eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomDostawa paliwa dla Wojewodzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-08

Radom: Dostawa paliwa dla Wojewodzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu
Numer ogłoszenia: 95768 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Sucha 13, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3314163, fax 048 3314183.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewodzka samorzadowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa dla Wojewodzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Tankowanie paliwa do pojadów stanowiących własność lub będących w posiadaniu WORD benzyną bezołowiową Eurosuper 95 w ilości 121500 litrów i olejem napędowym w ilości 75600 litrów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.10.00.00 - Rafinowane produkty z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art.24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 2. Z ubiegania sie o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4 2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp 3) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącym,i w dokonywaniu tych czynności, chyba ,że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji 4) zlożyli nieprawdziwe dane mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 5) nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zaiwerają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp 6) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3. Zamawiający odrzuca ofertę , jeżeli: 1) jest niezgodna z z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści siwz 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 4) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 5) zawiera omylki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podst. art. 88 ustawy Pzp lub błędy w obliczaniu ceny 6) Wykonawca w terminie 7 dni od otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 7) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje sie za odrzuconą. 5. Zamawiajacy oceni spełnienie warunków udziału w postepowaniu na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia, wymaganych przez zamawiającego na podst. rozporządzenia Prezesa Rady inistrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprzwie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., nr 87, poz 605).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę załącznik nr 1 2) projekt umowy parafowany przez Wykonawcę - załącznik nr 2 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, wypełnione i podpisane - załącznik nr 3 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawu Pzp Wykonawca ma obowiązek złożyć: 1) koncesję , zezwolenie lub licencję na obrót paliwami - Prawo energetyczne (Dz.U. z 2003 r. nr 153 poz. 1504) z póżn. zmianami 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 misięcy przed upływem terminu składania pfert, 3) aktualne zaświadczenie wlaściwego nanaczelnika urzędu skarbowego i właściwegooddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z oplacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub zaświadzczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualną informację z KRK lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie wskazanym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert 5) aktualna informację z KRK lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby dla podmiotów zbiorowych w zakresie wskazanym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) oświadczenie o spełnieniu warunków udzialu w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i2 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zamieszkaly poza terytorium RP: 1) zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 2 ppkt 1),2),3) sklada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadlości - wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, skladek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciwego organu - wystawiony nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienia publiczne - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert 2) zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 2 ppkt c składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, ktorej dokumenty dotyczą, w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp - wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed nupływem terminu skladania ofert 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentow wskazanych w niniejszym pkt zastępuje sie je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, własciwym organem sądowym, administracyjnym albo oraganem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w ktorym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wczesniej niż w terminach okreslonych w pkt 3 c). 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać sie o udzielenie zamówienia jeżeli: a - oferta wspólnie złożona przez dwoch lub więcej Wykonamców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może żądać w wyznaczonym terminie zlożenia umowy regulujacej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia b - Wykonawcy ustanawiaja pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo lub upoważnienie do pelnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli kazdego z Wykonawcow winno być dołączone do oferty c - oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione powyżej dla każdego partnera osobno d - Wykonawcy wspólnie ubiegajacy sie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5. Wykonawca składa wszystkie dokumentyw formie oryginalu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginalem przez Wykonawcę zgodnie z rozporzadzeniem Prezesa Rady ministrów z mdnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiajacy od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U. z 2006 r. nr 87 poz. 605) 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym, Wykonawca składa wraz z tlumaczeniem ich na język polski poświadczonym z azgodność przez Wykonawcę. 7. zamawiajacy wzywa Wykonawców którzy w wyznaczonym, terminie nie złożyli odpowiednich oświadczeń i dokumentów o których mowa powyżej do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba,że mimo ich uzupelnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub byłoby konieczne unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Koszt jednego tankowania - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.radom.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WORD Radom ul. Sucha 13. 26-600 Radom sekretariat I piętro pokój 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 12:00, miejsce: 26-600 Radom ul. Sucha 12, I piętro skretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: tankowanie bezgotówkowe benzyną Eurosuper 95 pojazdów parkujacych w Miejscu Egzaminowania nr 1 przy ulicy Suchej 13 w Radomiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamowienia 121.500 litrow benzyny bezoołowiowej Pb-95. Tankowanie: 23 szt samochodów osobowych, 2 szt. motocykli i 2 szt. motorowerów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Koszt jednego tankowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: tankowanie bezgotówkowe olejem napędowym ON pojazdów parkujacych w Miejscu Egzaminowania nr 2 przy ulicy Radomskiego 1 w Radomiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia 75.600 litrów. Tankowanie: samochody ciężarowe - 5 szt., autobus - 1 szt., ciągnik rolniczy - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Koszt jednego tankowania - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.