To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-27
Stary Dzików: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105022R NR EWID. DZ. 5056 W MIEJSCOWOŚCI CEWKÓW KM 0 + 000 - KM 0 + 750 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ PRZEPUSTÓW KM 0 + 002
Numer ogłoszenia: 95616 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67268 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stary Dzików, ul. T. Kościuszki 79, 37-632 Stary Dzików, woj. podkarpackie, tel. 0-16 631 80 50, faks 0-16 631 80 50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105022R NR EWID. DZ. 5056 W MIEJSCOWOŚCI CEWKÓW KM 0 + 000 - KM 0 + 750 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ PRZEPUSTÓW KM 0 + 002.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przewidziana do przebudowy droga gminna nr 105022R w miejsc. Cewków znajduje się na terenie Gminy Stary Dzików, powiat lubaczowski, województwo podkarpackie, droga stanowi dojazd mieszkańców do istniejących gospodarstw i dojazd do pól uprawnych. Administratorem drogi jest Gmina Stary Dzików. Lokalizację projektowanego odcinka przyjęto zgodnie z zakresem robót do wykonania i zawartymi porozumieniami pomiędzy Gminą Stary Dzików a autorem opracowania. Zakres przebudowy przyjęto do opracowania wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 000 krawędź skrzyżowania z Stary Dzików - Moszczanica - KPO km 0 + 750 na wysokości istniejących zjazdów str. L i P 1.1 Charakterystyka techniczna - klasa techniczna D, Vp = 30km h - kategoria ruchu KR 1 - 2 - teren płaski - przekrój poprzeczny szlakowy km 0 + 000 - km 0 + 750 - szerokość jezdni km 0 + 000 - km 0 + 040 - 3.50m km 0 + 040 - km 0 + 750 - 3.00m - szerokość pobocza ziemnego km 0 + 000 - km 0 + 750 str. L i P 0.50m - 0.75m - projektowana nawierzchnia drogi bitumiczna + wzmocnienie - odwodnienie drogi system spadków podłużnych i poprzecznych, rowów otwartych i przepustów - przebieg drogi km 0 + 000 - km 0 + 750 teren zabudowany - charakter ruchu ogólnodostępny, ruch lokalny, gospodarczy, turystyczny 1.2 Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 000 krawędź skrzyżowania z Stary Dzików - Moszczanica - KPO km 0 + 750 na wysokości istniejących zjazdów str. L i P Działki objęte przebudową stanowią własność Gminy Stary Dzików obręb geodezyjny Cewków działka nr ewidencyjny 5056. 1.3 Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącego terenu uwzględniając spadki podłużne i poprzeczne terenu, oraz odprowadzenie wód do istniejących przepustów. Spadki podłużne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. W związku z tym, że istniejąca nawierzchnia posiada ubytki nawierzchni, wyboje i koleiny przed wykonaniem zasadniczej warstwy bitumicznej wykonać należy uzupełnienie ubytków, profilowanie kruszywem 0_32 śr. gr. 2cm, oraz wzmocnienie z kruszywa sortowanego i tłucznia gr. 7cm - 15cm a następnie warstwa bitumiczna ścieralna gr 6cm. 1.4 Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Na łukach jednostronny (spadki na łukach poziomych przyjąć wg istniejących), rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5. 1.5 Projektowana nawierzchnia km 0 + 000 - km 0 + 550 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 Uwaga! zostanie wykonana w II etapie - 6cm warstwa wiążąca (ścieralna) z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 7cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0_32 - 2cm warstwa profilowa z kruszywa sortowanego 0_32 1.5 Projektowana nawierzchnia km 0 + 550 - km 0 + 650 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 Uwaga! zostanie wykonana w II etapie - 6cm warstwa wiążąca (ścieralna) z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 5cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0_32 - 7cm dolna warstwa nawierzchni z tłucznia 20_40 - profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką do zadanych spadków z zagęszczeniem walcem 1.7 Projektowana nawierzchnia km 0 + 650 - km 0 + 750 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 Uwaga! zostanie wykonana w II etapie - 6cm warstwa wiążąca (ścieralna) z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 5cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0_32 - 10cm dolna warstwa nawierzchni z tłucznia 20_40 - profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką do zadanych spadków z zagęszczeniem walcem 1.8 Nawierzchnia zjazdów - 5cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 Uwaga! zostanie wykonana w II etapie - 15cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia kamiennego 20_63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku 1.9 Odwodnienie Wody powierzchniowe odprowadzane będą z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych w przyległy teren i do istniejących rowów przydrożnych, które wymagają odmulenia (Uwaga! Gmina Stary Dzików wykona w II etapie). - odmulenie rowów km 0 + 002 - km 0 + 032 str. P - odmulenie rowów km 0 + 002 - km 0 + 022 str. L - konserwacja rowu przez skoszenie trawy i porostów z utylizacją km 0 + 100 - km 0 + 700 str. P - konserwacja rowu przez skoszenie trawy i porostów z utylizacją km 0 + 100 - km 0 + 700 str. L Wykonując odmulenie istniejącego rowu należy zachować istniejące spadki podłużne. Przed wykonaniem robót należy zniwelować istniejący rów a następnie należy prowadzić roboty w taki sposób aby umożliwić spływ wody do istniejących cieków wodnych. Krzaki należy wyciąć a następnie zutylizować. Rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5, głębokość średnia od 0.50cm do 0.70cm. Na omawianym odcinku projektuje się przebudowę przepustów. - km 0 + 002 przepust fi 50 dł. 8mb wykonanie części przelotowej z wykonaniem murków czołowych Na przepustach projektuje się: rozebranie istniejących przepustów, przebudowa istniejących części przelotowych, wykonanie murków czołowych. Projektuje się ułożenie części przelotowej z rur PECOR OPTIMA SN8 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 8kPa z PEHD lub równoważnych. Przy przebudowie przepustów należy zachować istniejące rzędne posadowienia wlotu i wylotu przepustu oraz spadki części przelotowej. Murki czołowe należy wykonać betonowe z betonu B - 25, dopuszcza się ustawienie murków prefabrykowanych na fundamencie. 1.10 Zjazdy Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do pól i zjazdy zbiorcze. Lokalizacja i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w Tabeli zjazdów. Ww zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na przebudowie nawierzchni zjazdów na długości 1.50m. 1.11 Skrzyżowania - km 0 + 000 krawędź skrzyżowania z drogą Stary Dzików - Moszczanica 1.12 Oznakowanie pionowe Oznakowanie pionowe pozostaje bez zmiany. Projektuje się wykonanie wymiany istniejących słupków i tablic znaków. Projektuje się ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych fi 50mm, z zamontowaniem, zabetonowaniem i zasypaniem. Całkowita dł. słupka 3.5m. Tablice mocowane do słupków, tablice znaków z foli odblaskowej 3M, wielkość średnie. - km 0 + 020 str. L znak B - 20, słupek metalowy 1.13 KOLIZJE Usytuowanie urządzeń obcych przedstawiono na planie sytuacyjnym. W terenie mogą znajdować się następujące urządzenia. - sieć wodociągowa - linia energetyczna podziemna i naziemna - lina teletechniczna podziemna i naziemna - linia gazowa Roboty w obrębie ww urządzeń wykonywać ręcznie, pod nadzorem odpowiednich służb..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.22.12.44 - Roboty budowlane w zakresie kanałów 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
- PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH Sp. z o.o, ul. Lwowska 34, 22-600 Tomaszów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 172351,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 115606,61
Oferta z najniższą ceną: 115606,61 / Oferta z najwyższą ceną: 128025,52
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI STARY DZIKÓW
- "Zakup ciągnika wraz z osprzętem"
- Prace budowlane przy dzwonnicy należącej do zespołu cerkiewnego w Starym Dzikowie
więcej: przetargi STARY DZIKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.