Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-01-09
Lublin: Dostawa papieru do drukarek i kopiarek, papieru poligraficznego oraz folii do drukarek dla potrzeb UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: LE/3-2014/DOP-z)
Numer og³oszenia: 9564 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej , Pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa papieru do drukarek i kopiarek, papieru poligraficznego oraz folii do drukarek dla potrzeb UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: LE/3-2014/DOP-z).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± dostawy papieru do drukarek i kopiarek, papieru poligraficznego oraz etykiet i folii do drukarek dla potrzeb UMCS w Lublinie. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana zosta³a nazwa producenta, znak towarowy, Zamawiaj±cy wymaga aby traktowaæ taki opis jako wskazuj±cy na artyku³ przyk³adowy. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ artyku³y równowa¿ne. Artyku³y równowa¿ne powinny posiadaæ parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielko¶æ opakowania) odpowiadaj±ce artyku³om wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 2 do og³oszenia..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.91.00 - Kalka; papier samokopiuj±cy; zestawy powielaj±ce oraz papier bez kalki .
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Wymaganie wadium w wysoko¶ci 7 000 PLN wnoszone zgodnie z art 45 ustawy PZP. Wadium wnoszone w pieni±dzu, wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: BRE BANK S.A. O/Lublin Nr 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075 z dopiskiem: Wadium w postêpowaniu na Dostawê papieru do drukarek i kopiarek, papieru poligraficznego oraz folii do drukarek dla potrzeb UMCS w Lublinie znak sprawy LE/3-2014/DOP-z. Wadium powinno byæ wniesione przed terminem sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej, a potwierdzenie jego wniesienia w pieni±dzu (w formie orygina³u lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em) nale¿y do³±czyæ do wniosku o dopuszczenie do udzia³u licytacji elektronicznej. Wadium wnoszone w postaci gwarancji nale¿y do³±czyæ do wniosku w oryginale. Warunki zwrotu i utraty wadium s± okre¶lone w art. 46 ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³nienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³nienia tego warunku.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³nienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³nienia tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³nienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ: - listê podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej co Wykonawca albo, w przypadku gdy nie nale¿y do grupy kapita³owej; informacjê o tym, ¿e Wykonawca nie nale¿y do grupy kapita³owej (za³±cznik nr 8). - W przypadku, kiedy odrêbne wnioski o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej z³o¿± Wykonawcy nale¿±cy do tej samej grupy kapita³owej, Zamawiaj±cy zwróci siê do tych Wykonawców o udzielenie w okre¶lonym terminie wyja¶nieñ dotycz±cych powi±zañ, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, istniej±cych miêdzy przedsiêbiorcami, w celu ustalenia, czy zachodz± przes³anki wykluczenia Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany postanowieñ umowy: - w sytuacji gdy towar okre¶lony w ofercie, a nastêpnie w umowie, przesta³ byæ produkowany i jest niedostêpny, co bêdzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca mo¿e zaproponowaæ inny typ towaru, który musi spe³niaæ warunki okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia za cenê okre¶lon± w formularzu asortymentowo cenowym i umowie; - zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego (w tym obowi±zuj±cych norm); - w sytuacji zmiany stawki podatku od towarów na asortyment stanowi±cy przedmiot zamówienia; - wyst±pienia zdarzeñ si³y wy¿szej jako zdarzenia zewnêtrznie niemo¿liwego do przewidzenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.6) Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna: https://licytacje.uzp.gov.pl
IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: przetargi.umcs.lublin.pl (zak³adka licytacje elektroniczne)
IV.4.8) Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych: Z platformy w pe³nym zakresie mog± korzystaæ wy³±cznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem licytacje.uzp.gov.pl. Rejestracji wykonawca powinien dokonaæ przed wys³aniem wniosku o dopuszczenie do udzia³u w licytacji. Przy rejestracji na platformie wykonawca otrzyma login- identyfikator u¿ytkownika. Od Wykonawców chc±cych wzi±æ udzia³ w przedmiotowej licytacji nie jest wymagany podpis elektroniczny. O swoim loginie wykonawca koniecznie informuje wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w licytacji. Brak loginu b±d¼ brak poprawnego loginu bêdzie skutkowa³o brakiem mo¿liwo¶ci wziêcia udzia³u Wykonawcy w licytacji. Uwaga: nie nale¿y przesy³aæ swojego has³a Zamawiaj±cemu, nie nale¿y te¿ udostêpniaæ has³a osobom nieuprawnionym. Wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych, umo¿liwiaj±cych sprawne korzystanie z niniejszego systemu: Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux. Urz±d Zamówieñ Publicznych zastrzega, i¿ platforma zosta³a przetestowana w zakresie wspó³pracy z przegl±darkami Mozilla Firefox 2.0 i 3.0 oraz Internet Explorer w wersji 6.0 oraz 7.0; w zwi±zku z powy¿szym Urz±d Zamówieñ Publicznych zaleca u¿ytkownikom korzystanie z ww. przegl±darek internetowych. Urz±d Zamówieñ Publicznych nie ponosi odpowiedzialno¶ci za nieprawid³owo¶ci wynikaj±ce z korzystania przez u¿ytkowników z oprogramowania innego ni¿ zalecane..
IV.4.9) Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ: 1.Przedmiotowa licytacja elektroniczna bêdzie licytacj± jednoetapow±. 2. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy sk³adaj± kolejne korzystniejsze post±pienia. Mo¿liwo¶æ z³o¿enia post±pienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamkniêcia. 3. Oferta z³o¿ona w toku licytacji przestaje wi±zaæ gdy inny Wykonawca z³o¿y³ ofertê korzystniejsz±. 4. W toku licytacji Zamawiaj±cy za po¶rednictwem platformy licytacyjnej na bie¿±co bêdzie przekazywa³ wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji z³o¿onych przez nich ofert, liczbie Wykonawców bior±cych udzia³ w licytacji elektronicznej, a tak¿e o cenach z³o¿onych ofert, z tym ¿e do momentu zamkniêcia licytacji nie ujawni informacji umo¿liwiaj±cych identyfikacjê Wykonawców. 5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê brutto PLN na produkt, zgodnie z warunkami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik nr 2. 6. Cena wywo³awcza 430 500.00 PLN brutto, minimalna wysoko¶æ post±pienia - nie mniej ni¿ 1 000.00 PLN brutto (kwota, o któr± mo¿na pomniejszyæ kolejn± sk³adan± ofertê, liczona od oferty najkorzystniejszej); sposób podawania kwoty - kwota okre¶lana jest w z³otych oraz groszach (je¿eli wystêpuj± grosze, wpisujemy je po kropce, np.: 1 000.50; obowi±zuje dok³adno¶æ do dwóch miejsc po kropce). 7. Z³o¿ona oferta: - nie mo¿e byæ mniej korzystna ni¿ oferta najkorzystniejsza, - musi byæ ni¿sza przynajmniej o kwotê minimalnego post±pienia, - Wykonawca nie mo¿e cofn±æ raz z³o¿onej oferty (prosimy o uwa¿ne wpisywanie oferowanych kwot i sprawdzanie ich przed naci¶niêciem przycisku z³ó¿ post±pienie); System nie przyjmie oferty z³o¿onej niezgodnie z warunkami opisanymi powy¿ej. 8. W celu zapewnienia aktualno¶ci listy post±pieñ niezbêdne bêdzie samodzielne od¶wie¿anie ekranu przy u¿yciu przycisku przegl±darki internetowej - system nie dokonuje od¶wie¿ania automatycznie. 9. Waluta - PLN; propozycje cenowe nale¿y podawaæ (brutto) w z³otych polskich, z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po kropce. 10. Od momentu otwarcia do momentu zamkniêcia licytacji, Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± wnioski, o¶wiadczenia i inne informacje drog± elektroniczn± za pomoc± platformy licytacyjnej UZP. 11. Do momentu zamkniêcia licytacji Zamawiaj±cy nie ujawnia informacji umo¿liwiaj±cej identyfikacjê Wykonawców. 12. Po zamkniêciu licytacji na ekranie przedstawiaj±cym og³oszenie o zamówieniu zostanie ujawniony wykonawca, który z³o¿y³ najkorzystniejsz± ofertê. 13. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy przed³o¿y wype³niony formularz - za³±cznik nr 5 do og³oszenia oraz formularz asortymentowo-cenowy za³±cznik nr 6 do og³oszenia dostêpny na stronie internetowej przetargi.umcs.lublin.pl, podaj±c w formularzu cenê brutto za realizacjê zamówienia wyliczon± wg za³±cznika nr 6 tj. formularza asortymentowo-cenowego. W/w formularze bêd± stanowi³y za³±czniki do umowy. Warto¶æ przedmiotu umowy brutto musi byæ to¿sama z cen± zaoferowan± w licytacji.
IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja jednoetapowa czas trwania: 30 minut
IV.4.11) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej: 20.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, Dzia³ Zamówieñ Publicznych - Sekcja Zaopatrzenia, 20-031 Lublin, Pl. Marii Curie-Sk³odowskiej 5, budynek Rektoratu, XII p. pokój 1205.
IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 27-01-2014 11:00:00..
IV.4.13) Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej (je¿eli dotyczy):
27-01-2014 11:30:00
IV.4.14 Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):
brak
IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):
zawiera za³±cznik nr 7 (wzór umowy)
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych dla Pracowni Leków Cytostatycznych i Hematoonkologii.
- Dostawa licencji subskrypcyjnych dla posiadanego przez Zamawiaj±cego oprogramowania o nazwie Red Hat Enterprise Linux Server, Premium (Physical or Virtual Nodes).
- 19/25. Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy opatrunków specjalistycznych.
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania graficznego oraz narzêdzi do realizacji prac w zakresie tworzenia i obróbki grafiki, z podzia³em na czê¶ci.
- Dostawa 5 szt. urz±dzeñ prezentacyjnych typu Display Poster
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzenia Lubelskie Dni Kultury Studenckiej LUBLINALIA 2025
wiêcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.