Ogłoszenie z dnia 2011-04-29
Ełk: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w dwóch budynkach siedziby Starostwa Powiatowego w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4 i 5, sprzątanie terenu zewnętrznego przy tych budynkach, pielęgnacja zieleni przy budynku na ul. Piłsudskiego 5 oraz pielęgnacja kwiatów w skrzynkach balkonowych, łącznie z ustawieniem tych skrzynek w uchwytach na parapetach po przywiezieniu od ogrodnika, zdjęcie ich w okresie jesiennym, usunięcie kwiatów łącznie z ziemią i złożenie skrzynek w wyznaczonym miejscu.
Numer ogłoszenia: 95518 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6218300, 6218303, faks 087 6218339.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w dwóch budynkach siedziby Starostwa Powiatowego w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4 i 5, sprzątanie terenu zewnętrznego przy tych budynkach, pielęgnacja zieleni przy budynku na ul. Piłsudskiego 5 oraz pielęgnacja kwiatów w skrzynkach balkonowych, łącznie z ustawieniem tych skrzynek w uchwytach na parapetach po przywiezieniu od ogrodnika, zdjęcie ich w okresie jesiennym, usunięcie kwiatów łącznie z ziemią i złożenie skrzynek w wyznaczonym miejscu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, archiwalnych, sanitarnych, klatek schodowych i korytarzy łącznie z myciem okien w dwóch budynkach siedziby Starostwa Powiatowego w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4 i 5 o łącznej powierzchni 1935m2, sprzątanie terenu zewnętrznego utwardzanego przy tych budynkach o łącznej powierzchni 1430 m2, pielęgnacja zieleni przy ul. Piłsudskiego 5 o łącznej powierzchni 100 m2, pielęgnacja kwiatów ( pelargonie zwisające ) w skrzynkach balkonowych plastikowych zamocowanych na balkonie i na parapetach zewnętrznych okien w elewacji frontowej budynku przy ul. Piłsudskiego 4 w okresie od 1 maja do 31 października każdego roku, łącznie 45 skrzynek o długościach 80 cm i 50 cm oraz rozniesienie skrzynek z kwiatami do wyznaczonych miejsc po dostarczeniu przez ogrodnika, włożenie ich do istniejących uchwytów i uprzątnięcie po sezonie ( opróżnienie skrzynek z kwiatów i ziemi oraz złożenie skrzynek w wyznaczonym miejscu ). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić niezbędny sprzęt techniczny, środki czystości i inne środki potrzebne do właściwego wykonania zamówienia, nie powodujące przedwczesnego zużycia armatury i urządzeń w pomieszczeniach sanitarnych oraz powierzchni podłóg mebli itp., łącznie z kostkami dezynfekującymi do muszli i pisuarów, zapachami stojącymi do WC, papierem toaletowym zapachowym, mydłem w płynie średniej jakości i ręcznikami papierowymi typu składanka..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZAKŁAD USŁUG GOSPODARCZO-SOCJALNYCH ANTEMA Spółka z o.o., Al. Jana Pawła II 8 a, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 264000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 235344,00
Oferta z najniższą ceną: 235344,00 / Oferta z najwyższą ceną: 385441,44
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych , a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Dostawa fortepianu i pianin
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy nabiału przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i drobiu przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy pieczywa przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu jednostek oraz Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku
- EOP.332.39.24 Usługa kompleksowego sprzątania obiektów i pomieszczeń użytkowanych przez SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku w 2025 roku.
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Urzędu Miasta Czeladź (SE-ZP.271.1.8.2024)
- Usługa sprzątania w budynkach IHAR-PIB O/Bydgoszcz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.