eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźsukcesywne dostawy soli kamiennej drogowej niezbrylajacej do zwalczania i zapobiegania śliskości zimowej wraz z transportem



Ogłoszenie z dnia 2006-01-06

POZYCJA 954

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: sukcesywne dostawy soli kamiennej drogowej niezbrylajacej do zwalczania i zapobiegania śliskości zimowej wraz z transportem Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o., do kontaktów: Piotr Rosiński, ul. Tokarzewskiego 2, 91-842 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6160209, fax 042 6160751, e-mail: przetargi@mpolodz.pl, www.mpolodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy soli kamiennej drogowej niezbrylajacej do zwalczania i zapobiegania śliskości zimowej wraz z transportem. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia sa sukcesywne dostawy soli kamiennej drogowej niezbrylajacej do zwalczania i zapobiegania sliskosci zimowej w ilosci 4000 Mg wraz z załadunkiem i transportem do wskazanego przez Zamawiającego magazynu soli, z tym, że zamawiajacy zastrzega sobie możliwosc odbioru soli własnym transportem. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego. Kod NUTS: PL113. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.44.00.00 - Sól drogowa Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.71.00 - Sól drogowa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Szacunkowa wartość zamówienia: powyżej 130000 euro (bez podatku VAT). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10000. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Dysponują doświadczeniem w zakresie realizacji podobnych dostaw o zbliżonym do przedmiotu zamówienia charakterze i wartości. Zamawiający stawia warunek, że każdy wykonawca ubiegający się o zamówienie musi mieć wykonane w ciągu ostatnich trzech lat (2003-2005), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzy dostawy soli kamiennej drogowej w ilości min. 4000Mg rocznie. Na potwierdzenie należytego wykonania wykazanych dostaw należy załączyć dokumenty od zleceniodawców (referencje). 2.Posiadają laboratorium lub mają umowę z laboratorium dysponującym odpowiednim doświadczeniem i sprzętem dla bieżącej kontroli jakości soli zgodnie z zamówieniem. 3.Dysponują aktualną opinią IBDiM oraz aktualnym atestem PZH dla soli drogowej przewidywanej do dostawy. 4.Dysponują przynajmniej 5 samochodami ciężarowymi o wydajności min. 20 ton. 5.Posiadają licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy jeżeli nie wskazują podwykonawcy, który będzie wykonywać usługę transportu. 6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 i 24 prawa zamówień publicznych, wg załączonego do Specyfikacji wzoru nr 2. 2. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wczesniej niż 6 miesiecy przed terminem składania ofert. 4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Licencja na wykonywanie transportu drogowego rzeczy, jeżeli wykonawca nie wskazuje podwykonawcy, który będzie wykonywać usługę transportu. 8. Wypełnione i podpisane przez wykonawców wystepujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) pełnomocnictwo dla wykonawcy wiodącego (lidera). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Aktualna opinia IBDiM oraz aktualny atest PZH dla soli drogowej przewidywanej do dostawy. 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartosci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzajacymi, że dostawy te zostały wykonane należycie, wg załaczonego do Specyfikacji wzoru nr 3. 3. Wykaz sprzętu transportowego jakim dysponuje wykonawca. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/37/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.02.2006, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: Przelewem na konto: Bank Pekao SA III O/Łódz nr 21124030601111000034523764 lub w kasie. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.02.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.02.2006, godzina 11:30, Siedziba zamawiającego - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.