To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-12
Ogłoszenie nr 95777 - 2017 z dnia 2017-06-12 r.
Olsztynek: Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Durąg - Pacółtowo - przetarg II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512262-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Olsztynek, krajowy numer identyfikacyjny
51054318300000, ul.
ul. Mrongowiusza
35,
11015
Olsztynek, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
895 192 003, faks
, e-mail
olsztynek@olsztyn.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_olsztynek/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Durąg - Pacółtowo - przetarg II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZG.270.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Durąg - Pacółtowo o długości 1,172 km. 2. Wymagane przez Zamawiającego parametry drogi: a) długość drogi 1,172 km, b) szerokość jezdni 4,00 m, c) szerokość korony drogi min. 5,00 m, d) konstrukcja drogi z kruszywa naturalnego zaprojektowana w trzech rodzajach konstrukcji w zależności od grupy nośności podłoża gruntowego: - w miejscu podłoża o nośności G1: o mieszanka kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie podbudowa 0-63 mm gr. 20 cm, o mieszanka kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie nawierzchnia ścieralna 0-31,5 mm gr. 10 cm. - w miejscu podłoża o nośności G2 i G3: o pospółka - 30 cm - warstwa mrozoochronna, o mieszanka kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie podbudowa 0-63mm gr. 20 cm, o mieszanka kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie nawierzchnia ścieralna 0-31,5 mm gr. 10 cm. e) pobocza obustronne o szerokości 0,50 m, o spadku poprzecznym 3%. Pobocza wykonane w technologii kruszywowej (warstwowej) jak dla jezdni, f) zjazd drogowy - szerokość jezdni 3,00-4,00 m, pobocze obustronne szerokości 0,50m, dł. zmienna w głąb drogi zjazdowej - z dostosowaniem do warunków terenowych -8 szt. g) mijanki w ilości 5 szt., konstrukcję mijanki wykonać tak jak konstrukcję jezdni na danym odcinku, h) place składowe w 3 miejscach, konstrukcja nawierzchni -warstwowa w technologii warstwowej kruszywowej jak dla jezdni. 3. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie objętym niniejszą inwestycją. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla Wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej wg zasad porozumiewania się określonych w niniejszej SIWZ. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy określa projekt budowlano-wykonawczy załącznik nr 10 do SIWZ, opinia geotechniczna załącznik nr 11 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 12 do SIWZ, mapa sytuacyjno-wysokościowa - załącznik nr 13 do SIWZ oraz przedmiar robót załącznik nr 14 do SIWZ. 5. Zamawiający stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a PZP wprowadza w przedmiotowym postępowaniu wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę oraz dalszych Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności tj. prace w zakresie: karczowania pni oraz ich usunięcia z pasa drogowego, zdjęcia humusu i/lub darniny, niwelacji terenu (wykonanie wykopów i nasypów - transportu mas ziemnych), formowania i zagęszczania nasypów, profilowania rowów, wykonania przepustów rurowych, profilowania i zagęszczania podłoża, wykonania warstwy mrozochronnej, wykonania podbudowy i nawierzchni z kruszyw stabilizowanych mechanicznie. Zamawiający informuje, że w związku z niniejszym wymogiem sposób zatrudnienia osób zaangażowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia, zasady kontroli spełnienia wymagań, o których mowa w niniejszym punkcie oraz sankcjonowania Wykonawców z tytułu niespełnienia tych wymagań opisano odpowiednio w projekcie umowy o zamówienie publiczne stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Wykonawca dla wypełnienia swych zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, w tym do profesjonalnego kierowania i prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz stosownie do decyzji podejmowanych przez inwestora i/lub instytucji zewnętrznych. 7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych zgodnie z wiedzą zawodową, należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji. 8. Wykonawca w ramach realizacji robót budowlanych dostarcza wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia materiały, przy czym Zamawiający wymaga, aby były one nowe oraz posiadały stosowne zaświadczenia o jakości lub atesty oraz odpowiadały jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej. 9. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia gdyż nie zostało ono podzielone na wyodrębnione części i musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego w całości. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Dodatkowo Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość przedstawienia rozwiązań równoważnych w stosunku do tych, które zostały opisane w dokumentacji projektowej. Niniejsze oznacza, że jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie - stosownie do art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe lub pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe co oznacza, że Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych spełniających wymagania Zamawiającego. 10.W zakresie realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową oraz do uporządkowania terenu po zakończeniu robót budowlanych. 11. Zamawiający informuje, że materiały pochodzące z rozbiórek nie nadające się do ponownego wykorzystania są własnością Wykonawcy i należy je przekazać właściwemu zakładowi, który jest uprawniony do utylizacji odpadów. 12. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
45232452-5,
45111200-0,
45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę,którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej. W przedmiotowym postępowaniu ceny ofert przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 622 622,20 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" w Olsztynku
- Usługa ubezpieczenia Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego Dla Dzieci w Ameryce w Olsztynku
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.