To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-12
Ogłoszenie nr 95624 - 2017 z dnia 2017-06-12 r.
Gdańsk: EZP-2017/19/05/03
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513091-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego, krajowy numer identyfikacyjny
19059715700000, ul.
ul. Orzeszkowej
1,
80208
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
585 203 995, faks
585 204 092, e-mail
michal.wojcik@pogotowie.gdansk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pogotowie.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
EZP-2017/19/05/03
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych, oleju napędowego ON oraz benzyny bezołowiowej Pb95, wg bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego do wykorzystania w pojazdach będących na jego wyposażeniu. 2. Realizacja zamówienia będzie się odbywała poprzez sprzedaż paliw przez Wykonawcę na stacjach paliw Wykonawcy w systemie bezgotówkowym, za pomocą elektronicznych kart paliwowych przypisanych dla każdego pojazdu Zamawiającego z osobna, umożliwiających prowadzenie ewidencji pobranego paliwa na poszczególne pojazdy. Ewidencja obejmie w szczególności: a) datę i miejsce tankowania paliwa, b) ilość pobranego paliwa. 3. Elektroniczna karta paliwowa musi posiadać kod przypisany do pojazdu, który znany będzie tylko kierowcy obsługującemu dany pojazd. 4. Wykonawca musi posiadać co najmniej 4 stacje paliwowe na terenie miasta Gdańska czynne 24 h na dobę, we wszystkie dni tygodnia oraz w święta, i honorujące wystawione przez niego elektroniczne karty paliwowe. 5. Elektroniczne karty paliwowe Wykonawca będzie wydawał Zamawiającemu nieodpłatnie, na podstawie wykazu pojazdów przekazywanego przez Zamawiającego. Szczegółowy tryb wydawania kart paliwowych określony zostanie w treści umowy. 6. Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego na paliwa określa poniższa tabela: Rodzaj paliwa Zapotrzebowanie 12 miesięczne Olej napędowy ON PN-EN 590 Kod CPV 09134100-8 maksymalnie 85000 litrów Benzyna bezołowiowa Pb95 PN-EN 228 Kod CPV 09132100-4 maksymalnie 900 litrów 7. Przedmiot zamówienia (paliwa) musi spełniać wymagania określone w stosownych normach, w szczególności: - dla benzyny bezołowiowej (Pb95) PN-EN 228 Paliwa dla pojazdów silnikowych - "Benzyna bezołowiowa - Wymagania i metody badań", - dla oleju napędowego (ON) PN-EN 590 Paliwa do pojazdów silnikowych - "Oleje napędowe - Wymagania i metody badań", z uwzględnieniem rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015, poz. 1680) 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości (tj. w zakresie pełnego zapotrzebowania opisanego w tabeli powyżej w pkt 6), nie więcej niż o 20 % ilości paliwa, określonych w pkt 6.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09132100-4
Dodatkowe kody CPV:
09134100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT295649.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 363546.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Budowa drogi do Centrum Opieki Wytchnieniowej w Gdańsku"
- Dostawa szybkich membranowych testów immunoenzymatycznych do wykrywania toksyn A i B oraz antygenu GDH Clostridium difficile dla UCK
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 8 im. Jana Pawła II w Gdańsku
- "Monitoring kolonii rozrodczej Nocka dużego Myotis myotis w obszarze Natura 2000 Wejherowo PLH220084"
- Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Gdańskich Usług Komunalnych Sp. z o.o.
- Zmiana sposobu ogrzewania w 13 lokalach mieszalnych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.