To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-12
Ogłoszenie nr 95764 - 2017 z dnia 2017-06-12 r.
Wiązownica: Wzrost efektywności i dostępności e-usług na terenie gminy Wiązownica
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuEFRR RPO WP na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 76357
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wiązownica, krajowy numer identyfikacyjny
55167400000, ul.
Wiązownica
208,
37522
Wiązownica, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
016 622-36-31, faks
, e-mail
ugwiazownica@o2.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wiazownica.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wzrost efektywności i dostępności e-usług na terenie gminy Wiązownica
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZ.271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawę oraz wdrożenie infrastruktury informatycznej zapewniającej realizację elektronicznych usług publicznych wraz z oprogramowaniem, dla potrzeb realizowanego przez Gminę Wiązownica projektu. W ramach realizacji niniejszego projektu do zadań Wykonawcy należy: 1) dostawa i uruchomienie pakietu e-usług oraz wykonanie modernizacji systemu podatkowego funkcjonującego w UG Wiązownica 2) dostawa sprzętu niezbędnego do realizacji e-usług, w tym budowa sieci komputerowej oraz uruchomienie punktu potwierdzenia profilu zaufanego, 2.2 Zadaniem Wykonawcy jest zaprojektowanie, zrealizowanie i przekazanie w użytkowanie systemu wraz z wszystkimi jego elementami, niezbędnymi do realizacji e-usług objętych niniejszym projektem. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i kompleksowej realizacji całego przedsięwzięcia, do doboru elementów dostaw oraz wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego celu projektu, tj. podniesienia poziomu dostępu do e-usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną i możliwości ich wykorzystania na terenie Gminy Wiązownica dla społeczeństwa i przedsiębiorców w zakresie administracji lokalnej oraz oświaty. 2.3 Zamówienie musi zostać zrealizowane w oparciu o harmonogram rzeczowo-finansowy sporządzony przez Wykonawcę i uzgodniony z Zamawiającym w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. 2.4 Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej II. Cyfrowe Podkarpackie, działanie 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020 w ramach projektu pod indywidualną nazwą "Wzrost efektywności i dostępności e-usług na terenie Gminy Wiązownica". 2.5 Szczegółowe wymagania dla przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ "Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia". Dokument ten zawiera podstawowe i minimalne wymagania techniczne, eksploatacyjne i funkcjonalne w zakresie elementów oraz rozwiązań przeznaczonych do realizacji zamówienia. 2.6 Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego próbkę oferowanego systemu informatycznego oraz dokonać jej prezentacji na zasadach opisanych w załączniku nr 9 do SIWZ. 2.7 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia zgodny z SIWZ. 2.8 Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: a) Realizacji zadania w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie, uprawnienia i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. b) Przeprowadzenia wizji lokalnej celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do złożenia oferty. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 2.9 Tam, gdzie w SIWZ i w załączonych do niej dokumentach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 Ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych nie gorszych od uwzględnionych w SIWZ i załączonych do niej dokumentach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku wymaganego oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 2.10 W sytuacji, w której okaże się, że rozwiązania zawarte w poszczególnych częściach dokumentacji przetargowej : a) nie są ujęte łącznie w tych dokumentach - Wykonawca jest zobowiązany ująć wszystkie elementy w wycenie i je zrealizować, b) są sprzeczne lub niejednoznaczne - Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego w celu wyjaśnienia treści zapisów, 2.11 Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania i wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu wraz ze świadczeniem usług wsparcia w okresie gwarancji i rękojmi. 2.12 Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi, przez zlecone podwykonawstwo lub w systemie generalnego wykonawstwa. 2.13 Wykonawca zapewni na własny koszt serwis gwarancyjny przez cały okres trwania gwarancji przedstawiony w ofercie wraz z usuwaniem usterek wykrytych w czasie eksploatacji w miejscu instalacji. 2.14 Wykonawca odpowiada za organizację swojego zaplecza, utrzymanie ładu i porządku, usuwanie wszelkich śmieci i pozostałości po zużytych materiałach. W przypadku zaniechania, czynności porządkowe mogą zostać wykonane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 2.15 Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas wykonywania prac do czasu odbioru końcowego. 2.16 Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 - Kodeks pracy Dz.U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) osób wykonujących czynności polegające na: zarządzaniu projektem, zapewnieniu bezpieczeństwa informacji oraz wdrażania przedmiotu zamówienia. 2.17 Na potwierdzenie faktu zatrudnienia, wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty podpisania umowy oświadczenie, zawierający wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz z kserokopią zawartych umów - do wglądu, lub wydruk z ZUS o liczbie pracowników zatrudnionych przez wykonawcę, oraz zakres wykonywanych przez nich czynności. W przypadku zaistnienia okoliczności skutkujących zmianą wskazanych w wykazie osób, wykonawca jest zobowiązany do zastąpienia tych osób, innymi osobami na warunkach jak powyżej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72710000-0
Dodatkowe kody CPV:
72611000-6,
72322000-8,
72310000-1,
72268000-1,
72265000-0,
72263000-6,
72262000-9,
72000000-5,
32415000-5,
32428000-9,
32421000-0,
32424000-1,
32420000-3,
48820000-2,
32425000-8,
48620000-0,
31682530-4,
48900000-7,
48000000-8,
48610000-7,
48422000-2,
30213100-6,
30213300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT791095.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 904466.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WIĄZOWNICA
więcej: przetargi WIĄZOWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.