eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźSukcesywne dostawy ziemniaków, warzyw i owoców

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-09

Łódź: Sukcesywne dostawy ziemniaków, warzyw i owoców
Numer ogłoszenia: 9579 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 2 Dom Pomocy Społecznej , ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32, 90-640 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 632 22 03, faks 0-42 632 22 74.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2dps.lodz.w.interia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy ziemniaków, warzyw i owoców.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ziemniaków, warzyw i owoców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w Dziale II i III niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.0 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wykonawcy ubiegający sie o zamówienie publiczne muszą spełniać nizej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 u.p.z.p. 2) złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu 3) złożyć dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego II.Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły:spełnienia - nie spełnienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W celu potwierdzenia spełnieniawarunków z pkt I.1) Wykonawcy zobowiązani sa przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru alboaktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania sie o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musza być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) W celu potwierdzenia spełnienia warunku z pkt.I 2) Wykonawcy zobowiązani sa złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3, Dział I, Rozdział 2 do niniejszej SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 3, Dział I, Rozdział 2 do niniejszej SIWZ). Oświadczenie złożone wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną powinno byc podpisane przez Pełnomocnika upoważnionego przez wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w psrawie zamówienia publicznego. c) W celu potwierdzenia spełnienia warunku z pkt.I. 3) stosownie do treści & 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz.U. Nr 87, poz.605) oraz rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 (Dz.U.Nr 188, poz.1155), zamawiający żąda złożenia: - oswiadczenia Wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.Nr 171 poz.1225 z 2006r.-Załącznik nr 4, Dział I, Rozdział 2 do niniejszego SIWZ, stosownie do treści & 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich możne żądać Zamawiająy od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz.U.Nr 87, poz.605) oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 (Dz.U.Nr 188, poz.1155): 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt I. 1) składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanai decyzji właściwego organu; 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Stosownie do treści & 2 ust.2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokument , o którym mowa powyżej w pkt I.1)powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Stosownie do treści & 2 ust.3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , wktórym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa powyżej wpkt. I.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, admniistracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2dps.lodz.w.interia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 2 Dom Pomocy Społecznej w Łodzi ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2009 godzina 10:45, miejsce: 2 Dom Pomocy Społecznej w Łodzi ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.