Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-18
Częstochowa: Dostawa odczynników dla potrzeb Laboratorium Analityczno-Bakteriologicznego z dzierżawą aparatów, wyposażeniem stanowiskowym, przeglądami technicznymi oraz serwisem
Numer ogłoszenia: 95572 - 2016; data zamieszczenia: 18.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą , ul. Sobieskiego 7a, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3606135, faks 34 3606135.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.matkadziecko.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników dla potrzeb Laboratorium Analityczno-Bakteriologicznego z dzierżawą aparatów, wyposażeniem stanowiskowym, przeglądami technicznymi oraz serwisem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników dla potrzeb Laboratorium Analityczno-Bakteriologicznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 zadania, tj.: Zadanie nr 1 - Odczynniki do oznaczania parametrów koagulologicznych w materiale biologicznym wraz z kalibratorami, materiałem kontrolnym i przeglądem technicznym Koagulometru CC-3003 Zadanie nr 2 - Odczynniki do oznaczania parametrów hematologicznych w materiale biologicznym wraz z materiałem kontrolnym i autoryzowanym serwisem aparatu Cobas Micros 60 OTB Zadanie nr 3 - Odczynniki biochemiczne w materiale biologicznym wraz z wzorcami i kalibratorami oraz materiałem kontrolnym, z przeglądem technicznym analizatora BS 200 Zadanie nr 4 - Barwniki i Testy do analityki ogólnej Zadanie nr 5 - Odczynniki do kontroli sprawności technicznej urządzeń stosowanych w metodzie Elisa Zadanie nr 6 - Sprzęt laboratoryjny jednorazowego użytku Zadanie nr 7 - Odczynniki do immunochemii z kalibratorami, materiałem kontrolnym, materiałami eksploatacyjnymi, z dzierżawą analizatora immunochemicznego wieloparametrowego, stołowego, w pełni automatycznego oraz wyposażeniem stanowiskowym Zadanie nr 8 - System zamknięty aspiracyjno-próżniowy i mikrometoda do pobierania krwi Zadanie nr 9 - Odczynniki do pomiaru hemoglobiny glikowanej i mikroalbuminurii przy użyciu aparatu NycoCard Reader II z przeglądem technicznym aparatu Zadanie nr 10 - Krążki antybiogramowe Zadanie nr 11 - Krążki mykogramowe Zadanie nr 12 - Diagnostyczne Testy krążkowe i paskowe Zadanie nr 13 - Gotowe podłoża bakteriologiczne do hodowli, identyfikacji (płytki) oraz szczepy wzorcowe z dzierżawą wyposażenia stanowiskowego Zadanie nr 14 - Testy, podłoża bakteriologiczne na płytkach, w probówkach i krążki do oznaczania mechanizmów oporności Zadanie nr 15 - Testy do oznaczania identyfikacji, lekowrażliwości grzybów i patogenów układu moczowego Zadanie nr 16 - Testy biochemiczne i odczynniki do identyfikacji bakteriologicznej wraz z programem komputerowym do ich odczytu z dzierżawą wyposażenia stanowiskowego Zadanie nr 17 - Podłoża chromogenie i transportowe Zadanie nr 18 - Paski z gradientem stężeń do oznaczania lekowrażliwości Zadanie nr 19 - Testy lateksowe i inne do identyfikacji bakteriologicznej Zadanie nr 20 - Testy Elisa do diagnostyki Boreliozy z dzierżawą płuczki Zadanie nr 21 - Testy kasetkowe do wykrywania antygenu Giardia Lamblia w kale z kontrolą negatywną i pozytywną Zadanie nr 22 - Probówki do badań parazytologicznych Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej Specyfikacji części zamówienia - Zadania od 1 do 22. 1.2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie Zadanie lub Zadania. 1.3 Pod pojęciem oferty częściowej należy rozumieć poszczególne Zadania od nr 1 do nr 22 opisujące asortyment i ilości na okres 24 miesięcy, stanowiące Załącznik nr 2 do Specyfikacji. Podane ilości są szacunkowym (wstępnym) zapotrzebowaniem z uwzględnieniem prawa opcji na czas trwania umowy (24 miesięcy) i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Ostateczna ilość będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności diagnostycznej Zamawiającego w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części dostaw wynikającej z braku lub zmniejszenia zapotrzebowania na dany odczynniki (do 10%). Przez odczynniki należy rozumieć odczynniki laboratoryjne i testy konieczne do wykonywania oznaczeń lub odczynniki chemiczne. Wymagania i warunki graniczne zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego w ramach każdego Zadania, które udzielone zostaną zgodnie z art.67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7, 33.69.40.00-1, 33.69.63.00-8, 50.40.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 1 do Formularza oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się minimum 2 głównymi dostawami odczynników odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości każdej minimum: Zadanie nr 1 - 8.500,00 zł brutto Zadanie nr 2 - 16.000,00 zł brutto Zadanie nr 3 - 55.000,00 zł brutto Zadanie nr 4 - 21.000,00 zł brutto Zadanie nr 5 - 3.200,00 zł brutto Zadanie nr 6 - 17.000,00 zł brutto Zadanie nr 7 - 294.000,00zł brutto Zadanie nr 8 - 22.000,00 zł brutto Zadanie nr 9 - 8.000,00 zł brutto Zadanie nr 10 - 7.800,00 zł brutto Zadanie nr 12 - 2.700,00 zł brutto Zadanie nr 13 - 27.000,00 zł brutto Zadanie nr 14 - 11.000,00 zł brutto Zadanie nr 15 - 2.600,00 zł brutto Zadanie nr 16 - 12.000,00 zł brutto Zadanie nr 17 - 9.500,00 zł brutto Zadanie nr 18 - 2.500,00 zł brutto Zadanie nr 19 - 4.600,00 zł brutto Zadanie nr 20 - 27.500,00 zł brutto Zadanie nr 21 - 14.500,00 zł brutto Zadanie nr 22 - 19.000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 1 do Formularza oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 1 do Formularza oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę , że jest objęty ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: - w zakresie Zadania nr 7 - min. 500.000 złotych - w zakresie pozostałych Zadań - min. 50.000 złotych ( z wyłączeniem Zadania nr 11)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji;
inne dokumenty
Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie RP, lub pozwolenie wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisje Europejską, ważną w całej Wspólnocie Europejskiej, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010r., nr 107, poz.679 z póżn. zm.)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ)- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych(Załącznik nr 24do Formularza oferty) 3) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym (Załącznik nr 9 do Formularza oferty) 4) Wzór umowy- parafowany przez Wykonawcę (Załącznik nr 12 do Formularza oferty) 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 6) Formularze asortymentowo-cenowe w zakresie wybranych przez Wykonawcę zadań od 1 do 22 - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę (Załącznik nr 1 do Formularza oferty) 7) Wzory umów - parafowany przez Wykonawcę (Załącznik nr 12 do Formularza oferty) . 8) Formularze asortymentowo-cenowe w zakresie wybranych przez Wykonawcę Zadań od 1 do 22 - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę (Załącznik nr 1 do Formularza oferty). 9) Oferowane warunki gwarancyjne i serwisowe (Załącznik nr 7 do Formularza oferty) . 10) Oferowane warunki terminy ważności (Załącznik nr 6 do Formularza oferty) . 11) Oświadczenie dot. kontroli wewnatrzlaboratoryjnej (Załącznik nr 10 do Formularza oferty) . 12) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załącznik nr 11 do Formularza oferty) 13) Próbki
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.matkadziecko.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: ul. Sobieskiego 7a, pok. nr 303.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą ul. Sobieskiego 7a 42-200 Częstochowa Pokój nr 308 (III p.) Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Odczynniki do oznaczania parametrów koagulologicznych w materiale biologicznym wraz z kalibratorami, materiałem kontrolnym i przeglądem technicznym Koagulometru CC-3003.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są odczynniki do oznaczania parametrów koagulologicznych w materiale biologicznym wraz z kalibratorami, materiałem kontrolnym i przeglądem technicznym Koagulometru CC-3003 Wymagania i warunki graniczne zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7, 38.00.00.00-5, 50.40.00.00-9, 73.11.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Odczynniki do oznaczania parametrów hematologicznych w materiale biologicznym wraz z materiałem kontrolnym i autoryzowanym serwisem aparatu Cobas Micros 60 OTB.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Odczynniki do oznaczania parametrów hematologicznych w materiale biologicznym wraz z materiałem kontrolnym i autoryzowanym serwisem aparatu Cobas Micros 60 OTB Wymagania i warunki graniczne zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7, 50.40.00.00-9, 73.11.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Odczynniki biochemiczne w materiale biologicznym wraz z wzorcami i kalibratorami oraz materiałem kontrolnym, z przeglądem technicznym analizatora BS 200.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Odczynniki biochemiczne w materiale biologicznym wraz z wzorcami i kalibratorami oraz materiałem kontrolnym, z przeglądem technicznym analizatora BS 200 Wymagania i warunki graniczne zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7, 50.40.00.00-9, 73.11.10.00-3, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Barwniki i Testy do analityki ogólnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Barwniki i Testy do analityki ogólnej Wymagania i warunki graniczne zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.40.00-1, 73.11.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Odczynniki do kontroli sprawności technicznej urządzeń stosowanych w metodzie Elisa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Odczynniki do kontroli sprawności technicznej urządzeń stosowanych w metodzie Elisa Wymagania i warunki graniczne zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.40.00-1, 80.51.00.00-2, 48.18.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Sprzęt laboratoryjny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Sprzęt laboratoryjny jednorazowego użytku Wymagania i warunki graniczne zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.19.25.00-7, 33.14.16.15-4, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Odczynniki do immunochemii z kalibratorami, materiałem kontrolnym, materiałami eksploatacyjnymi, z dzierżawą analizatora immunochemicznego wieloparametrowego, stołowego, w pełni automatycznego oraz wyposażeniem stanowiskowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Odczynniki do immunochemii z kalibratorami, materiałem kontrolnym, materiałami eksploatacyjnymi, z dzierżawą analizatora immunochemicznego wieloparametrowego, stołowego, w pełni automatycznego oraz wyposażeniem stanowiskowym Wymagania i warunki graniczne zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.80-5, 39.18.00.00-7, 38.00.00.00-5, 41.53.00.00-5, 73.11.10.00-3, 50.42.10.00-2, 30.23.21.10-8, 39.71.72.00-3, 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - System zamknięty aspiracyjno-próżniowy i mikrometoda do pobierania krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest System zamknięty aspiracyjno-próżniowy i mikrometoda do pobierania krwi Wymagania i warunki graniczne zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 38.43.70.00-7, 38.43.71.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Odczynniki do pomiaru hemoglobiny glikowanej i mikroalbuminurii przy użyciu aparatu NycoCard Reader II z przeglądem technicznym aparatu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Odczynniki do pomiaru hemoglobiny glikowanej i mikroalbuminurii przy użyciu aparatu NycoCard Reader II z przeglądem technicznym aparatu Wymagania i warunki graniczne zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Krążki antybiogramowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Krążki antybiogramowe Wymagania i warunki graniczne zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Krążki mykogramowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Krążki mykogramowe Wymagania i warunki graniczne zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - Diagnostyczne Testy krążkowe i paskowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Diagnostyczne Testy krążkowe i paskowe Wymagania i warunki graniczne zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - Gotowe podłoża bakteriologiczne do hodowli, identyfikacji (płytki) oraz szczepy wzorcowe z dzierżawą wyposażenia stanowiskowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Gotowe podłoża bakteriologiczne do hodowli, identyfikacji (płytki) oraz szczepy wzorcowe z dzierżawą wyposażenia stanowiskowego Wymagania i warunki graniczne zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 39.18.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - Testy, podłoża bakteriologiczne na płytkach, w probówkach i krążki do oznaczania mechanizmów oporności.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są testy, podłoża bakteriologiczne na płytkach, w probówkach i krążki do oznaczania mechanizmów oporności Wymagania i warunki graniczne zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 - Testy do oznaczania identyfikacji, lekowrażliwości grzybów i patogenów układu moczowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Testy do oznaczania identyfikacji, lekowrażliwości grzybów i patogenów układu moczowego Wymagania i warunki graniczne zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 - Testy biochemiczne i odczynniki do identyfikacji bakteriologicznej wraz z programem komputerowym do ich odczytu z dzierżawą wyposażenia stanowiskowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są testy biochemiczne i odczynniki do identyfikacji bakteriologicznej wraz z programem komputerowym do ich odczytu z dzierżawą wyposażenia stanowiskowego Wymagania i warunki graniczne zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.40.00-1, 33.12.41.31-2, 39.18.00.00-7, 48.18.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 - Podłoża chromogenie i transportowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Podłoża chromogenie i transportowe Wymagania i warunki graniczne zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 - Paski z gradientem stężeń do oznaczania lekowrażliwości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Paski z gradientem stężeń do oznaczania lekowrażliwości Wymagania i warunki graniczne zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 33.12.41.31-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 - Testy lateksowe i inne do identyfikacji bakteriologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są testy lateksowe i inne do identyfikacji bakteriologicznej Wymagania i warunki graniczne zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20 - Testy Elisa do diagnostyki Boreliozy z dzierżawą płuczki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są testy Elisa do diagnostyki Boreliozy z dzierżawą płuczki Wymagania i warunki graniczne zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 33.19.00.00-8, 80.51.00.00-2, 73.11.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21 - Testy kasetkowe do wykrywania antygenu Giardia Lamblia w kale z kontrolą negatywną i pozytywną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są testy kasetkowe do wykrywania antygenu Giardia Lamblia w kale z kontrolą negatywną i pozytywną Wymagania i warunki graniczne zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie nr 22 - Probówki do badań parazytologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są probówki do badań parazytologicznych Wymagania i warunki graniczne zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: " Przebudowa DP 1029S na odc. Kłomnice - Bartkowice wraz z budową chodnika i odwodnieniem, gm. Kłomnice".
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Janusza Kusocińskiego w Częstochowie - IL.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w drodze bocznej do ulicy Długiej w Częstochowie - IL.
- Sukcesywne dostawy jaj kurzych do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Remont drogi powiatowej nr 1082S na odc. Koniecpol - Radoszewnica, dł. 775m, gmina Koniecpol.
- Utrzymanie bieżące dróg w granicach miasta Częstochowy w latach 2025-2026 w rejonie II i III
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz szkoleń administratorów IT w zakresie środków bezpieczeństwa wdrażanych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Zwierzyniec"
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- dostawy odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.