Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-26
Olsztynek: Doposażenie Działu Fizjoterapii i Oddziału Rehabilitacyjnego oraz zakup stanowisk do aktywnej rehabilitacji wraz z możliwością wykonania próby wysiłkowej i spirometrycznej
Numer ogłoszenia: 95635 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce , 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5194867, 5194810, faks 089 5194813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ameryka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie Działu Fizjoterapii i Oddziału Rehabilitacyjnego oraz zakup stanowisk do aktywnej rehabilitacji wraz z możliwością wykonania próby wysiłkowej i spirometrycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr. I a)Wanna motylkowa, b)Wanna wielofunkcyjna, c)Wanna do masażu wirowego kończyn dolnych i kręgosłupa. Pakiet nr. II Defibrylator 2 szt. Pakiet nr. III Kardiomonitor 12 kanałowy z osprzętem szt. 2 Pakiet nr. IV Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa szt.2 Pakiet nr. V Fotel do masażu szt.1 Pakiet nr. VI Spirometr kompatybilny z cykloergometrem (jeden komplet tzn. Spirometr i cykloergometr) Pakiet nr. VII Elektrokardiograf/EKG kompatybilny z cykloergometrem (jeden komplet tzn. EKG i cykloergometr) Pakiet nr. VIII Krzesło do masażu Pakiet nr. IX Zestawy do rehabilitacji z wykorzystaniem metod neurorozwojowych i ćwiczeń zespołowych (4 komplety). Pakiet nr. X Drobny sprzęt medyczny tj. Nebulizator 40szt., zestaw do resuscytacji 2 szt., pistolet/Igła doszpikowa 2 szt., Ciśnieniomierz 2 szt., Ssak elektryczny 1 szt., Butla tlenowa 10L z wózkiem 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.72.00-7, 33.15.77.00-2, 33.18.21.00-0, 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na potwierdzenie ww. warunku winien złożyć oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na potwierdzenie ww. warunku winien złożyć oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na potwierdzenie ww. warunku winien złożyć oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na potwierdzenie ww. warunku winien złożyć oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na potwierdzenie ww. warunku winien złożyć oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz oferty wraz ze stosownym pakietem 2.Dokument/y dopuszczające oferowane materiały/urządzenia do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późniejszymi zmianami) - a dla innych urządzeń nie wymagających ww. dokumentu, wykonawca składa stosowny dokument, że wyrób posiada oznakowanie znakiem CE. 3.oświadczenie, że przedmiot umowy jest zgodny ze specyfikacji przedmiotową określoną w Załącznik nr 2 do SIWZ. (do stosownego złożonego pakietu)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ameryka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego - dział administracji szpitala V piętro pokój Kierownika administracyjno - gospodarczego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 10:00, miejsce: recepcja szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków PFRON projektów w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WANNY REHABILITACYJNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Wanna motylkowa, b)Wanna wielofunkcyjna, c)Wanna do masażu wirowego kończyn dolnych i kręgosłupa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Defibrylatory dwufazowy zewnętrzny z kardiowersją, mobilny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kardiomonitor dla dzieci i dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor 12 kanałowy z osprzętem szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa przeznaczona do zastosowań w anestezji, intensywnej terapii, kardiologii, neonatologii, onkologii szt.2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Fotel do masażu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel do masażu szt.1 min.3 programy automatyczne: min.15 minutowy masaż relaksacyjny na plecy, uda, łydki i stopy. min.15 minutowy masaż zdrowotny na całe ciało, min.15 minutowy masaż powietrzny na uda, pośladki, łydki i stopy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.19.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw do aktywnej rehabilitacji oddechowej i kontroli w trakcie ćwiczeń wraz możliwością wykonania próby spiroergometrycznej oraz zabezpieczeniem w przypadku zasłabnięcia lub duszności..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spirometr kompatybilny z cykloergometrem (jeden komplet) 38540000-2). 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Elektrokardiograf/EKG kompatybilny z cykloergometrem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrokardiograf/EKG kompatybilny z cykloergometrem do monitorowania czynności serca (jeden komplet tzn. EKG i cykloergometr).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Krzesło do masażu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło do masażu szt.1 regulowane w wielu płaszczyznach podgłówek i półka pod ramiona, regulacja wysokości - mechanizm skokowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1, 33.15.80.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zestawy do rehabilitacji z wykorzystaniem metod neurorozwojowych i ćwiczeń zespołowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materace rehabilitacyjne jednoczęściowy twardy - 4 szt. (kolor do uzgodnienia) wym.195x85x5), poduszki sensoryczne do ćwiczeń w pozycji stojącej, balansuje ciało - 4 szt., wałki do podpierania kolan, stóp, ramion, barków pacjenta dostosowane do wzrostu dzieci: 1 szt. x O50 cm dł 100cm, 1 szt. xO30 cmx100cm,1 szt. O25x60cm, 1szt. x O30cmx50cm, Kliny do podpierania kolan, stóp, ramion, barków pacjenta 4 szt. x70cmx60cm x25cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt medyczny tj. Nebulizator 40szt., zestaw do resuscytacji 2 szt., pistolet/Igła doszpikowa 2 szt., Ciśnieniomierz 2 szt., Ssak elektryczny 1 szt., Butla tlenowa 10L z wózkiem 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.72.00-7, 33.15.77.00-2, 33.17.22.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Bisztynku" realizowanego przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
- Remont wewnętrznych traktów komunikacyjnych w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku - I etap
- Sukcesywne prace remontowe, wykonywane w miarę zgłaszanych potrzeb w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym dla Dzieci w Ameryce.
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sędziejowicach w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Zakup wraz z dostawą czytnika płytek
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stryszowie
- Dostawa sprz. med.(syst. podsuf) jego montażu wraz z uruchom. oraz prowadz. przegl. gwaran. na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we w DPS przy ul. Mącznej 3 we Wrocławiu
- Dostawa sprzętu medycznego dla Przychodni Rejonowej w Ropczycach w ramach projektu FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) ...
- Dostawa sprzętu medycznego (53)
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.