eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TymbarkZorganizowanie i przeprowadzenie kolonii letnich nad morzem, dla dzieci pochodzących rodzin korzystających z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej w Tymbarku oraz rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym - usługa transportowa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-27

Tymbark: Zorganizowanie i przeprowadzenie kolonii letnich nad morzem, dla dzieci pochodzących rodzin korzystających z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej w Tymbarku oraz rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym - usługa transportowa.
Numer ogłoszenia: 95562 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tymbarku , Rynek 49, 34-650 Tymbark, woj. małopolskie, tel. 18 3325-322, faks 18 3325-322.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kolonii letnich nad morzem, dla dzieci pochodzących rodzin korzystających z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej w Tymbarku oraz rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym - usługa transportowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi transportowej uczestników kolonii - dzieci z terenu Gminy Tymbark, wraz opiekunami do miejscowości nadmorskiej Międzywodzie (Ośrodek Kolonijny Kameleon ul. Wczasowa 2) oraz zapewnienie 2 wychowawców na czas transportu i czas trwania kolonii. Usługa transportowa obejmowała będzie rok 2012 w okresie od 30 czerwca do 9 lipca. Usługa transportowa obejmowała będzie kurs: Tymbark - Międzywodzie -Tymbark x 2 w roku 2012. 1.Wymagania w zakresie wykonania zamówienia - wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia 2 kierowców autokaru, każdy z min. 5 letnim doświadczeniem oraz z prawem jazdy odpowiedniej kategorii. - transport autokarowy autokarem 50 osobowym z klimatyzacją, pasami bezpieczeństwa, toaletą - rok produkcji: od 2000 roku wzwyż na całej trasie: Tymbark-Międzywodzie, Międzywodzie -Tymbark - zapewnić, w przypadku awarii środka transportu, zastępczy środek transportu o nie gorszym standardzie z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawnych dotyczących zamówienia. - oba autobusy muszą być sprawne i spełniać wszystkie przewidziane prawem wymogi konieczne dla dopuszczenia do ruchu po krajowych drogach publicznych oraz posiadać wszystkie wymagane prawe ubezpieczenia. Muszą być one aktualne przez okres obowiązywania umowy (Jeżeli w trakcie trwania umowy ubezpieczenie wygaśnie, Wykonawca obowiązany jest do zawarcia nowego i okazania potwierdzenia jego nabycia Zamawiającemu). - wykonawca zapewnia dwóch opiekunów do autokaru na czas trwania podróży oraz pobytu dzieci na turnusie. Wymagania względem opiekunów: ukończone 18 lat, ukończony kurs opiekuna kolonijnego, doświadczenie i predyspozycje do pracy z dziećmi i młodzieżą - zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Policji w celu kontroli pojazdu przed wyjazdem dzieci na kolonię - Wszystkie obowiązki i czynności ( np. opłaty parkingowe, niezbędne ubezpieczenie, postoje kierowców oczekujących na uczestników zajęć itp.) wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie. - Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie usługi i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr do SIWZ. - Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania przewozu osób. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody zamawiającego lub osób trzecich, w tym przewożonych uczniów powstałe w związku z realizacją zamówienia. - Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli podczas realizacji usługi. - Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie części pierwszej musi być wykonywana zgodnie z: 1)Ustawą z dnia 6 września 2001 roku o Transporcie drogowym ( tj. Dz. U. z 2007 roku, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.), 2)Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym ( tj. Dz. U. z 2005 roku, Nr 108, poz. 908 z późn. zm.), 3)Ustawą z dnia 15 listopada 1984 roku Prawo przewozowe ( tj. Dz. U. z 2000 roku, Nr 50, poz. 601 z póżn. zm.), 4)Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o czasie kierowców ( tj. Dz. U. z 2004 roku, Nr 92, poz. 879 z późn. zm.). 5)Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny ( tj. Dz. U. z 1964 roku, Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), 6)Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003 roku, Nr 32, poz. 262 z późn. zm.), 7)Innymi przepisami prawa obowiązującymi w zakresie przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.30.00 - 60.11.30.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym 2. Spełniają warunki o których mowa w treści w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych 4. Spełniają wszystkie warunki Zamawiającego zawarte w niniejszej specyfikacji

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz taboru, potwierdzający że wykonawca dysponuje środkami transportu, niezbędnym do realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi transportu, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokument opłaconej polisy lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej i odpowiedzialności z tytułu nieszczęśliwych wypadków w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu polisy oraz potwierdzenie zapłaty - wyciąg bankowy, lub inny dokument potwierdzający zapłatę

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry wykonującej czynności przy realizacji zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tymbark.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tymbarku, 34-650 Tymbark 49.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2012 godzina 08:15, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tymbarku, 34-650 Tymbark 49.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane w ramach i na potrzeby projektu systemowego POKL pn. Czas na aktywność w Gminie Tymbark realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.