Ogłoszenie z dnia 2008-05-08
Sieradz: Przebudowa części parteru budynku szkoły II LO
Numer ogłoszenia: 95681 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: II Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego, ul. Żeromskiego 8, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 0-43 822 42 87, fax 0-43 822 30 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części parteru budynku szkoły II LO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac remontowo-budowlanych związanych z przebudową części administracyjnych pomieszczeń mieszczących się na parterze budynku szkoły oraz pomieszczenia po byłych mieszkaniach służbowych. W wyniku przebudowy zostaną wykonane pomieszczenia o łącznej powierzchni 186,30 m2. Będą to : biblioteka z salą multimedialną, gabinet dyrektora i wicedyrektora, sekretariat i pokój księgowości.Zakres robót obejmuje: - rozebranie ścian działowych, filarów, - zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych, - wykonanie nowych tynków i reperacja starych, - wykonanie nowych otworów drzwiowych, - wykonanie nowych podłóg, - wymurowanie nowych ścianek działowych, - wymiana stolarki drzwiowej, - wykonanie malowania, - położenie glazury na ścianach w kąciku sanitarnym, - wymiana stolarki okiennej ( 1 szt.) - wymiana sieci w-k wraz z wykonaniem kąciku sanitarnego, - roboty elektryczne i instalacja sieci komputerowej - wykonanie nowej elewacji ścian budynku po zamurowanych otworach drzwiowych i okiennych, - położenie nowych posadzek ( wykładzina),
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagana.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji prac stanowiących przedmiot zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) wykażą wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 1 robota budowlana); 6) wykażą, że posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Oceny spełnienia warunków dokona wg formuły (spełnia:nie spełnia) Komisja Przetargową powołana przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony (FORMULARZ OFERTY) wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - sporządzony zgodnie z wzorem zamieszczonym w Część III SIWZ- podpisany przez: Wykonawcę; działające wspólnie osoby fizyczne; partnerów Konsorcjum lub ich pełnomocnika. (Pełnomocnictwo musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). 2) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót budowlanych, elektrycznych i w-k. UŻYTE W DOKUMENTACJI NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA ZNAKI FIRMOWE NALEŻY TRAKTOWAĆ WYŁĄCZNIE INFORMACYJNIE - Wykonawca może zaoferować urządzenia i materiały inne niż przewidziane w przedmiarze robót pod warunkiem, że ich parametry techniczne będą nie gorsze do wskazanych w przedmiarze. Na żądanie Zamawiającego będzie on zobowiązany do uzgodnienia wszelkich zmian na swój koszt i swoim staraniem - działania te nie mogą spowodować przesunięcia terminu realizacji zamówienia określonego w § 6. 3) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wystawione wcześniej będą uznane za aktualne jeśli będą posiadać adnotację organu wystawiającego (Aktualne na dzień..............) lub podobnej treści dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Dokument potwierdzający, iż wykonali co najmniej jedną robotę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj roboty remontowo - budowlane. 5) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeromski.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: II LO Sieradz ul.Żeromskiego 8.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 12:00, miejsce: sekretariat II LO pokój nr 1 SIeradz ul.Żeromskiego 8 w godz. 8.00 - 15.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Remont nawierzchni dróg powiatowych nr 1725E na ul. Oksińskiego w Sieradzu oraz 1708E na ul. Sieradzkiej w Brąszewicach
- Remont pokrycia dachu budynku "Dom Tkacza"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Budowa wybiegu dla psów
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Woli.
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
- Wymiana uszkodzonych stropów drewnianych w rejonie łazienek oraz wybranych pomieszczeń w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych - I etap
- "Adaptacja pomieszczeń na cele Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach".
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.