eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Zakup materiałów dydaktycznych dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-05

Tarnowskie Góry: Zakup materiałów dydaktycznych dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie
Numer ogłoszenia: 95695 - 2014; data zamieszczenia: 05.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62593 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów dydaktycznych dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów dydaktycznych dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Opis przedmiotu zamówienia: (przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części) Część A - Zakup materiałów dydaktycznych dla Technikum nr 4 w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem fabrycznie nowych, pochodzących z legalnego źródła materiałów dydaktycznych dla Technikum nr 4 w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia następujących materiałów dydaktycznych: 1) Mikrometr zewnętrzny 25 - 50 mm - 4 sztuki; 2) Mikrometr zewnętrzny 0 - 25 mm - 4 sztuki; 3) Mikrometr wewnętrzny 0 - 25 mm - 4 sztuki; 4) Moduł radiowy 868 MHz USB dla PC dla robota miniSUMO, dedykowany dla posiadanego przez szkołę robota mobilnego klasy miniSUMO - MAOR-12T - 4 sztuki; 5) Moduł radiowy 868 MHz do podłączenia z robotem miniSUMO, dedykowany dla posiadanego przez szkołę robota mobilnego klasy miniSUMO - MAOR-12T - 4 sztuki; 6) Moduł radiowy 433 MHz dedykowany dla posiadanego przez szkołę robota mobilnego klasy miniSUMO - MAOR-12T - 4 sztuki; 7) Przejściówka USB <-> UART dla robota miniSUMO, dedykowany dla posiadanego przez szkołę robota mobilnego klasy miniSUMO - MAOR-12T - 4 sztuki; 8) Akumulatorki R6/AA/- Min. 2700 mAh; NIMh - 24 sztuki; 9) Zasilacz regulowany laboratoryjny; w obudowie; stacjonarny z wyświetlaczem wskazań prądu i napięcia na zakres od 0 do 30 V, zakres prądu do 5 A - 1 sztuka; 10) Miernik - multimetr uniwersalny z pomiarem: napięcia, prądu AC, DC, pojemności i indukcyjności wyświetlacz min. 3 i 1/2 cyfry- 10 sztuk; 11) Regulator temperatury PID, sonda pomiarowa, nastawiana wartość zadana z histerezą regulowaną, wyświetlacz wskazań temperatury zadanej i mierzonej - podwójny, wyjście z przekaźnikiem elektronicznym SSR, funkcja alarmu - 2 sztuki; 12) Uniwersalny uchwyt do mocowania sufitowego projektorów z regulowaną długością uchwytu od sufitu w zakresie od 45 cm (+/-10 cm) - 70 cm (+/-10 cm). Posiadający możliwość regulacji w dwóch płaszczyznach. Kompatybilny w szczególności z posiadanymi przez szkołę projektorami: ACER X112 DLP oraz BENQ MX503 - 7 sztuk; 13) Mata antystatyczna z opaską i przewodem uziemiającym o wymiarach w zakresie od 50cmx60cm do 60cmx60cm- 7 sztuk; 14) Tester zasilaczy komputerowych ATX, BTX, ITX z wyświetlaczem LCD - 7 sztuk; 15) Tester płyt głównych PCI 32 i 64 bity - 8 sztuk; 16) Multimetr cyfrowy uniwersalny o parametrach: pomiar napięcia DC min. do 600 V ; pomiar napięcia AC min. do 600 V, pomiar natężenia prądu DC,AC do 10 A; pomiar pojemności min. do 100 ?F; pomiar częstotliwości; pomiar rezystancji; minimalny zakres pomiaru temperatury: - 20 do +750 oC; test diody i ciągłości, z certyfikatem bezpieczeństwa - 7 sztuk; 17) Zestaw narzędzi do budowy sieci LAN zawierający min.: szczypce uniwersalne: wygięte, wzdłużne; obcinaczki: boczne, czołowe; kombinerki; pincety; zaciskarki. - 7 zestawów; 18) Zestaw śrubokrętów zawierający min.: krzyżak: PH00x40, PH0x40, PH1x40, PH2x40; płaski: 1,4x40, 3x40, 2x40, 2,5x40, 3,5x40, 4x40, trox: T6x40, T8x40, T9x40, T10x40, T15x40, T20x40 - 7 zestawów; 19) Pasta termoprzewodząca pod radiator do układów mikroprocesorowych - 2 sztuki. 3. Wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia winny być pierwszej jakości oraz posiadać wszelkie dokumenty dopuszczające do użytku w szkole. 4. Wskazane parametry należy traktować jako minimalne. Wykonawca może zaoferować urządzenia o parametrach lepszych, większych, bardziej funkcjonalnych, jednakże musi mieć na względzie miejsce przeznaczenia oraz potencjalnych użytkowników. Powyższe dotyczy sprzętu/urządzeń/pomocy dydaktycznych wchodzących w skład materiałów dydaktycznych opisanych w ust. 2, za pomocą parametrów technicznych, funkcjonalnych, jakościowych przy zachowaniu definicji równoważności. 5. Wykonawca oświadcza iż przedmiot zamówienia będzie posiadał instrukcję w języku polskim (dotyczy tych elementów przedmiotu zamówienia dla których istnieje instrukcja). 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania, montażu oraz udzielenia instruktażu dotyczącego stosowania zakupionych i dostarczonych materiałów dydaktycznych. 7. Zaoferowana cena powinna obejmować koszty zakupu materiałów dydaktycznych, ich transport wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz montaż wraz z rozruchem i instruktażem. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę, do Technikum nr 4 w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach, ul. Sienkiewicza 23. 9. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru. Odbiór nastąpi w miejscu dostarczenia materiałów dydaktycznych, w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 10. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 13. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym. 14. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego, prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. 15. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy, także w razie zmiany stawki podatku VAT. 16. Niedoszacowanie, pominięcie, lub nienależyte rozpoznanie zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. 17. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania nalepek samoprzylepnych w ilości pozwalającej okleić każdy element realizowanego zamówienia z następującymi informacjami: 1) nazwa wykonawcy, 2) numer umowy. 18. Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 6a do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej. CZĘŚĆ B Zakup materiałów dydaktycznych dla Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 2 w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem fabrycznie nowych, pochodzących z legalnego źródła materiałów dydaktycznych dla Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 2 w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia następujących materiałów dydaktycznych: 1) Frez DIN 844 w szeregu od średnicy 8 do średnicy 20 (tzn: średnica 8, średnica 10, średnica 12, średnica 16, średnica 20 po 2 sztuki) - łącznie 10 sztuk; 2) Płytka VBMT 160408 - 10 sztuk; 3) Gwintowniki DIN 371 B w szeregu od M4 do M16 (tzn: M4, M5, M6, M8, M10, M12, M16 po 1 sztuce)- łącznie 7 sztuk; 4) Tablica suchościeralna magnetyczna w ramie aluminiowej, Wymiary minimum 180 cm x 120 cm, do powieszenia na ścianie - 1 sztuka; 5) Sonda logiczna z impulsatorem - 1 sztuka; 6) Słownik techniczny polsko - angielski - słownik powinien zawierać min. 90 tyś haseł z dziedzin technicznych- 5 sztuk; 7) Słownik techniczny polsko - niemiecki słownik powinien zawierać min. 90 tyś haseł z dziedzin technicznych. - 5 sztuk; 8) Oprogramowanie, (wersja w języku polskim licencja edukacyjna) wraz z nośnikiem, ważność licencji - dożywotnia. Umożliwiające otwarcie, edycję i zapis plików doc docx, xls, xlsx, ppt, pps - lub równoważny pakiet biurowy (zgodny z posiadanym przez szkołę systemem operacyjnym Windows 7) Oprogramowanie musi być w języku polskim oraz pochodzić z legalnej dystrybucji na terenie Polski oraz być w najnowszej wersji.- 18 sztuk; 3. Wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia winny być pierwszej jakości oraz posiadać wszelkie dokumenty dopuszczające do użytku w szkole. 4. Wskazane parametry należy traktować jako minimalne. Wykonawca może zaoferować urządzenia o parametrach lepszych, większych, bardziej funkcjonalnych, jednakże musi mieć na względzie miejsce przeznaczenia oraz potencjalnych użytkowników. Powyższe dotyczy sprzętu/urządzeń/pomocy dydaktycznych wchodzących w skład materiałów dydaktycznych opisanych w ust. 2, za pomocą parametrów technicznych, funkcjonalnych, jakościowych przy zachowaniu definicji równoważności. 5. Wykonawca oświadcza iż przedmiot zamówienia będzie posiadał instrukcję w języku polskim (dotyczy tych elementów przedmiotu zamówienia dla których istnieje instrukcja). 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania, montażu oraz udzielenia instruktażu dotyczącego stosowania zakupionych i dostarczonych materiałów dydaktycznych. 7. Zaoferowana cena powinna obejmować koszty zakupu materiałów dydaktycznych, ich transport wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz montaż wraz z rozruchem i instruktażem. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę, do Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 2 w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach, ul. Sienkiewicza 23. 9. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru. Odbiór nastąpi w miejscu dostarczenia materiałów dydaktycznych, w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 10. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia za wyjątkiem: słowników technicznych polsko - angielskich oraz polsko - niemieckich, wynosi 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 13. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym. 14. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego, prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. 15. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy, także w razie zmiany stawki podatku VAT. 16. Niedoszacowanie, pominięcie, lub nienależyte rozpoznanie zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. 17. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania nalepek samoprzylepnych w ilości pozwalającej okleić każdy element realizowanego zamówienia z następującymi informacjami: 1) nazwa wykonawcy, 2) numer umowy. 18. Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 6b do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej. 19. kody CPV: 30237100-0 Części komputerów, 30237000-9 Części, akcesoria i wyroby do komputerów, 44512800-0 Śrubokręty, 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 39162000-5 Pomoce naukowe, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.67.00.00-3, 30.19.50.00-2, 30.19.54.00-6, 44.51.00.00-8, 38.50.00.00-0, 38.41.00.00-2, 22.11.41.00-3, 48.00.00.00-8, 48.19.00.00-6, 32.34.42.70-9, 31.71.15.00-8, 31.73.10.00-9, 31.71.11.00-4, 31.70.00.00-3, 31.40.00.00-0, 31.43.00.00-9, 38.55.20.00-9, 42.13.11.30-6, 39.53.20.00-0, 30.23.00.00-0, 30.23.72.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup materiałów dydaktycznych dla Technikum nr 4 w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SILVERCO Arkadiusz Kwiatkowski, ul. Czarnieckiego 16/7, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9450,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup materiałów dydaktycznych dla Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 2 w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SILVERCO Arkadiusz Kwiatkowski, ul. Czarnieckiego 16/7, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9650,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.