Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-18
Lidzbark Warmiński: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku do apteki szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim
Numer ogłoszenia: 95788 - 2016; data zamieszczenia: 18.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim , ul.Kard. St. Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7672561, faks 089 7672966.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozlw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku do apteki szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z 49 części opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. Zadanie 1 Igły, strzykawki, przyrządy do przetaczania, przedłużacze do pomp; Zadanie 2 Przyrządy do przetaczania; Zadanie 3 Plastry do kaniul i do wkłuć centralnych; Zadanie 4 Cewnik Nelatona , Foleya ,Tiemanna , do karmienia niemowląt, zgłębniki; Zadanie 5 Cewnik Kher, cewnik Pezzer,cewnik Dufour, dreny brzuszne; Zadanie 6 Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych , do tlenu , maski do tlenu,rurki ustno-gardłowe; Zadanie 7 Kaniule, koreczki, kraniki; Zadanie 8 Rurki intubacyjne, ustno-gardłowe, filtry; Zadanie 9 Przedłużenie giętkie j.u.; Zadanie 10 Maski twarzowe anestetyczne wielorazowego użytku; Zadanie 11 Rurki krtaniowe j.u.; Zadanie 12 Wyroby różne; Zadanie 13 Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii; Zadanie 14 Elektrody do czasowej stymulacji serca i introduktory; Zadanie 15 Elektrody j.u.; Zadanie 16 Elektrody w.u.; Zadanie 17 Taśmy i siatki do korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet; Zadanie 18 Siatki do przepuklin; Zadanie 19 Płyn przeciwmgielny do optyk laparoskopowych jałowy j.u. Zadanie 20 Cewnik do HSG, zestaw do cytostomii; Zadanie 21 Cewniki do kaniulacji dużych naczyń i igły do znieczulenia podpajęczynówkowego; Zadanie 22 Worki na mocz, kanki, zestawy do lewatyw, fartuchy, maski i inne; Zadanie 23 Żel do USG papier do EKG, USG, KTG; Zadanie 24 Folie operacyjne; Zadanie 25 Rękawy i testy do sterylizacji; Zadanie 26 Testy do sterylizacji; Zadanie 27 Ładunki do staplerów wielorazowego użytku i staplery j.u.; Zadanie 28 System do odsysania , zestaw do drenażu klatki piersiowej, zestaw do punkcji opłucnej i jamy otrzewnowej; Zadanie 29 Układy oddechowe do aparatu do znieczulena typ FABIUS, pułapka wodna, układ rur do respiratora Savina; Zadanie 30 Worki do upustu krwi; Zadanie 31 Ustniki do alkomatu ALCO SENSOR 4; Zadanie 32 Ustniki do alkomatu ALCOTEST 7410 PLUS; Zadanie 33 Protezy przełyku, dróg żółciowych, dwunastnicze, jelitowe; Zadanie 34 Aplikator do pobierania płynów z butelek oraz kranik trójdrożny z drenem; Zadanie 35 Końcówki do odsysania pola operacyjnego; Zadanie 36 Osłonki j.u. do Liga sure; Zadanie 37 Akcesoria endoskopowe do ECPW; Zadanie 38 Wyroby z włókniny, podkład nieprzemakalny; Zadanie 39 Aspirator ssący do biposji endometrium; Zadanie 40 Sprzęt j.u. ginekologiczny; Zadanie 41 Podkłady medyczne j.u.; Zadanie 42 Obłożenie do cystoskopii j.u.; Zadanie 43 Drut Prowadzący do URS; Zadanie 44 Zestawy do wewnętrznego szynowania moczowodów; Zadanie 45 Myjki j.u. do mycia pacjentów; Zadanie 46 Podwiązka pętlowa typu Endoloop; Zadanie 47 Przewód do cystoskopu j.u; Zadanie 48 Granuflexy lub opatrunki równoważne; Zadanie 49 Opatrunki jałowe;.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 25 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.14.19.00 - Lancety 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 49.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie 1 Igły, strzykawki, przyrządy do przetaczania, przedłużacze do pomp - 700,00 zł; Zadanie 2 Przyrządy do przetaczania - 300,00 zł; Zadanie 3 Plastry do kaniul i do wkłuć centralnych. Nie wymaga; Zadanie 4 Cewnik Nelatona , Foleya ,Tiemanna , do karmienia niemowląt, zgłębniki. Nie wymaga; Zadanie 5 Cewnik Kher, cewnik Pezzer,cewnik Dufour, dreny brzuszne - 100,00 zł; Zadanie 6 Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych , do tlenu , maski do tlenu,rurki ustno-gardłowe. Nie wymaga; Zadanie 7 Kaniule, koreczki, kraniki- 200,00 zł; Zadanie 8 Rurki intubacyjne, ustno gardłowe, filtry - 400,00 zł; Zadanie 9 Przedłużenie giętkie j.u. 100,00 zł; Zadanie 10 Maski twarzowe anestetyczne wielorazowego użytku - 100,00 zł; Zadanie 11 Rurki krtaniowe j.u. Nie wymaga; Zadanie 12 Wyroby różne - 300,00 zł; Zadanie 13 Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii. Nie wymaga; Zadanie 14 Elektrody do czasowej stymulacji serca i introduktory. Nie wymaga; Zadanie 15 Elektrody j.u. Nie wymaga; Zadanie 16 Elektrody w.u. Nie wymaga; Zadanie 17 Taśmy do korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet - 2 700,00 zł; Zadanie 18 Siatki do przepuklin - 800,00 zł; Zadanie 19 Płyn przeciwmgielny do optyk laparoskopowych jałowy j.u. Nie wymaga; Zadanie 20 Cewnik do HSG, zestaw do cytostomii. Nie wymaga; Zadanie 21 Cewniki do kaniulacji dużych naczyń i igły do znieczulenia podpajęczynówkowego- 200,00 zł; Zadanie 22 Worki na mocz, kanki, zestawy do lewatyw, fartuchy, maski i inne - 100,00 zł; Zadanie 23 Żel do USG papier do EKG, USG, KTG - 100,00 zł; Zadanie 24 Folie operacyjne. Nie wymaga; Zadanie 25 Rękawy i testy do sterylizacji 400,00 zł; Zadanie 26 Testy do sterylizacji - 200,00 zł; Zadanie 27 Ładunki do staplerów wielorazowego użytku i staplery j.u. - 600,00 zł; Zadanie 28 System do odsysania, zestaw do drenażu klatki piersiowej , zestaw do punkcji opłucnej i jamy otrzewnowej - 400,00 zł; Zadanie 29 Układy oddechowe do aparatu do znieczulenia typ FABIUS, pułapka wodna, układ rur do respiratora Savina- 100,00 zł; Zadanie 30 Worki do upustu krwi. Nie wymaga; Zadanie 31 Ustniki do alkomatu ALCO SENSOR 4. Nie wymaga; Zadanie 32 Ustniki do alkomatu ALCOTEST 7410 PLUS. Nie wymaga; Zadanie 33 Protezy przełyku, dróg żółciowych, dwunastnicze, jelitowe - 1 900,00 zł; Zadanie 34 Aplikator do pobierania płynów z butelek oraz kranik trójdrożny z drenem -200,00 zł; Zadanie 35 Końcówki do odsysania pola operacyjnego. Nie wymaga; Zadanie 36 Osłonki j.u. do Liga sure - 200,00 zł; Zadanie 37 Akcesoria endoskopowe do ECPW - 600,00 zł; Zadanie 38 Wyroby z włókniny,podkład nieprzemakalny -200,00 zł; Zadanie 39 Aspirator ssący do biposji endometrium. Nie wymaga; Zadanie 40 Sprzęt j.u. ginekologiczny - 100,00 zł; Zadanie 41 Podkłady medyczne j.u. 100,00 zł; Zadanie 42 Obłożenie do cystoskopii j.u. 100,00 zł; Zadanie 43 Drut Prowadzący do URS - 200,00 zł; Zadanie 44 Zestawy do wewnętrznego szynowania moczowodów - 100,00 zł; Zadanie 45 Myjki j.u. do mycia pacjentów. Nie wymaga; Zadanie 46 Podwiązka pętlowa typu Endoloop. Nie wymaga; Zadanie 47 Przewód do cystoskopu j.u. Nie wymaga; Zadanie 48 Granuflexy lub opatrunki równowżne. Nie wymaga; Zadanie 49 Opatrunki jałowe. Nie wymaga;
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, na podstawie złożonych dokumentów określonych w rozdziale III.4.1 niniejszego ogłoszenia oraz w rozdziale VIII SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, na podstawie złożonych dokumentów określonych w rozdziale III.4.1 niniejszego ogłoszenia oraz w rozdziale VIII SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, na podstawie złożonych dokumentów określonych w rozdziale III.4.1 niniejszego ogłoszenia oraz w rozdziale VIII SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, na podstawie złożonych dokumentów określonych w rozdziale III.4.1 niniejszego ogłoszenia oraz w rozdziale VIII SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, na podstawie złożonych dokumentów określonych w rozdziale III.4.1 niniejszego ogłoszenia oraz w rozdziale VIII SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie Wykonawcy, że wyroby medyczne będące przedmiotem oferty są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie dostarczyć deklaracje zgodności oferowanych wyrobów. 2. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Wypełniony Formularz asortymentowo - cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Oryginał pełnomocnictwa, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji dostawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany mogą dotyczyć ilości poszczególnych pozycji zadania (do wysokości wartości cenowej wynikającej ze złożonej oferty) w zależności od rodzajów prowadzonych hospitalizacji. 2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy, w zakresie każdego zadania, w przypadku niewykorzystania całkowitej wartości zamówienia w tym zakresie. Umowa może zostać przedłużona, na okres nie dłuższy niż do momentu wykorzystania całkowitej wartości umowy, w zakresie tego zadania. 3. Ceny jednostkowe mogą ulec zmianie odpowiednio do zmian wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 4. Ceny jednostkowe mogą ulec obniżeniu jeżeli ceny obniży Wykonawca.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zozlw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, pok. 322.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2016 godzina 13:00, miejsce: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, pok. 329.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LIDZBARKU WARMIŃSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych - drenów perforowanych i drenów KEHRA
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, przyrządów do przetaczania płynów, do żywienia dojelitowego, asortymentu do sterylizacji i tlenoterapii.
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I PIELUCHOMAJTEK DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO
- "Dostawa środków opatrunkowych z podziałem na 4 części"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-59/2025)
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.