Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-23
Elbląg: Modernizacja systemu przeciw pożarowego w budynku Teatru im. Aleksandra Sewruka w Elblągu.
Numer ogłoszenia: 95715 - 2009; data zamieszczenia: 23.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Aleksandra Sewruka w Elblągu , ul. Teatralna 11, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6419700, 055 6113100, faks 055 2345652.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.teatr.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu przeciw pożarowego w budynku Teatru im. Aleksandra Sewruka w Elblągu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego w budynku Teatru im. Aleksandra Sewruka w Elblągu pn. MODERNIZACJA INSTALACJI SYSTEMU PRZECIW POŻAROWEGO Szczegółowy opis wykonania robót zawarty jest w projekcie budowlano - wykonawczym , specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót stanowiących załącznik do SIWZ Zakres robót obejmuje; - demontaż starego systemu zgodnie z założeniami specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, - utylizację czujek jonizacyjnych zgodnie z założeniami specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych; - zakup i dostawę urządzeń wymienionych w w/w dokumentacji projektowej( lub urządzeń o równoważnych funkcjach i parametrach) - ułożenie zgodnie z wytycznymi projektu budowlano - wykonawczego, nowej instalacji p/poż. ; - skonfigurowanie systemu i zaprogramowanie centrali zgodnie z wytycznymi projektu oraz DTR i uzgodnieniami z Zamawiającym; - przeszkolenie personelu odpowiedzialnego za obsługę system centrali z ramienia Zamawiającego (Kierownik ds. administracyjno - technicznych, Specjalista ds. p/poż., obsługa techniczna portierni), - uaktywnienie podłączenia systemu monitoringu z lokalną jednostką Straży Pożarnej. - wykonanie dokumentacji powykonawczej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj. 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysonują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy. 1.5 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. spełniają minimalne warunki podmiotowe określone w niniejszej specyfikacji tj: 2.1 Wykonawca winien być osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej a zdolną do czynności prawnych np. spółka jawna lub konsorcjum takich podmiotów, zdolnych do wykonania robót określonych w SIWZ; 2.2 Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlano - instalacyjne podobne do przedmiotu zamówienia i co najmniej jedno zadanie o wartości niemniej niż - 40.000 zł( netto). 2.3 Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2.4 udzielą gwarancji na wykonane prace i dostarczone urządzenia przez okres minimum 24 miesięcy (gwarancja producenta) oraz 12 miesięcznej rękojmi - (bezpłatne przeglądy gwarancyjne) Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie przedstawionych oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1-4 ustawy - należy wypełnić załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub zawierające poświadczenie organu wydającego dokument o jego aktualności ( kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione). 1.1.3 Wykaz wykonanych lub wykonywanych robót na potwierdzenie warunku określonego w pkt. VII ppkt. 2.2. specyfikacji (robot budowlano - instalacyjnych podobnych do przedmiotu zamówienia) - w tym minimum jedno zadanie o wartości niemniej niż 40 000 zł.(netto). Do wykazu należy dołączyć dokumenty od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty i wykonał je z należytą starannością - należy wypełnić załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji i załączyć pisma potwierdzające wykonanie prac np. referencje Przez (podobne) rozumie się roboty budowlano - instalacyjne odpowiadające swoim rodzajem i wartościom pracom stanowiącym przedmiot zamówienia. 1.1.4 Polisa ubezpieczeniowa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione). 1.1.5 Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót i zgodnie z zasadami zawartymi w specyfikacji wykonania i odbioru robót . 1.1.6 Parafowany wzór umowy. 1.1.7 Załączony do Specyfikacji wypełniony formularz Oferty 1.2 Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1.2.1 W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo - notarialne, określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 1.2.2 W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy. 2.Wykonawcy występujący wspólnie W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3.Wykonawcy zagraniczni Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr.elblag.pl - zakładka - przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: TEATR IM. ALEKSANDRA SEWRUKA W ELBLĄGU
82-300 ELBLĄG ul. TEATRALNA 1- Dział Admini.- tech.( pok. 106) w godz. 8.00 - 15.00 od poniedziałku do piątku.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 10:00, miejsce: TEATR IM. ALEKSANDRA SEWRUKA W ELBLĄGU 82-300 ELBLĄG ul. TEATRALNA 11; pok302 - sekretariat- dziennik podawczy - od poniedziałku do piatku w godz. 8:00 - 16:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Usługa kompleksowej ochrony obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu położonych przy ul. Królewiecka 146 oraz ul. Elizy Orzeszkowa 6
- Dostawa i montaż taśm tkaninowo - gumowych przenośnikowych do sortowni Zakładu Utylizacji Odpadów w Elblągu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Żłobka nr 5 przy ul. Kalenkiewicza 25 w Elblągu w ramach zadania: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 11 przy ul. Korczaka 34 w Elblągu w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności pub(...)
- "Sukcesywny zakup bez dostawy masy mineralno-asfaltowej na gorąco do wbudowania na drogach miasta Elbląga, w ramach prac wykonywanych dla Gminy Miasto Elbląg w 2025 roku".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
- Roboty budowlane w podziale na 2 zadania: Zad. nr 1 remont III i IV piętra w SDM Pasat Polit. Mor. w Sz-nie ul. Starzyńskiego 9, Zad. nr 2 remont III i IV piętra w SDM Korab Polit. Mor. w Sz-nie
- Budowa kanalizacji sanitarnej od granicy z Gminą Lubień do oczyszczalni ścieków w Pcimiu
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z budową hydroforni i rozbudową sieci wodociągowej w Gminie Miączyn
- Modernizacja dachu i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku I LO w Nowogardzie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.