eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Bieżący remont polegający na adaptacji lokali w istniejącym budynku na potrzeby biurowe MOPS - os. Teatralne 24 w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-21

Kraków: Bieżący remont polegający na adaptacji lokali w istniejącym budynku na potrzeby biurowe MOPS - os. Teatralne 24 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 95733 - 2016; data zamieszczenia: 21.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134406 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 12 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżący remont polegający na adaptacji lokali w istniejącym budynku na potrzeby biurowe MOPS - os. Teatralne 24 w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest bieżący remont polegający na adaptacji lokali w istniejącym budynku na potrzeby biurowe MOPS - os. Teatralne 24 w Krakowie. Zamawiający przewiduje do wykonania m.in. prace w zakresie: 1) wykonania wylewek, 2) wymiany wykładzin, 3) ułożenia tapety ściennej zmywalnej (komunikacja I piętro), 4) wymiany drzwi wewnętrznych, 5) bieżącego remontu sanitariów wraz z aneksem, 6) naprawy tynków, wykonania gładzi, malowania ścian, 7) bieżącego remontu części klatki schodowej, 8) podziału pomieszczeń, 9) montażu drzwi aluminiowych. 10) wykonania zabudowy na II piętrze, 11) likwidacji ścianek w pomieszczeniu po kasie, 12) wykonania instalacji internetowej, alarmowej, oraz elektrycznej. 2. Szczegółowy zakres prac określa: 1) przedmiar robót (nie należy uwzględniać pozycji wykreślonych przez Zamawiającego z przedmiaru oraz należy doliczyć pozycje dopisane przez Zamawiającego), 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 3) zestawienie materiałów, 4) wzór umowy. 3. Zamawiający wymaga zachowania ciągłości kolorystyki i stylistyki wykończenia ciągów komunikacyjnych w stosunku do wyremontowanych wcześniej części budynku, poprzez zastosowanie analogicznych lub równoważnych materiałów. 4. Wykonawca może powierzyć wykonywanie części zamówienia podwykonawcom, z uwzględnieniem następujących postanowień: 1) warunkiem podzlecenia wykonania usługi podwykonawcy będzie przedłożenie zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem jest zamawiana robota budowlana; 2) wykonawca powierzający wykonywanie części zamówienia podwykonawcy zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie, wskazując przy tym zakres podzlecanej roboty budowlanej; 3) pełna odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia przez podwykonawcę spoczywa na wykonawcy; 4) podwykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia kolejnemu podwykonawcy. 5. Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. 6. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w terminie do 40 - 65 dni od daty zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia przyjęto jako jedno z kryteriów oceny ofert 7. Postanowienia dodatkowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów, jakie poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Oświadczenie w tej sprawie winno być dołączone do oferty. 2) Jeżeli wykonawca uznaje, że dokumentacja (przedmiar, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz zestawienie materiałów) ma lub może mieć wpływ na nie zapewnienie należytej jakości robót, zobowiązany jest o tym poinformować Zamawiającego przed złożeniem oferty. 3) Zamawiający zaleca, by Wykonawcy zapoznali się z miejscem realizacji prac przed złożeniem oferty. 4) Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym przed rozpoczęciem prac. 5) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zapewniając na własny koszt siłę roboczą oraz wszystkie środki techniczne potrzebne do jego realizacji. 6) Sposób rozliczenia wynagrodzenia: kosztorysowy, w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Rozliczenie na podstawie kosztorysów powykonawczych i zamiennych - zgodnie z faktyczną ilością wykonanych robót - do wysokości kwoty umowy. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest sporządzić obmiar, który będzie zweryfikowany przez Zamawiającego. 7) Wykonawca przedłoży kosztorysy ofertowe, sporządzone według zasad określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych. 8) Wykonawca ma obowiązek umieścić w kosztorysie ofertowym całkowity zakres i rodzaj robót określony w przedmiarze Zamawiającego (z wyjątkiem pozycji wykreślonych). 9) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie wszystkie pozycje kosztorysowe wskazane w przedmiarach Zamawiającego, w takich samych ilościach, z uwzględnieniem tych samych krotności. Oferty nie spełniające tego wymogu, bądź zawierające wycenę robót i materiałów niezgodnych z przedmiarem i specyfikacją Zamawiającego - będą odrzucane. 10) Kosztorys ofertowy służy jako podstawa do obliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 11) Jeżeli specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar raz zestawienie materiałów wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 1 Ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. 12) Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz materiałów i sprzętów jakich użyje do wykonania przedmiotu zamówienia, poprzez uzupełnienie wykazu załączonego do siwz - załącznik nr 4. W przypadku gdy Wykonawca zamierza użyć materiałów i sprzętów innych niż wskazane przez Zamawiającego zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że oferowane przez wykonawcę materiały i sprzęty spełniają wymagania zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że będzie odrzucał oferty, w których Wykonawca wskaże materiały i sprzęty o parametrach gorszych niż wymagane przez Zmawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Janusz Fliśnik Zakład Remontowo - Budowlany, Węgrzce Wielkie 351, 32-002 Węgrzce Wielkie, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 296483,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 276877,62

  • Oferta z najniższą ceną: 143498,75 / Oferta z najwyższą ceną: 276877,62

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.