eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnikZ Piątką bez barier - utworzenie ogólnodostępnej strefy rehabilitacyjno - rekreacyjno - sportowej dla dzieci na terenie ogrodu Przedszkola Integracyjnego Nr 5 w Świdniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-21

Świdnik: Z Piątką bez barier - utworzenie ogólnodostępnej strefy rehabilitacyjno - rekreacyjno - sportowej dla dzieci na terenie ogrodu Przedszkola Integracyjnego Nr 5 w Świdniku
Numer ogłoszenia: 95657 - 2016; data zamieszczenia: 21.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świdnik , ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. (081) 468 66 25, faks 081 751 76 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umswidnik.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Z Piątką bez barier - utworzenie ogólnodostępnej strefy rehabilitacyjno - rekreacyjno - sportowej dla dzieci na terenie ogrodu Przedszkola Integracyjnego Nr 5 w Świdniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlanych pod nazwą Z Piątką bez barier - utworzenie ogólnodostępnej strefy rehabilitacyjno - rekreacyjno - sportowej dla dzieci na terenie ogrodu Przedszkola Integracyjnego Nr 5 w Świdniku. 2.Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Dokumentacja a) Dokumentacja projektowa b) Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 2) Roboty budowlane 3. Dokumentacja projektowa 1) Dokumentacja projektowa w zakresie niezbędnym do pozyskania pozwolenia na budowę, i/ lub zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, w imieniu Zamawiającego 2) Projekt określający usytuowanie drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia (w przypadku usuwania drzew i krzewów) 3) Projekt planu nasadzeń zastępczych drzew i krzewów (w przypadku usunięcia drzew i krzewów) 4) Informacja BIOZ 4. Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia 1) Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia 2) Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane 3) Wniosek i decyzja zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów (w przypadku usuwania drzew i/lub krzewów) 4) Zgłoszenie dotyczące robót budowlanych oraz brak sprzeciwu organu wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, i/lub wniosek oraz pozwolenie na budowę 5. Roboty budowlane 5.1. Roboty budowlane oraz urządzenia zabawowe i sportowe 1) Boisko wielofunkcyjne na nawierzchni syntetycznej wraz z ogrodzeniem i piłkochwytami a) wymiary boiska 8 x 16 m b) nawierzchnia boiska poliuretanowa, gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana w technologii typu EPDM na podbudowie z kruszyw naturalnych i warstwie elastycznej ET o grubości min. 30 mm bez systemu odwadniającego, układana mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z granulatu EPDM pierwotnego barwionego w masie min. 7 mm c) boisko ograniczone obrzeżami betonowymi d) ogrodzenie panelowe o konstrukcji stalowej ocynkowanej i malowana farbami proszkowymi na kolor zielony, o wysokości min. 1,8 m e) piłkochwyty o wysokości min. 3 m, zawieszone na krótszych bokach boiska, wykonane z rur stalowych cynkowanych ogniowo i siatki polipropylenowej 2) Furtka, 1 szt. a) furtka w istniejącym ogrodzeniu (zał. 1) b) furtka o szerokości 110 cm wyposażona w zamek, blokadę zamykania i odbój c) wysokość furtki - min. 180 cm d) konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana farbami proszkowymi 3) Chodnik do placu zabaw o szerokości min. 120 cm z kostki betonowej gr. 6 cm na podbudowie betonowej, w obrzeżach betonowych 8*30 cm na ławie z oporem 4) Zestaw trzech urządzeń (1 kpl.), składających się z: a) równoważni 1 szt. b) kładki sprawnościowej 1 szt. c) mostu sprawnościowego 1 szt. 4.1) Równoważnia, a) minimalne wymiary urządzenia - 11 x 200 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 35 cm c) minimalna wysokość swobodnego upadku - 28 cm d) konstrukcja stalowa ocynkowana malowana farbami proszkowymi e) podest z płyty antypoślizgowej HDPE grubości minimum 16 cm 4.2) Kładka sprawnościowa w kształcie półkola na podestach imitujących kształt stóp, a) minimalne wymiary urządzenia - 120 x 210 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 35 cm c) minimalna wysokość swobodnego upadku - 28 cm d) konstrukcja ze stali nierdzewnej e) podesty z płyty HDPE odpornej na działanie warunków atmosferycznych 4.3) Most sprawnościowy na talerzach zawieszonych na różnej wysokości, a) minimalne wymiary urządzenia 30 x 330 cm b) maksymalna wysokość całkowita 130 cm c) maksymalna wysokość swobodnego upadku 45 d) konstrukcja ze stali nierdzewnej e) podesty z antypoślizgowej płyty HDPE odpornej na działanie warunków atmosferycznych 4.4) Fundamenty do jednego zestawu 5) Przeplotnia linowa łukowa, 1 szt. a) minimalne wymiary urządzenia - 90 x 190 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 70 cm c) minimalna wysokość swobodnego upadku - 50 cm d) konstrukcja ze stali nierdzewnej e) liny polipropylenowe zbrojone f) fundamenty 6) Mini-karuzela obrotowa z jednoosobowym siedziskiem w kształcie kielicha, 1 szt. a) minimalne wymiary urządzenia - 50 x 50 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 60 cm c) minimalna wysokość swobodnego upadku - 45 cm d) konstrukcja stalowa ocynkowana malowana farbami proszkowymi e) siedzisko z HDPE f) fundamenty 7) Zestaw 6 słupków sprawnościowych, 1 kpl. a) minimalne wymiary pojedynczego słupka - 23 x 30 cm b) minimalna wysokość całkowita - 90 cm c) minimalna wysokość swobodnego upadku - 25 cm d) konstrukcja ze stali nierdzewnej e) podesty z płyty HDPE odpornej na działanie warunków atmosferycznych f) fundamenty 8) Karuzela na sprężynach, 1 szt. a) minimalne wymiary urządzenia - 70 x 70 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 160 cm c) minimalna wysokość swobodnego upadku - 40 cm d) konstrukcja ze stali nierdzewnej, stal sprężynowa malowana farbami proszkowymi e) podłoga pełna z antypoślizgowej płyty HDPE odpornej na działanie warunków atmosferycznych f) fundamenty 9) Walec, 1 szt. a) minimalne wymiary urządzenia - 90 x 40 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 150 cm c) minimalna wysokość swobodnego upadku - 50 cm d) konstrukcja stalowa ocynkowana malowana farbami proszkowymi e) antypoślizgowej płyta HDPE odporna na działanie warunków atmosferycznych f) fundamenty 10) Zestaw złożony z pary urządzeń do porozumiewania się, 1 kpl. a) minimalne wymiary urządzenia - 33 x 45 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 140 cm c) maksymalna wysokość swobodnego upadku - 100 cm d) konstrukcja stalowa ocynkowana malowana farbami proszkowymi e) płyta HDPE odporna na działanie warunków atmosferycznych f) fundamenty 11) Huśtawka dla osób niepełnosprawnych, 1 szt. a) minimalne wymiary urządzenia - 290 x 250 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 270 cm c) minimalna wysokość swobodnego upadku - 85 cm d) konstrukcja stalowa ocynkowana malowana farbami proszkowymi e) podest z aluminiowej płyty ryflowanej f) ścianki z płyty HDPE odporna na działanie warunków atmosferycznych g) fundamenty 12) Huśtawka bocianie gniazdo, 1 szt. a) minimalne wymiary urządzenia - 80 x 360 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 260 cm d) minimalna wysokość swobodnego upadku - 100 cm e) konstrukcja stalowa ocynkowana malowana farbami proszkowymi f) zawiesie huśtawki ze stali nierdzewnej g) fundamenty 13) Urządzenie zabawowe z tunelem i siedziskiem, 1 szt. a) minimalne wymiary urządzenia - 150 x 200 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 280 cm c) minimalna wysokość swobodnego upadku - 70 cm d) konstrukcja z rur stalowych o średnicy min. 60 cm, ocynkowanch malowanych farbami proszkowymi e) płyta HDPE odporna na działanie warunków atmosferycznych f) tunel z tuby polietylenowej g) fundamenty 14) Zestaw zabawowy (1 kpl.), w skład którego wchodzi: a) ślizg - 1 szt. b) drabinka - 1 szt. c) ścianka wspinaczkowa - 1 szt. 14.1) Parametry zestawu zabawowego: a) minimalne wymiary urządzenia - 250 x 220 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 250 cm c) minimalna wysokość swobodnego upadku - 80 cm d) konstrukcja stalowa ocynkowana malowana farbami proszkowymi, stal nierdzewna e) płyta HDPE odporna na działanie warunków atmosferycznych f) fundamenty 15) Urządzenie zabawowe do zabawy z piaskiem, wyposażone w wiaderko przymocowane do ruchomej liny służące do wciągania piasku oraz zestaw blatów ułożonych schodkowo z otworami, 1 szt. a) minimalne wymiary urządzenia - 90 x 150 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 220 cm c) minimalna wysokość swobodnego upadku - 70 cm d) konstrukcja ze stali nierdzewnej e) płyta HDPE odporna na działanie warunków atmosferycznych f) fundamenty 16) Podwójna tablica do rysowania, 1 szt. a) minimalne wymiary urządzenia - 120 x 120 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 150 cm c) konstrukcja stalowa ocynkowana malowana farbami proszkowymi d) płyta HPL e) fundamenty 17) Urządzenie zabawowe, z siedziskiem wewnątrz oraz dachem dwuspadowym spełniającym funkcję ścianek wspinaczkowych, 1 szt. a) minimalne wymiary urządzenia - 90 x 200 cm b) maksymalna wysokość całkowita - 150 cm c) minimalna wysokość swobodnego upadku - 130 cm d) konstrukcja nośna z rur stalowych o średnicy minimalnej 60 mm, ocynkowana malowana farbami proszkowymi e) siedzisko i ścianki z płyty HDPE odpornej na działanie warunków atmosferycznych f) dach z płyty antypoślizgowej, wodoodpornej g) fundament 18) Tablica z regulaminem, 1 szt. a) minimalna wysokość - 170 cm b) na tablicy regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu oraz wskazujący, na wypadek zaistnienia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu osób korzystających z placu, numer telefonu zarządcy placu oraz numery telefonów alarmowych c) konstrukcja stalowa ocynkowana malowana farbami proszkowymi d) fundament 19) Kosze na śmieci, 2 szt. a) minimalna wysokość - 95 cm b) pojemność całkowita - 35 l c) konstrukcja ze stali cynkowanej malowanej farbami proszkowymi d) fundament 20) Tor sensoryczny wykonany głównie z elementów naturalnych, w skład którego wchodzi: a) ścieżka b) ślizg c) podest do wspinania d) podest z barierką e) schody f) zestaw trzech urządzeń z pkt. 4) 20.1) Ścieżka o długości min. 15 m i szerokości min. 1,1 m, wykonana z materiałów o różnej fakturze i nieostrych krawędziach (np. piasek, trawa, kora, szyszki, bambus, pnie drzewa, drewniane plastry, różnej wielkości kamienie) oraz obrzeży granitowych na ławie fundamentowej C8/10, zaprojektowana w taki sposób aby łączyła się z już istniejącą ścieżką sensoryczną. Lokalizacja toru w zał. 1 20.2) Podest z barierką wykonany z drewna w formie balkonu, zlokalizowany na brzegu skarpy, połączony ze ślizgiem i ścianką wspinaczkową 20.3) Stopnie schodów wykonane z mieszaniny gliny i żwiru, podstopnice z drewna impregnowanego ciśnieniowo 20.4) Kamienie wkomponowane w otoczenie schodów i toru sensorycznego o min. wymiarach 40x40 cm, min. 6 szt. 21) Plac zabaw z bezpiecznych i trwałych materiałów, wyposażony w nawierzchnię piaszczystą, urządzenia zabawowe oraz boisko o sztucznej nawierzchni spełniające Polskie Normy m. in. - PN-EN 1176 i PN-EN 1177 oraz posiadające certyfikat bezpieczeństwa B lub porównywalny 22) Urządzenia zabawowe oraz sportowe odporne na warunki atmosferyczne, do użytku publicznego, rozmieszczone na placu zabaw w sposób umożliwiający zachowanie bezpiecznych stref pomiędzy nimi, oznakowane tabliczką z przeznaczonym przedziałem wiekowym dla każdego urządzenia 23) Wielkość i głębokość posadowienia fundamentów zgodnie z wymogami producenta urządzeń 24) Wykonawca robót zagospodaruje nadmiar gruntu, materiały rozbiórkowe, dłużyce, gałęzie, karpy korzeniowe pochodzące z wycinki drzew i krzewów, swoim staraniem, na swoje ryzyko i swoim kosztem; zagęszczenie podłoża gruntowego 25) Wszystkie użyte do wykonania materiały, wyroby budowlane, urządzenia i sprzęt muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i certyfikaty 5.2. Inwentaryzacja powykonawcza 5.3. Instrukcja konserwacji, użytkowania i ochrony oraz regulamin korzystania z obiektu 5.4. Szkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie konserwacji, użytkowania, ochrony i korzystania z obiektu 6. Przedmiot zamówienia określa a) Program funkcjonalno - użytkowy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu placu zabaw o wartości min. 100 000 zł lub co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych o wartości min.150 000 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie gwarancji/poręczenia (jeżeli w takiej formie zostało wniesione). 2)W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 3)W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy jest ona spowodowana: 1) koniecznością wykonania części dokumentacji jako zamiennej, 2) warunkami atmosferycznymi - w szczególności długotrwałymi opadami deszczu lub śniegu, porywistym wiatrem, niskimi i wysokimi temperaturami powietrza, które to przyczyny uniemożliwiają lub utrudniają w wysokim stopniu wykonanie robót budowlanych zgodnie z technologią i przepisami bhp, 3) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 4) siłą wyższą w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, 5) wydłużeniem terminów uzyskania niezbędnych uzgodnień i decyzji przez Wykonawcę i Zamawiającego, pomimo dopełnienia przez Wykonawcę i Zamawiającego należytej staranności, 6) wydłużeniem terminów uzyskania niezbędnych uzgodnień dokumentacji projektowej przez Wykonawcę, pomimo dopełnienia przez Wykonawcę należytej staranności 7) przestojami i opóźnieniami zawinionymi przez Zamawiającego 2. Informacja o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w pkt 1-7 musi być przekazana Zamawiającemu na piśmie, a w przypadkach, o których mowa w pkt 2-4 dodatkowo potwierdzona przez inspektora nadzoru. 3. W przypadku wystąpienia opóźnień spowodowanych wyżej wymienionymi okolicznościami, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi uzasadnionej przerwy lub przestoju. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przedmiotu umowy i/lub zmniejszenia wynagrodzenia w przypadkach: 1) konieczność wykonania części dokumentacji jako zamiennej, 2) gdy wykonanie całego zakresu nie będzie niemożliwe z przyczyn prawnych, finansowych, organizacyjnych lub społecznych, 3) stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności rezygnacji z wykonania części przedmiotu umowy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług ( VAT ) odpowiednio poprzez podwyższenie lub obniżenie wynagrodzenia brutto z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione. 6. Powyższe zmiany można wprowadzić za zgodą obu stron, w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umswidnik.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 218..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 105..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.