gumką, czepek operacyjny z brakiem gumki w części przedniej, tył czepka zbierany gumką, maska chirurgiczna wykonana z trzech warstw włókien, wyposażona w długą, wbudowaną wkładkę która ułatwia dopasowanie maski do twarzy, Wiązana na troki, posiadająca absorpcyjne wykończenie brzegów, minimalna długość troków 45 cm. 3) Zakres lub wartość: razem 138 000 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00 (M050,E021,M021). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Fartuchy, piżamy: Fartuch higieniczny, wykonany z lekkiej przepuszczającej powietrze włókniny, niepylącej, krój zapewniający swobodę ruchów, rękawy fartucha zakończone gumką, rozmiar XL; Piżama - spodnie z gumką lub sznurkiem, bluza z długim rękawem z rozcięciem z przodu lub tyłu na całej długości, ze sznurkiem do wiązania, rozmiar XL, z włókniny nieprześwitującej. 3) Zakres lub wartość: razem 26 400 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00 (M050,E021,M021). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Serwety niesterylne: Serwety niesterylne jednorazowego użytku wykonane z lekkiej niepylącej włókniny; serwety niesterylne jednorazowego użytku, nieprzemakalne, dwuwarstwowe (jedna warstwa ofoliowana). 3) Zakres lub wartość: razem 13 200 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.