Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-21
Świdnik: Z Piątką bez barier - utworzenie ogólnodostępnej strefy rehabilitacyjno - rekreacyjno - sportowej dla dzieci na terenie ogrodu Przedszkola Integracyjnego Nr 5 w Świdniku
Numer ogłoszenia: 95657 - 2016; data zamieszczenia: 21.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świdnik , ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. (081) 468 66 25, faks 081 751 76 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umswidnik.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Z Piątką bez barier - utworzenie ogólnodostępnej strefy rehabilitacyjno - rekreacyjno - sportowej dla dzieci na terenie ogrodu Przedszkola Integracyjnego Nr 5 w Świdniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlanych pod nazwą Z Piątką bez barier - utworzenie ogólnodostępnej strefy rehabilitacyjno - rekreacyjno - sportowej dla dzieci na terenie ogrodu Przedszkola Integracyjnego Nr 5 w Świdniku. 2.Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Dokumentacja a) Dokumentacja projektowa b) Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 2) Roboty budowlane 3. Dokumentacja projektowa 1) Dokumentacja projektowa w zakresie niezbędnym do pozyskania pozwolenia na budowę, i/ lub zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, w imieniu Zamawiającego 2) Projekt określający usytuowanie drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia (w przypadku usuwania drzew i krzewów) 3) Projekt planu nasadzeń zastępczych drzew i krzewów (w przypadku usunięcia drzew i krzewów) 4) Informacja BIOZ 4. Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia 1) Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia 2) Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane 3) Wniosek i decyzja zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów (w przypadku usuwania drzew i/lub krzewów) 4) Zgłoszenie dotyczące robót budowlanych oraz brak sprzeciwu organu wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, i/lub wniosek oraz pozwolenie na budowę 5. Roboty budowlane 5.1. Roboty budowlane oraz urządzenia zabawowe i sportowe 1) Boisko wielofunkcyjne na nawierzchni syntetycznej wraz z ogrodzeniem i piłkochwytami a) wymiary boiska 8 x 16 m b) nawierzchnia boiska poliuretanowa, gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana w technologii typu EPDM na podbudowie z kruszyw naturalnych i warstwie elastycznej ET o grubości min. 30 mm bez systemu odwadniającego, układana mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z granulatu EPDM pierwotnego barwionego w masie min. 7 mm c) boisko ograniczone obrzeżami betonowymi d) ogrodzenie panelowe o konstrukcji stalowej ocynkowanej i malowana farbami proszkowymi na kolor zielony, o wysokości min. 1,8 m e) piłkochwyty o wysokości min. 3 m, zawieszone na krótszych bokach boiska, wykonane z rur stalowych cynkowanych ogniowo i siatki polipropylenowej 2) Furtka, 1 szt. a) furtka w istniejącym ogrodzeniu (zał. 1) b) furtka o szerokości 110 cm wyposażona w zamek, blokadę zamykania i odbój c) wysokość furtki - min. 180 cm d) konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana farbami proszkowymi 3) Chodnik do placu zabaw o szerokości min. 120 cm z kostki betonowej gr. 6 cm na podbudowie betonowej, w obrzeżach betonowych 8*30 cm na ławie z oporem 4) Zestaw trzech urządzeń (1 kpl.), składających się z: a) równoważni 1 szt. b) kładki sprawnościowej 1 szt. c) mostu sprawnościowego 1 szt. 4.1) Równoważnia, a) minimalne wymiary urządzenia - 11 x 200 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 35 cm c) minimalna wysokość swobodnego upadku - 28 cm d) konstrukcja stalowa ocynkowana malowana farbami proszkowymi e) podest z płyty antypoślizgowej HDPE grubości minimum 16 cm 4.2) Kładka sprawnościowa w kształcie półkola na podestach imitujących kształt stóp, a) minimalne wymiary urządzenia - 120 x 210 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 35 cm c) minimalna wysokość swobodnego upadku - 28 cm d) konstrukcja ze stali nierdzewnej e) podesty z płyty HDPE odpornej na działanie warunków atmosferycznych 4.3) Most sprawnościowy na talerzach zawieszonych na różnej wysokości, a) minimalne wymiary urządzenia 30 x 330 cm b) maksymalna wysokość całkowita 130 cm c) maksymalna wysokość swobodnego upadku 45 d) konstrukcja ze stali nierdzewnej e) podesty z antypoślizgowej płyty HDPE odpornej na działanie warunków atmosferycznych 4.4) Fundamenty do jednego zestawu 5) Przeplotnia linowa łukowa, 1 szt. a) minimalne wymiary urządzenia - 90 x 190 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 70 cm c) minimalna wysokość swobodnego upadku - 50 cm d) konstrukcja ze stali nierdzewnej e) liny polipropylenowe zbrojone f) fundamenty 6) Mini-karuzela obrotowa z jednoosobowym siedziskiem w kształcie kielicha, 1 szt. a) minimalne wymiary urządzenia - 50 x 50 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 60 cm c) minimalna wysokość swobodnego upadku - 45 cm d) konstrukcja stalowa ocynkowana malowana farbami proszkowymi e) siedzisko z HDPE f) fundamenty 7) Zestaw 6 słupków sprawnościowych, 1 kpl. a) minimalne wymiary pojedynczego słupka - 23 x 30 cm b) minimalna wysokość całkowita - 90 cm c) minimalna wysokość swobodnego upadku - 25 cm d) konstrukcja ze stali nierdzewnej e) podesty z płyty HDPE odpornej na działanie warunków atmosferycznych f) fundamenty 8) Karuzela na sprężynach, 1 szt. a) minimalne wymiary urządzenia - 70 x 70 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 160 cm c) minimalna wysokość swobodnego upadku - 40 cm d) konstrukcja ze stali nierdzewnej, stal sprężynowa malowana farbami proszkowymi e) podłoga pełna z antypoślizgowej płyty HDPE odpornej na działanie warunków atmosferycznych f) fundamenty 9) Walec, 1 szt. a) minimalne wymiary urządzenia - 90 x 40 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 150 cm c) minimalna wysokość swobodnego upadku - 50 cm d) konstrukcja stalowa ocynkowana malowana farbami proszkowymi e) antypoślizgowej płyta HDPE odporna na działanie warunków atmosferycznych f) fundamenty 10) Zestaw złożony z pary urządzeń do porozumiewania się, 1 kpl. a) minimalne wymiary urządzenia - 33 x 45 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 140 cm c) maksymalna wysokość swobodnego upadku - 100 cm d) konstrukcja stalowa ocynkowana malowana farbami proszkowymi e) płyta HDPE odporna na działanie warunków atmosferycznych f) fundamenty 11) Huśtawka dla osób niepełnosprawnych, 1 szt. a) minimalne wymiary urządzenia - 290 x 250 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 270 cm c) minimalna wysokość swobodnego upadku - 85 cm d) konstrukcja stalowa ocynkowana malowana farbami proszkowymi e) podest z aluminiowej płyty ryflowanej f) ścianki z płyty HDPE odporna na działanie warunków atmosferycznych g) fundamenty 12) Huśtawka bocianie gniazdo, 1 szt. a) minimalne wymiary urządzenia - 80 x 360 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 260 cm d) minimalna wysokość swobodnego upadku - 100 cm e) konstrukcja stalowa ocynkowana malowana farbami proszkowymi f) zawiesie huśtawki ze stali nierdzewnej g) fundamenty 13) Urządzenie zabawowe z tunelem i siedziskiem, 1 szt. a) minimalne wymiary urządzenia - 150 x 200 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 280 cm c) minimalna wysokość swobodnego upadku - 70 cm d) konstrukcja z rur stalowych o średnicy min. 60 cm, ocynkowanch malowanych farbami proszkowymi e) płyta HDPE odporna na działanie warunków atmosferycznych f) tunel z tuby polietylenowej g) fundamenty 14) Zestaw zabawowy (1 kpl.), w skład którego wchodzi: a) ślizg - 1 szt. b) drabinka - 1 szt. c) ścianka wspinaczkowa - 1 szt. 14.1) Parametry zestawu zabawowego: a) minimalne wymiary urządzenia - 250 x 220 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 250 cm c) minimalna wysokość swobodnego upadku - 80 cm d) konstrukcja stalowa ocynkowana malowana farbami proszkowymi, stal nierdzewna e) płyta HDPE odporna na działanie warunków atmosferycznych f) fundamenty 15) Urządzenie zabawowe do zabawy z piaskiem, wyposażone w wiaderko przymocowane do ruchomej liny służące do wciągania piasku oraz zestaw blatów ułożonych schodkowo z otworami, 1 szt. a) minimalne wymiary urządzenia - 90 x 150 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 220 cm c) minimalna wysokość swobodnego upadku - 70 cm d) konstrukcja ze stali nierdzewnej e) płyta HDPE odporna na działanie warunków atmosferycznych f) fundamenty 16) Podwójna tablica do rysowania, 1 szt. a) minimalne wymiary urządzenia - 120 x 120 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 150 cm c) konstrukcja stalowa ocynkowana malowana farbami proszkowymi d) płyta HPL e) fundamenty 17) Urządzenie zabawowe, z siedziskiem wewnątrz oraz dachem dwuspadowym spełniającym funkcję ścianek wspinaczkowych, 1 szt. a) minimalne wymiary urządzenia - 90 x 200 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 150 cm c) minimalna wysokość swobodnego upadku - 130 cm d) konstrukcja nośna z rur stalowych o średnicy minimalnej 60 mm, ocynkowana malowana farbami proszkowymi e) siedzisko i ścianki z płyty HDPE odpornej na działanie warunków atmosferycznych f) dach z płyty antypoślizgowej, wodoodpornej g) fundament 18) Tablica z regulaminem, 1 szt. a) minimalna wysokość - 170 cm b) na tablicy regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu oraz wskazujący, na wypadek zaistnienia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu osób korzystających z placu, numer telefonu zarządcy placu oraz numery telefonów alarmowych c) konstrukcja stalowa ocynkowana malowana farbami proszkowymi d) fundament 19) Kosze na śmieci, 2 szt. a) minimalna wysokość - 95 cm b) pojemność całkowita - 35 l c) konstrukcja ze stali cynkowanej malowanej farbami proszkowymi d) fundament 20) Tor sensoryczny wykonany głównie z elementów naturalnych, w skład którego wchodzi: a) ścieżka b) ślizg c) podest do wspinania d) podest z barierką e) schody f) zestaw trzech urządzeń z pkt. 4) 20.1) Ścieżka o długości min. 15 m i szerokości min. 1,1 m, wykonana z materiałów o różnej fakturze i nieostrych krawędziach (np. piasek, trawa, kora, szyszki, bambus, pnie drzewa, drewniane plastry, różnej wielkości kamienie) oraz obrzeży granitowych na ławie fundamentowej C8/10, zaprojektowana w taki sposób aby łączyła się z już istniejącą ścieżką sensoryczną. Lokalizacja toru w zał. 1 20.2) Podest z barierką wykonany z drewna w formie balkonu, zlokalizowany na brzegu skarpy, połączony ze ślizgiem i ścianką wspinaczkową 20.3) Stopnie schodów wykonane z mieszaniny gliny i żwiru, podstopnice z drewna impregnowanego ciśnieniowo 20.4) Kamienie wkomponowane w otoczenie schodów i toru sensorycznego o min. wymiarach 40x40 cm, min. 6 szt. 21) Plac zabaw z bezpiecznych i trwałych materiałów, wyposażony w nawierzchnię piaszczystą, urządzenia zabawowe oraz boisko o sztucznej nawierzchni spełniające Polskie Normy m. in. - PN-EN 1176 i PN-EN 1177 oraz posiadające certyfikat bezpieczeństwa B lub porównywalny 22) Urządzenia zabawowe oraz sportowe odporne na warunki atmosferyczne, do użytku publicznego, rozmieszczone na placu zabaw w sposób umożliwiający zachowanie bezpiecznych stref pomiędzy nimi, oznakowane tabliczką z przeznaczonym przedziałem wiekowym dla każdego urządzenia 23) Wielkość i głębokość posadowienia fundamentów zgodnie z wymogami producenta urządzeń 24) Wykonawca robót zagospodaruje nadmiar gruntu, materiały rozbiórkowe, dłużyce, gałęzie, karpy korzeniowe pochodzące z wycinki drzew i krzewów, swoim staraniem, na swoje ryzyko i swoim kosztem; zagęszczenie podłoża gruntowego 25) Wszystkie użyte do wykonania materiały, wyroby budowlane, urządzenia i sprzęt muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i certyfikaty 5.2. Inwentaryzacja powykonawcza 5.3. Instrukcja konserwacji, użytkowania i ochrony oraz regulamin korzystania z obiektu 5.4. Szkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie konserwacji, użytkowania, ochrony i korzystania z obiektu 6. Przedmiot zamówienia określa a) Program funkcjonalno - użytkowy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu placu zabaw o wartości min. 100 000 zł lub co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych o wartości min.150 000 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie gwarancji/poręczenia (jeżeli w takiej formie zostało wniesione). 2)W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 3)W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy jest ona spowodowana: 1) koniecznością wykonania części dokumentacji jako zamiennej, 2) warunkami atmosferycznymi - w szczególności długotrwałymi opadami deszczu lub śniegu, porywistym wiatrem, niskimi i wysokimi temperaturami powietrza, które to przyczyny uniemożliwiają lub utrudniają w wysokim stopniu wykonanie robót budowlanych zgodnie z technologią i przepisami bhp, 3) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 4) siłą wyższą w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, 5) wydłużeniem terminów uzyskania niezbędnych uzgodnień i decyzji przez Wykonawcę i Zamawiającego, pomimo dopełnienia przez Wykonawcę i Zamawiającego należytej staranności, 6) wydłużeniem terminów uzyskania niezbędnych uzgodnień dokumentacji projektowej przez Wykonawcę, pomimo dopełnienia przez Wykonawcę należytej staranności 7) przestojami i opóźnieniami zawinionymi przez Zamawiającego 2. Informacja o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w pkt 1-7 musi być przekazana Zamawiającemu na piśmie, a w przypadkach, o których mowa w pkt 2-4 dodatkowo potwierdzona przez inspektora nadzoru. 3. W przypadku wystąpienia opóźnień spowodowanych wyżej wymienionymi okolicznościami, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi uzasadnionej przerwy lub przestoju. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przedmiotu umowy i/lub zmniejszenia wynagrodzenia w przypadkach: 1) konieczność wykonania części dokumentacji jako zamiennej, 2) gdy wykonanie całego zakresu nie będzie niemożliwe z przyczyn prawnych, finansowych, organizacyjnych lub społecznych, 3) stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności rezygnacji z wykonania części przedmiotu umowy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług ( VAT ) odpowiednio poprzez podwyższenie lub obniżenie wynagrodzenia brutto z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione. 6. Powyższe zmiany można wprowadzić za zgodą obu stron, w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umswidnik.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 218..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 105..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych
- Świadczenie usług w zakresie transportu dla zespołów MKS Avia Świdnik sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej w 2025 roku
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF w 2025 roku
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Świdniku
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku"
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu - Hali Sportowej, w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Swarożynie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. XV
- Budowa drogi na dz. ew. nr 170/29, 171/6, 172/7, 173/11, 174/5, 175/5, 176/5, 177/5, 178/5 w miejscowości Emilianów
- Zagospodarowanie placu zabaw w Publicznym Żłobku w Prószkowie
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.